
Ono što je vidjeno u samoj završnici RELIJA MEKSIKO 2017 do sada nije zabeleženo u istoriji RELI ŠAMPIONATA SVETA!!! Zahvaljujući praćenju direktnog televizijskog prenosa poslednjeg brzinskog ispita u prilici smo da vam opišemo ono što je bukvalno ZAPANJILO sve prisutne gledaoce ali i sve vozače koji su u cilju posmatrali televizijski program.
Na makadamskoj stazi od 21.94 km, u blizini grada Leon, u brdima i na nadmorskoj visini od 2.456 metara, na poslednjem ispitu koji inače donosi dodatne bodove za petoricu najbržih, na ispitu POWER STAGE, poslednji medju WRC vozačima startovao je sjajni Irac KRIS MIK i njegov suvozač i zemljak POL NAGL, u odličnom „sitroenu C3 WRC“.

KRIS MIK je imao ogromnu prednost posle pretposlednjeg ispita, čak 37.2 sekunde i mogao je potpuno opušteno da vozi do cilja. Ali, to je lako konstatovati a mnogo teže izvesti pogotovo ako imate karakter najboljih vozača današnjice koji žive za rizik i uvek pun gas uz maksimalni adrenalin!
Pre KRIS MIKA stazom je prošao svetski prvak SEBASTIEN OŽIE, u svojoj „ford fiesti WRC“ i već na početku ispita je vozio maklsimalno 190 km na sat! Bio je za samo TRI DESETINKE sporiji od TIJERI NUJVILA sa „hjundaiem“ (na POWER STAGE je 1. NOJVIL 2. OŽIE 3. TANAK 4.LATVALA 5.SORDO). a onda je krenuo MIK u svom crveno crnom „sitroenu“ sa brojem 7. Odmah se videlo da nema nameru da taktizira i da napada prvo mesto u POWER STAGE, koje donosi dodatnih pet bodova. Već su prolazna vremena nagovaštavala da je najbrži i da će pobediti, a onda, došlo je do prave pravcate DRAME, samo par krivina pre cilja, na nekoliko stotina metara pred završnicu.
SITROEN je u jednom trenutku skliznuo sa staze i obreo se na širokom zemljanom proplanku koji je bio ispunjen nekim šatorima i parkiranim automobilima. KRIS MIK je fantastičnom vožnjom i maksimalnom koncentracijom uspeo da izvede pravi pravcati slalom medju tim vozilima koje je prolazio bukvalno na metar razmaka. Neobičnom srećom je pronašao izlaz prema stazi, popeo se na putanju i ušao u cilj. Izgubio je u tom izletanju najmanje 20 sekundi i brzinski ispit završio na osmoj poziciji. Naravno sačuvao je vodeće mesto i POBEDIO jer je imao zaista ogromnu prednost. Jedva je izašao iz svog „sitroena“, u prvi mah nije mogao da govori, naslonio se na automobil i pokušao da se pribere. Sve su na ekranu, u cilju, posmatrali NUJVIL, TANAK, OŽIE i ostali. bili su frapirani, uhvatili se za glave i nisu mogli da veruju svojim očima.
Tako je okončan zaista uzbudljivo RELI MEKSIKO. KRIS MIK je potpuno zasluženo pobedio i po ko zna koji put dokazao da i on i svi ostali majstori relija voze bez taktiziranja, sa puno rizika i uvek POD PUNIM GASOM, a uspevaju da se zadrže na stazi jer ZAISTA ZNAJU DA VOZE BRZO!
Na podijumu koji je bio postavljen odmah u blizini cilja popeli su se MIK, OŽIE i NUJVIL sa svojim suvozačima. KRIS MIK je i dalje bio u šoku, a i svi ostali jer su to doživeli prvi put. Da nije izleteo bio bi skoro sigurno pobednik i POWER STAGE. Zaista sjajno od najstarijeg, 37-godišnjeg majstora volana. Ovog vikenda je KRIS MIK svima pokazao da je PRAVI DOKTOR ZA MAKADAM!!
U generalnom poretku vodjstvo je preuzeo SEBASTIJEN OŽIE, sa 66 bodova, ispred LATVALE sa 58 i TANAKA sa 48. Četvrti je SORDO sa 30 bodova a peti NUJVIL sa 28. KRIS MIK je napredovao do 6. pozicije i ima 27 bodova.
GENERALNI PLASMAN RELIJA MEKSIKO 2017:
1. Kris Mik – „sitroen“
2. Sebastien Ožie – „ford“ ….+ 13.8 sek.
3. Tijeri Nujvil – „hyundai“ ….59.7
4. Ot Tanak – „ford“…..2.18.3 min.
5.Hajden Padon – „hyundai“…..3.32.9
6. Jari Mati Latvala – „toyota“….4.40.3
7. Juho Haninen – „toyota“…..5.06.2
8. Dani Sordo – „hyundai“…..5.22.7
9. Elfin Evans -„ford“….8.41.8
10. Pontus Tidemanad (WRC 2) – „škoda R5″ .. 10.51.9
Izvor: Mojsvetbrzine.rs
To auto, hvala. Koliko je Mik lud. Bice dobra sezona. Mada verujem da ce Ozije opet uzeti. Videcemo.
Kakav beter od covjeka ovaj Mike hebo majku svoju ludu haha...Ovo je trebalo Citroenu,pobjeda u pravi cas.Bravo Mik,bravo Citroen.
https://youtu.be/5WDwBZEOnek
Nije postojala potreba za onim opasnim "kruženjem" posle izletanja.
Mogao je odmah da se vrati na stazu. Pet puta brže. I bezbednije.
Moron
Lako je to tebi i meni da zakljucimo kada gledamo iz helikoptera,ko zna sta je on sve vidjo ispred sebe u tim trenutcima heheh