
Masa: Alonso je taj koji uvek stvara razdor u ekipi
Nekadašnji vozač Formule 1 Felipe Masa otkrio je da mu je laknulo kada je Fernando Alondo napustio Ferari, u kome su kao kolege proveli četiri godine. Nedavno je šef ekipe Red Bula Kristijan Horner odbacio je mogućnost da naredne sezone sarađuje sa Fernandom Alonsom zato što 'ne želi haos u timu'.
Sada je prgavi karakter nekadašnjeg svetskog šampiona potvrdio i Masa, koji je četiri godine s njim delio garažu.
"Sa Alonsom sam uvek bio na granici svađe. Nikada nismo imali problema van vozila, uvek se prema meni ophodio kako treba. Međutim, kada sedne za volan postane potpuno druga osoba, koja stvara razdor u ekipi. Ako možete da primetite, svi timovi za koje je vozio su bili podeljeni. Imao sam lepu priču u Ferariju, ali isto tako i napornu. Laknulo mi je kada je Fernando otišao", priznao je Masa.
Alonso ima 36 godina i još je bez ugovora za narednu godinu, mada španski mediji pišu da on sigurno ostaje u narandžastom bolidu Meklarena.
Izvor: Sportklub.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs
Niki Lauda je bolje, nije životno ugrožen
Izvršnom direktoru Mercedesa Nikiju Laudi je bolje nakon što se u četvrtak i petak njegovo stanje pogoršalo zbog problema sa bubrezima, prenosi Autosport.
Trostruki svetski prvak u Formuli 1 je zbog navedenih problema bio priključen na aparat za dijalizu, ali prema rečima doktora Laudin život nijednog trenutka nije bio u opasnosti.
Komplikacija je, naime, bila ozbiljna, ali i karakteristična posledica posle operacije transplantacije pluća. Prema dostupnim podacima, u subotu i nedelju zdravlje 69-godišnjeg Austrijanca se znatno poboljšalo, a potreba za pomoćnim aparatima je nestala.
Lauda može samostalno da diše i razgovara sa lekarima, a već je završio prvi set vežbi disanja pod nadzorom fizioterapeuta. Ipak, legendarni vozač je i dalje na odeljenju intenzivne nege.
Izvor: Sportklub.rs
Raikkonen potpisao dvogodišnji ugovor sa Ferrarijem?
Kako prenose francuski mediji Finac je produžio saradnju sa italijanskim timom.
Pošto je na kraju sezone isticao ugvoor između Kimija Raikkonena i Ferrarija, sada sajt F1only.fr prenosi da su Finac i italijanski tim produžili saradnju na još dve godine. Ovaj dogovor mnogo je zavisio i od trenutne situacije u timu pre svega posle smrti Sergia Marchionnea koji je želeo da u crvenom bolidu vidi mladog Charlesa Leclerca, dok novi predsednik se više zalagao za stabilnost u timu.
Sa druge strane Sebastian Vettel otvoreno je kazao da želi da Raikkonen ostane pored njega, koji će prema prvim pisanjima biti u timu iz Maranela sve do kraja 2020. godine kada i ističu trenutna tehnička prvaila.
Ipak, ostaje da se ova informacija potvrdi.
Izvor: F1-serbia. com
Gasly: Carlos i ja čekamo na poziv Red Bulla
Mladi Francuz važi za jednog od kandidata za upraženjno mesto u timu iz Milton Kinsa.
Posle objave Daniela Ricciada da na kraju sezone napusti Red Bull i pređe u Reanult, veliki broj vozača interesuje se za ovo mesto a jedan od njih je svakako i Pierre Gasly koji za najvećeg konkurenta ovoga puta ima Carlosa Sainza.
“Naravno da bi voleo da budem unapređen, ali ne razmišljam baš puno oko toga. Zadovoljan sam svojom sezonom do sada u Toro Rossu. Ali stanje je takvo kakvo je, pa ja i Carlos čekamo ovaj poziv.” kazao je Gasly.
Francuz je prošle sezone zamenio Danila Kvyata u timu iz Faence, a jednu lekciju koju je do sada odmah naučio je to da bude veoma stpljiv kada su rezultati u pitanju.
“Za sada sam brz i znam da će moja šasna ubrzo doći. Moram da se fokusiram da budem što bolji. Ostalo će samo doći po sebi. Sada stvari vidim iz različitih uglova. Kada ste u Red Bullu možete videti dve strane, odnosno vozače koji nisu uspeli da dođu do A tima i one koji su do tog uspeha i došli.”
Izvor: F1-serbia. com
Ferrarijeva najnovija unapređenja na motoru zabrinula Renault
Jedan od tehničkih direktora francuske ekipe kazao je da su oni bili iznenađeni Ferrarijevim napretkom na polju agregata.
Nije tajna da je italijanski tim u toku prvog dela sezone napravio veliki pomak napred na polju razvoja svoje pogonske jedinice, pa tako sada motor iz Maranela važi za jednog od najboljih na gridu. Zbog toga i njihovi klijenti Sauber i Haas su takođe profitirali na polju performansi, pa tako američki tim diše za vratom fabričkom timu Renaulta.
“Oni su defintivno napravili veliki pomak u Kanadi, pa vam tako mogu reći da smo svi mi bili iznenađeni. Oni su i pre toga bili dosta jaki, ali od tada su baš jači. Vidno su napredovali na polju performansi. Zbog toga smo zabrinuti. Njihovi klijentu su takođe postali bolji, pa je borba na sredini grida sve jača. Mi ćemo nastaviti da donosimo unapređenja, ali očekuje nas teška borba.” kazao je Nick Chester, tehnički direktor Renulta za razvoj šasije.
Izvor: F1-serbia. com
Mercedes radi na rešavanju svojih ključnih problema
Nemački tim uveren je da će naći potrebna rešenja kako bi mogao da mirnije uđe u završnicu sezone.
Iako je Mercedes u V6 eri imao dominatan motor koji mu je u poslednjih četiri godine doneo čak osam titula, nemački tim još uvek muči potrošnja pneumatika. Ipak, pobeda Lewisa Hamiltona u Mađarskoj može nagovestiti bolje dane za njih kada se u obzir uzme ovaj parametar.
“Tokom VN Mađarske Lewis je veči deo trke proveo sam na stazi, pa su se gume ponašale onako kako smo očekivali. Mislim da bi bilo drugačije da je Ferrari mogao da umeša svoje prste. Ipak, uspeli samo da samkupimo više podataka, što nam je dalo bolji uvid u sitiaciju, ali morate imati na umu da je staza Hungaroring bila zagrejana do 60 stepeni. Zbog toga naš rezultat je bio još veći, jer smo mislili da je za nas to teško ostvarivo. Sada, osećaj je mnogo bolji i nadamo se da možemo biti još konkurentini u budućnosti.” kazao je šef tima Toto Wolff.
Izvor: F1-serbia. com