home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Moto GP vesti

1 Mar 2017 - 16:03 Sport Link

Meregali: Nisam znao da će Jamaha biti ovako dobra

Šef fabričkog tima Jamahe Masimo Meregali priznao je da nije očekivao da će motori Valentina Rosija i Maverika Vinjalesa biti tako dobri na prvim predsezonskim testovima.

"Kada pogledate motor, ako ste laik, sve vam izgleda isto, ali ako niste, videćete da su radili na svemu, na šasiji, na elektronici, na prijanjanju".

Za popularni sajt crash.net, Meregali je priznao da nije baš sve to očekivao.

"Očekivali smo napredak, ali ne baš toliki. Kada pogledate šta smo sve probali prošle godine i nismo uspeli, mislim da je ovo veliki korak napred", zaključio je Meregali.

Izvor: Sportklub.rs

Rosi: Želim desetu titulu i sina

Da li ste se ikada zapitali šta je to što Valentino Rosi želi pored slave, novca i višegodišnjeg uspeha? Doktor želi još dve stvari, jedna se tiče karijere druga privatnog života.

"Želeo bih da nastavim da posećujem, da budem u vrhu i pokušam da dođem do deset titule. I sina. Voleo bih da imam dete i čini mi se da je sada pravo vreme za to", kaže Rosi u intervjuu za Korijere dela Sera.

Deseta titula je želja koju Rosi pokušava da ispuni već nekoliko godina, a želja da bude otac je trenutno "na čekanju" obzirom da nema devojku.

"U suštini to je problem. Možda bih trebao da promenim strategiju", našalio se Rosi na svoj račun.

"Obično stvari imaju neki svoj red... Obavite veridbu pa vidite kako stvari funkcionišu... Trudio sam se, ali rezultati nisu baš reprezentativni. Mene su roditelji odgajali veoma liberalno. Mislim da je za žene komplikovana ta priča o slobodnoj vezi, a kada se sve izdešava za mene postaje komplikovano i teško mi je da ja to prihvatim", objašnjava Rosi svoju situaciju sa devojkama.

Kako god da se priča okrene, pitanja srca su svakako komplikovanija od vožnje motocikla. I na profesionalnom polju, uz sve uspehe, Rosi je morao da primi neke ozbiljne "udarce". Kao 2015. koju sigurno nikada neće zaboraviti.

"To je bilo veliko razočarenje. Dogodile su se neke stvari koje nisu smele da se dogode, stvari koje su sramota za sport. Borio sam se sa ozbiljnim rivalima, od Bijađija do Stonera, ali niko se od njih nikada nije ponašao kao Markez tada. Nikada nisam video vozača koji ne može da se bori za titulu da se tako bori protiv nekoga kao on protiv mene. Donekle žalim zbog svega. Da nisam ništa rekao ili da nisam reagovao... Istina je da bi me svakako pobedili i bar sam to 'skinuo' sa srca", priseća se Rosi.

Uskoro počinje nova sezona, a ako je suditi po onome što smo videli na testovima ove godine će morati da se bori sa trojicom Španaca.

"Da li je to dobro ili loše ne znam, ali Lorenco je iskreniji od Markeza. A Vinjales mi deluje mnogo staloženije od Lorenca. Moraće da vidi da li može da se nosi sa pritiskom i da li će ga stres promeniti. Naravno, uvek postoji verovatnoća da ga na stazi neću ni videti obzirom kako je bio brz na testovima. Ali ljudi otkrivaju svoj karakter kada su pod stersom. Svako može da bude džentlmen i umeren kada se motori isključe", zaključio je Rosi.

Izvor: Sportklub.rs

Vozači skeptični zbog trke po kiši u Kataru

Nekolicina vozača kraljevske klase izrazila su zabrinutost zbog odluke da trka za Veliku nagradu Katara bude održana po planu u slučaju kiše u Dohi.

Dorna i Svetska motociklistička federacija nedavno su posle inspekcije donele takvu odluku, pošto je ustanovljeno da vlažni asfalt ne reflektuje svetlost reflektora, pošto se trka vozi po mraku.

Iako mnogi smatraju da su šanse za kišu male, nedavni teniski turnir u Dohi potvrđuje upravo suprotnu činjenicu. Prošle godine je kiša limitirala akciju pred samu trku, a mnogi se sećaju da je zbog kiše Velika nagrada Katara umesto u nedelju vožena u ponedeljak.

„Ono što moramo da uradimo jeste da odemo tamo i pokušamo, pošto se nikada nismo trkali po kiši noću. Postoji problem oko toga da li će se svetlost reflektovati od stazu“, rekao je vozač Jamahe Maverik Vinjales.

Vozač Aspara Alvaro Bautista je takođe dao svoje mišljenje.

„Nije sve tako jednostavno, pošto imate problem sa refleksijom kada vozite motor na ulici u takvim uslovima. Nije to nešto pozitivno, ali nećemo znati dok ne pokušamo. Naravno, bolje bi bilo da uopšte ne bude kiše, to bi sve usrećilo“, naglasio je Bautista.

Vozač tima KTM Pol Espargaro nagovestio je da bi većina vozača morala da pristane na održavanje noćne trke po kiši da bi ona uopšte startovala.

„Sve se svodi na konsenzus među vozačima, zato ne znam zašto niko nije pitao vozače šta oni misle. Kada dođemo tamo, pričaćemo o tome na Bezbednosnoj komisiji“, rekao je Espargaro.

Vinjalesov šef tima Ramon Forkada istakao je da test koji su obavili Loris Kapirosi i Franko Unčini nije pravi primer, pošto je obavljen na stazi koja je na veštački način prekrivena vodom.

„Ako bude padala kiša, pokušaćemo da vidimo kako sve to utiče na refleksiju veštačkog osvetljenja. Za sada su jedino Unčini i Kapirosi to pokušali, i to samo pokvasivši stazu, što nije isto, zbog razlike u temperaturama“, rekao je Forkada.

Ovogodišnji Moto GP šampionat startuje upravo Velikom nagradom Katara 26. marta.

Izvor: Sportklub.rs



čitanja : 915



Komentari