home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kao što je i očekivano, pojedini manevri iz trke 2 TCR Internacionalne serije na Rustavi motoparku nisu prošli nekažnjeno.

Vremensku penalizaciju od po 30 sekundi (ekvivalent prolaska kroz boks) zaradili su Igo Valente, vozač “seata” Kraft-Bambua i Roberto Kolčago, pilot “honde” ekipe M1RA.

U oba slučaja uzrok je isti: preticanje pod žutom zastavom.

Valente je u prvom krugu obišao Đakoma Altoea, u trenutku kada su već bile istaknute i zastave i table kojima je najavljivan izlazak sigurnosnog automobila na pistu. Do te intervencije došlo je zato što je Mato Homola ukopao svoju “opel astru” na krivini 1.

Zanimljivo je da je isti manevar izveo i Pepe Oriola, ali su sudije na osnovu video snimka ocenile da je Katalonac to učinio pre žutih zastava i tabli obaveštenja.

Kolčago je u poslednjem krugu drugog sprinta prestigao Džejmsa Neša, u zoni u kojoj su žute zastave bile istaknute zbog “seata” Ferenca Fice, parkiranog pored staze.

Revizija rezultata spušta Valentea na deveto mesto, a Kolčaga izbacuje iz bodova, na poziciju 12.

Od kazne su između ostalih profitirali Atila Taši, sada rangiran kao drugoplasirani, Žan-Karl Verne, kome će biti upisan podijum, kao i Dušan Borković, klasifikovan kao četvrti.

Valente, po svemu sudeći, nije mogao lako da se oprosti od prvog ovosezonskog podijuma, pa je kažnjen i novčano, sa 3.000 evra, jer je “uvredio panel sudija”.

Rustavi motopark, trka 2 (revizija poretka):

1. Pepe Oriola (seat) 17 krugova

2. Atila Taši (honda) +4.823

3. Žan-Karl Verne (folksvagen) +5.466

4. Dušan Borković (alfa) +16.878

5. Džejms Neš (seat) +19.012

6. Davit Kadžaja (alfa romeo) +19.835

7. Đani Morbideli (folksvagen) +20.271

8. Pjer-Iv Kortal (opel) +33.498

9. Igo Valente (seat) +34.056

10. Đakomo Altoe (folksvagen) +34.127

11. Dankan Ende (seat) +42.065

12. Roberto Kolčago (honda) +48.258

13. Ferenc Fica (honda) +3 kruga

Izvor: Serbiaring.com

Borković: Brzinom nisam zadovoljan, umeće mi je donelo rezultate

Dva starta s trinaestog mesta nisu obećavala mnogo, ali su deveta pozicija u prvom i čak četvrta u drugom sprintu bilans kojim Dušan Borković može da bude prezadovoljan.

Srpski vozač osvojio je 14 bodova na startu nove sezone TCR Internacionalne serije u Gruziji. Njegov rezultat u trci 2 “pogurala” je vremenska penalizacija izrečena Valenteu, inače je Pančevac kroz cilj prošao peti.

Prvi sprint izvezen je po hladnom vremenu i kiši, koja ne spada u Borkovićeve omiljene vremenske pojave. Dušan je ipak za sobom ostavio Morbidelija i Homolu, a duel s Valenteom dobio je uz kontakt. Do karirane zastave stigao je deveti i uknjižio prva dva boda u 2017.

Borković je dobro iskoristio start trke 2 i prosušenu pistu, a kada se dočepao petog mesta, praktikovao je pametnu defanzivu. Nije dopustio da bude kolateralna šteta dvoboja Kolčago-Neš, od koga su i Italijan i Englez na kraju imali samo štetu, a odoleo je i napadima Ferenca Fice. Peti kraj karirane zastave, novopečeni alfista skočio je za jedno mesto posle Valenteove kazne.

“Mogu reći da sam uspešno završio prvi trkački vikend”, rezimirao je Dušan. “Nisam zadovoljan brzinom, ali sam zahvaljujući umeću uspeo da u prvoj trci sa 13. pozicije dođem do devetog, a na drugoj trci i do petog mesta. Posle peha na kvalifikacijama, ipak se sve dobro završilo, a svaki prikupljeni bod je i te kako važan. Sada mi predstoji priprema za Bahrein, jer me sledeća runda takmičenja čeka već za dve nedelje.”

„Želeo bih da čestitam mom timskom kolegi na prvoj pobedi u TCR Internacionalnoj seriji, i to kod kuće. Ovo je važan dan za Gruziju i Davit je domaćoj publici priredio sajajn šou i pobedu. Takođe je ovo jako velika pobeda Romea Ferarisa, tima koji je razvio “alfu”, kazao je srpski takmičar, koji posle Rustavi motoparka zauzima sedmo mesto u generalnom, smešten između Stefana Kominija i Roberta Kolčaga.

Sledeći trkački vikend TCR Internacionalne serije na programu je 15. i 16. aprila na Međunarodnom autodromu Bahrein. 

Izvor: Serbiaring.com



čitanja : 826



Komentari