
Pepe Oriola i Igo Valente iskoristili su prednost visokih pozicija u inverznom startnom rasporedu trke 2 na Rustavi motoparku i završili su nastup dvostrukom pobedom za “seat” i Lukoil Kraft-Bambu rejsing¨.
Potencijalnu senku na njihov trijumf ostavlja činjenica da su obojica pod istragom zbog sumnje da su u prvom krugu pretekli Đakoma Altoea pod žutom zastavom. Taj će incident biti istražen posle trke, inače vožene po suvom asfaltu.
Do trećeg stepenika podijuma dovezao se Atila Taši u “hondi”. Izvezao je taktičku trku, bez potrebe da preterano srlja. Vozače ispred nije mogao da ulovi, a učinio je dovoljno da se odbrani od u finišu posebno pretećeg Žan-Karla Vernea, koji kao da je prekasno reagovao i ipak je morao da se zadovolji četvrtim mestom.
Dušan Borković je osvetlao obraz i završio je peti. Vozač “alfe” #62 rano je dograbio visoku poziciju i zatim je gledao svoja posla. Nije vodio duele koje nije mogao da dobije i to mu se bogato isplatilo, pošto je upisao novih 10 poena.
Iza srpskog pilota bilo je uglavnom haotično, a najviše živosti u trku je uneo Roberto Kolčago u dva duela s Džejmsom Nešom. Prvi put je kočio nerazumno kasno i upropastio je tempo i sebi i Englezu, a u drugom manevru savladao je prošlogodišnjeg vicešampiona, i to u zoni gde je bila istaknuta žuta zastava. Kolčago je rangiran kao šesti, Neš kao sedmi, ali ovaj rezultat lako bi mogao da se promeni kad sudije budu rekle konačnu reč.
Kadžaja je delovao vrlo rezervisano, startovao je deseti i dugo vozio deseti, kao da je sve uložio u pobedu u prvom sprintu i kao da nije imao municiju za drugi nastup. Gruzin se pred kraj probudio, iskoristio je greške i malere konkurenata, savladao Đanija Morbidelija u direktnom duelu i kroz cilj je prošao osmi.
Morbideli je, slično trci 1, “vozio unazad”, pojedine duele kao da je predavao bez borbe. Italijan je delovao kao da se malo pouzda u svoj novi “folksvagen” i u provizornoj klasifikaciji pripalo mu je deveto mesto.
Poslednji raspoloživi bod pripao je Pjer-Ivu Kortalu u “opel astri”, koja je stekla prvi poen na TCR Internacionalnoj sceni. Belgijanac je dotle stigao vrlo oportunističkom vožnjom i do bodova su ga uzdigla odustajanja suparnika.
Đakomo Altoe je startovao s pol-pozicije, ali se u vođstvu zadržao manje od pola kruga. Trku je završio kao jedanaesti. Poslednji je kraj karirane zastave prošao Dankan Ende, dok su odustajanja upisali Mato Homola (sleteo na prvoj krivini), Šota Abhazava, Stefano Komini (odvezao “audi” u boks), i Ferenc Fica, koji je oštetio auto u kontaktu s Kolčagom i ostao ukopan na mestu.
Komini je imao posebno gorak nastup: startovao je iz boksa, jer je oštećenje hladnjaka na njegovom automobilu opravljeno uz neutralizaciju park fermea. Šteta je nastala po završetku prve trke (!) i posledica je kontakta s bivšim timskim kolegom Verneom. Švajcarac i Francuz jedan drugog optužuju za incident i izgleda da će ta stvar podići još prašine, i ovog vikenda i inače.
Homola i Fica mogli bi posredno da igraju značajne uloge u konačnom rezultatu druge vožnje na Rustaviju. Njihova odustajanja izazvala su žute zastave (Homolino čak i intervenciju sigurnosnog vozila), zbog čijeg će nepoštovanja Orioli, Valenteu i Kolčagu tek biti potvrđen ili brisan plasman.
Rustavi motopark, trka 2
1. Pepe Oriola (seat) 17 krugova
2. Igo Valente (seat) +4.056
3. Atila Taši (honda) +4.823
4. Žan-Karl Verne (folsvagen) +5.466
5. Dušan Borković (alfa+16.878
6. Roberto Kolčago (honda) +18.258
7. Džejms Neš (seat) +19.012
8. Davit Kadžaja (alfa romeo) +19.835
9. Đani Morbideli (folksvagen) +20.271
10. Pjer-Iv Kortal (opel) +33.498
11. Đakomo Altoe (folksvagen) +34.127
12. Dankan Ende (seat) +42.065
13. Ferenc Fica (honda) +3 kruga
Nisu rangirani:
Stefano Komini (audi), Šota Abhazava (alfa romeo), Mato Homola (opel)
Posle prve runde TCR Internacionalne serije 2017. u generalnom vodi Kadžaja sa 34 poena. Slede ga Oriola (31),Taši (28), Verne (22), Kolčago (21), Valente (18), Komini (15), Borković (12) i Neš (6), koji zaokružuje plasman prvih 10. Napominjemo da su svi navedeni rezultati provizorni.
Izvor: Serbiaring.com