home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
MotoGP

Vozači svetskog šampionata u motociklizmu su i dalje sumnjičavi prema činjenici da se trka u Kataru, koja se inače vozi pod svetlima reflektora, održi i kada pada kiša.

Vozači MotoGP još uvek nisu dali zeleno svetlo da se noćna trka u Kataru vozi obavezno i kada je staza vlažna, a u martu su to pokušali da testiraju. Tada je staza bila veštački kvašena tankerima vode kako bi se napravila studija da li je bezbedno voziti u takvim uslovima. Do sada je prilikom kiše u Kataru trka uvek bila odlagana.

Vozači su i dalje zabrinuti oko toga šta bi se desilo kada bi prava kiša pala i kakva bi onda bila vidljivost.

"Bilo je različitih glasova u Komisiji za sigurnost. Konačna odluka je zato odložena. Vozači su rekli da može da se vozi kada su testirali veštački nakvašenu stazu", rekao je jedan od funkcionera Dorene Karlos Espeleta.

Organizatori trke su najviše problema sa kišom imali 2009. godine kada je start odložen. Kiša je pravila problem i 2017. godine kada su kvalifikacije otkazane, a start trke je kasnio 45 minuta. U aktuelnoj sezoni je start bio pomeren sa 21 čas na 19 časova, kako bi organizatori prve trke u šampionatu imali više vremena da trku odlože usled promene vremenskih prilika.

Izvor: Sportklub.rs

"Lorenco? Jednostavno smo ugrabili priliku"

Tim menadžer Repsol Honde Alberto Puđ je kazao da je dovođenje Horhea Lorenca u tu garažu bila prilično jednostavna odluka.

U narednoj sezoni će rame uz rame u garaži Honde biti Horhe Lorenco i Mark Markez. Tako će u jednoj garaži biti ukupno sedam titula svetskog šampiona u najjačoj klasi, tri Lorencove i četiri Markezove.

"Jednostavno je. Imali smo priliku i iskoristili smo je", rekao je šef Honde Alberto Puđ koji je govorio i o odluci Dukatija da pusti Horhea Lorenca.

"Iskreno govoreći nisam iznenađen. Vozač je hteo da razgovara i desilo se da se nama otvorila prilika. Ne znam šta je Dukati mislio i ne zanima nas to", dodao je šef fabričke Honde.

Nekoliko imena se pominjalo osim Lorenca da može da bude klupski kolega Marku Markezu. Između ostalih Kal Kračlou, Žoan Zarko, Žoan Mir, Džek Miler, pa čak i Džonatan Rea.

"Hteli smo da idimo naše mogućnosti i nismo previše razgovarali sa kandidatima. Samo smo hteli da vidimo rezultate tokom sezone i to je to. Imali smo neke, hajde da kažem, uobičajne razogovore sa drugim kandidatima ali smo na kraju napravili pravu odluku. Najbolji timovi žele najbolje vozače, to je princip. Za Hondu je bitno da spremi najbolje motocikle i da ih da najbržim vozačima".

Puđ je govorio i mogućim komplikacijama između Lorenca i Markeza koji će se trkati na istom motoru.

"Naravno nije lako. Trkanje je uvek komplikovano, ali ako hoćemo da stvari budu lake onda naš tim ne bi bio na ovom nivou. To je izazov. U Hondi smo uvek spremni za izazove".

Izvor: Sportklub.rs

Doviciozo: Brine me Jamaha, ne Markes

Vozač Dukatija Andrea Doviciozo rekao je da je pred nastavak sezone više zabrinut zbog sve bolje forme Valentina Rosija i Maverika Vinjalesa, nego dobrih rezultata vodećeg u plasmanu Marka Markesa.

Doviciozo je prošle godine bio Markesov glavni konkurent za titulu i prvi je vozač posle Kejsija Stonera koji je imao šansu da postane šampion na Dukatiju. Međutim, Italijan je prvi deo sezone završio na četvrtom mestu u poretku, sa 77 bodova manje od vodećeg Markesa, pošto se od trijumfa na otvaranju šampionata u Kataru samo još jednom našao na pobedničkom postolju.

Rosi je trenutno najbliži Markesu, a ima 31 bod više od Dovicioza, a deset od svog timskog kolege. Zbog toga je vozač Dukatija istakao da je razlika u odnosu na Markesa prevelika i da nema nijedan razlog zašto bi uopšte razmišljao o tituli.

„Više sam zabrinut zbog zaostatka u odnosu na Jamahu, nego zbog Marka. Moramo da napredujemo po pitanju bodovnog salda, trenutno nismo dovoljno dobri“, istakao je Doviciozo.

Doviciozo je istakao i da je prestao uopšte da razmišlja o Markesu pre nego što je branilac titule trijumfovao na Velikoj nagradi Nemačke, pre letnje pauze. Italijanski motociklista je tu trku završio na sedmom mestu.

„Mark je uradio ono što treba na velikom broju trka i napravio je veliku razliku. Razlika u našoj brzini u poređenju sa Markovom je izuzetno mala, tako da je to pozitivna stvar. To me ne brine. Realnost je takva da je u borbi za titulu velika razlika“, naglasio je Doviciozo.

Italijan je istakao da je, uprkos svemu, veliki optimista pred nastavak sezone koji će uslediti sledeće nedelje trkom u Češkoj.

„Smatram da od Brna možemo da budemo izuzetno konkurentni, samo moramo da nastavimo da radimo i napredujemo. U grupi smo. Ako stvarno želimo da se borimo na samom vrhu, moramo da budemo malo bolji“, istakao je vozač Dukatija.

Ovogodišnji Moto GP šampionat se nastavlja 5. avgusta Velikom nagradom Češke, uz direktan prenos na kanalima Sport Kluba.

Izvor: Sportklub.rs



čitanja : 637



Komentari