
Prvi tim koji je predstavio svoj bolid za predstojeću sezonu Formule 1 je Haas. Naziv njihovog bolida je VF-18, a kao i prošle godine, za njih će voziti Francuz Romain Grosjean i Danac Kevin Magnussen.
Vlasnik tima Gene Haas je na predstavljanju bolida izneo velika očekivanja od sezone koja je pred nama.
"Želim da budemo unutar pola sekunde s Ferrarijem", izjavio je Gene Haas čiji tim će se voziti upravo na pogon Ferrarijevog motora 063.
"Moramo da smanjimo zaostatak za najboljim timovima, a čini mi se da ćemo u tome i uspeti. Bićemo sve bolji i bolji. Identifikovali smo sve naše slabe tačke, šef našeg tima Gunther Steiner ih je detektovao i sada očekujemo napredak. Najveći problem biće nam gume odnosno kako ih zadržati u određenom temperaturnom rasponu, to će dosta zavisiti od toga kako će se vozači ponašati prema gumama", istakao je Haas.
Velika očekivanja od Grosjeana i Magnussena
Svoj optimizam baziraju i na vozačkoj postavi.
"Već sam rekao, u 2017. godini su naši vozači bili bolji od našeg bolida. Grosjean je vrlo, vrlo brz tip, koji snažno koči i na ivici prolazi kroz krivine, dok Magnussen ima nešto lakši pristup. Ali, oni su agresivni i žele da pobede, a konkurencija je takva da morate da imate mentalitet ubice ako želite da osvajate bodove", slikovito kaže Gene Haas.
Zvaničnog naziva Haas F1 Team, sa sedištem u gradiću Kannapolis u američkoj saveznoj državi Severna Karolina, u 2018. ovaj tim će se po treći put takmičiti u Formuli 1.
Borba za zlatnu sredinu
U 2016. su, s vozačima Grosjeanom Gutierrezom, u premijernoj sezoni osvojili 29 bodova, pri čemu im je najbolji plasman bilo peto mesto Grosjeana na Velikoj nagradi Bahreina.
Prošle godine je tandem Grosjean-Magnussen bio puno bolji, s osvojenih 47 bodova. U poretku konstruktora Haas je sezonu završio sa šest bodova manje u odnosu na Toro Rosso i 10 manje od Renaulta, a upravo će ta dva tima biti i njihovi glavni konkurenti u tzv. zlatnoj sredini konstruktorskog poretka.
Nova sezona F1 počinje Velikom nagradom Australije 25. marta.
Izvor: Gol.dnevnik.hr
Foto: Haas