home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Okončan je i 14. brzinski ispit RELIJA MEKSIKO 2017. a na čelu karavana najboljih majstora volana sveta nalazi se najstariji as ovog šampionata, 37-godišnji Britanac KRIS MIK i suvozač PAUL NAGLE, u svom očigledno sada odlično pripremljenom automobilu „sitroen C3 WRC“ od nekih 380KS.

Njegova prednost sada iznosi ogromnih 36.9 sekundi i analizom ostvarenih rezultata na proteklim ispitima sve ukazuje da će SITROEN zabeležiti prvu ovogodišnju pobedu.

Veliki broj poklonika relija bio je razočaran vrlo lošim startom tog iskusnog reliste, na takmičenjima u MONTE KARLU i ŠVEDSKOJ, iz kojih je MIK izneo samo DVA BODA.

Automobilista koji ima TRI WRC POBEDE, najzad je dočekao svoj dan, u MEKSIKU. KRIS MIKU inače sasvim odgovara makadamsko takmičenje i sve tri WRC pobede ostvario je na zemljanoj podlozi, u Argentini, Portugalu i Finskoj. Svi vrhunski vozači sveta kazaće da su pobede na makadamu nešto posebno i da se upravo u takvim uslovima pokazuje kvalitet pilota. KRIS MIK je skrenuo pažnju na sebe još 2002. godine kada je postao juniorski reli prvak VELIKE BRITANIJE.

Mnogi ne znaju, a reč je o jednom pikantnom momentu, Irac iz DUNGANNONA, KRIS MIK je na jednom takmičenju u ŠPANIJI, na reliju KATALUNJA 2008. godine vozio „reno klio R3″ ….. i to za beogradski INTERSPEED RALLY TEAM. Odustao je zbog kvara alternatora.

Na RELIJU MEKSIKO, za sada KRIS MIK vozi bez greške i na pravi način čuva svoju prednost koja sada iznosi 36.9 sekundi. Ipak valja pričekati još 5 brzinskih ispita i tek onda čestitati iskusnom asu „sitroena c3″. Svi voze maksimalno brzo i uz maksimalne brzine kiksevi uvek vrebaju.

Do kraja drugog dana RELIJA MEKSIKO preostaju još tri kratka brzinska ispita, dva na autodromu LEON a jedan na gradskim ulicama tog velikog i vrlo originalnog grada u središtu MEKSIKA, lociranog na preko 2.000 metara nadmorske visine.

U trećem danu RELIJA MEKSIKO predvidjena su dva makadamska ispita, prvi od 32.96 km a drugi i poslednji koji je ujedno POWER STAGE, sa dodatnim bodovima, ima dužinu od 21.94 km.

Poredak vodećih posle 14. ispita:

1.Kris Mik – „sitroen“

2. Sebastien Ožie – „ford“….+ 36.9 sek.

3. Tijeri Nujvil – „hyundai“ ….1.17.7 sek.

4. Ot Tanaka -„ford“……..+ 2.12.0

5. Hajden Padon – „hyundai“ …3.26.9

Izvor: Mojsvetbrzine.rs



čitanja : 1070



Komentari

Sta sam ti rekao za Mika Renola. Dobar vozac.

Autor NR 12 Mar 2017, 10:12

NR

Dobar je ako prezivi,polako da ga ne ureknemo,ima jos da se vozi,pratim sta se desava od prvog dana,cutim i gledam da vidim kako ce se zavrsiti.

https://www.youtube.com/watch?v=K2GUI0uPsSs

https://www.youtube.com/watch?v=2P_JyVxGvBw

Autor Renault Terminator 12 Mar 2017, 11:49

Nisam zanao za ovaj sajt. Sve pohvale. Sta se desava sa Mikelsenom, pojavio se na M.Karlu u wrc2 ?

Autor Bojan 12 Mar 2017, 15:37

O Mikkelsenu ovde:

https://autoblog.rs/blog/auto/sport/2017/03/04/citroen-sa-tri-automobila-na-korzici

Autor auto 12 Mar 2017, 15:43

Ko je dobio reli?

Autor NR 12 Mar 2017, 22:25

Ovde:

https://autoblog.rs/blog/auto/sport/2017/03/12/wrc-2017-rally-mexico-kris-mik-izleteo-pred-ciljem-i-pobedio

Autor auto 12 Mar 2017, 22:49