
Odustavši od WTCC programa, Lada se posvetila izradi “vesti” TCR specifikacije, s kojima ove godine nastupa u najjačoj, turing klasi Ruskog prvenstva na kružnim stazama, pod zastavom tima Lada sport Rosnjeft.
U novembarskoj najavi te kampanje rečeno je da će dve “veste TCR” prvu godinu svakako provesti u nacionalnoj seriji, dok je za 2018. planirano da se ovaj model se upusti i u takmičenja van granica Rusije.
Automobil je još u fazi izrade i zato se nije pojavio na zvaničnom TCR testu balansa performansi na autodromu Adrija.
Još je na početku projekta objavljeno da će u “vestu TCR” biti ugrađeni dvolitarski turboprehranjivani motor i menjač iz “renoa megan RS”. Odgovarajući agregat ne postoji u proizvodnoj gami AvtoVAZ-a, pa je zato rešenje nađeno u pozajmici od modela drugog brenda u okviru iste kompanije, odnosno grupe. “Donor” je Reno, suvlasnik AvtoVAZ-a.
Direktor marketinga proizvođaća iz Toljatija, Aleksandar Bredihin, sada je otkrio da je u pomoć u vezi s motorom ponovo pozvan stari partner iz WTCC dana, tjuner sa Manji Kura, francuska Oreka.
“Oreka je odgovorna za motor, a Lada sport odgovoran je za automobil. Prvi testovi biće voženi u aprilu”, kazao je Bredihin za SportMotores.
Obistini li se navedeni scenario, Lada će imati vrlo kratak probni i razvojni program, budući da Ruska serija na krugu počinje u maju, trkama na autodromu Tvrđava Grozni.
Za pilote “vesti TCR” u najjačoj RSKG klasi još polovinom januara su određeni 38-godišnji Kiril Ladigin i 27-godišnji Vladimir Šešenjin.
Dizajn Ladiginovog automobila već je predstavljen, a minimalne razlike u odnosu na kolor-šemu koja je Ladu krasila u Svetskom šampionatu posledica su činjenice da je trkač iz Sverdlovska istovremeno i pulen SMP rejsinga, tima koji je zapravo predstavlja kompletan program razvoja ruskog auto-sporta od kartinga naviše.
Izvor: Serbiaring.com