
Rosi: Ne znam šta će biti posle 2020. godine
Valentino Rosi ima ugovor za narednu i sezonu posle te, a vozač Jamahe je poručio da ne zna da li će voziti u MotoGP šampionatu posle toga.
Poslednji put Valentino Rosi je pobedio u trci MotoGP šampionata 2017. godine na Velikoj nagradi Holandije u Asenu. Jamaha je u nedavno završenoj sezoni imala dosta loših poteza i delovalo je da nisu dovoljno radili na razvoju motocikla. Rosi je završio 2018. godinu na trećoj poziciji iza Marka Markeza i Andree Dovicioza, a zabrinjavala je i njegova forma jer je poslednji put na podijumu bio sredinom jula u Nemačkoj.
Ipak legendarni devetostruki svetski šampion u motociklizmu ne planira da ode u penziju.
"Potpisao sam novi dvogodišnji ugovor za 2019. i 2020. godinu. Nisam još odlučio da li će ovo biti moj poslednji vozački ugovor. Ima nekih stvari kojima se ne bavim pre nego što dođe vreme za to", kazao je Valentino Rosi. koji kaže da se ne obazire previše na broj titula svetskog šampiona.
"Ti brojevi ništa ne znače. Mislim voleo bih da budem desetostruki svetski šampion. Naravno svetska titula bi me učinila srećnim. Međutim ja vozim najpre jer uživam u tome i zato što želim da pobeđujem u trkama", kaže Rosi koji smatra da Jamahi treba mnogo posla da bi mogla da se nadmeđe sa Hondom i Dukatijem.
"Moramo da razvijamo motor kako bismo bili konkurentni u budućnosti. Zato su zimski testovi najvažniji. Ako dobro rade u Japanu, mi ćemo biti oblji. Ali u poslednje dve godine ostali su mnogo više napredovali od nas, čak nas je i Suzuki prestigao".
Izvor: Sportklub.rs
"Bio sam gospodar sveta nakon prve pobede za Ducati"
Horhe Lorenco je izjavio da se osećao kao „gospodar sveta“ nakon što je tokom sezone iza nas uspeo da uđe u pobedničku formu.
Španac je loše počeo sezonu i posle pet trka bio je na 14. mestu u generalnom plasmanu.
Međutim, promene u rezervoar za gorivo Ducati MotoGP mašine, uz još neke manje izmene, se i te kako osetilo na stazi, a Lorenco je ostvario dve uzastopne pobede – na Muđelu i u Barseloni.
I u nastavku sezone je bio u odličnoj formi, ostvarivši tri „pola“ i još jedan trijumf, u Austriji, da bi taj njegov niz prekinula povreda.
„Bio je to poseban trenutak, jer je došao nakon godinu i po dana muka. Mogao je i ranije da dođe, ali važno je da se dogodio“, opisao je Lorenco svoju pobedu na Muđelu.
„U Barseloni smo ponovili taj rezultat, zatim je tu drugo mesto na Brnu i onda još jedna pobeda, ovoga puta u Austriji.“
„Dva meseca smo bili najbolji. Osećao sam se kao da je čitav svet moj. Verujem da bi bilo još pobeda i podijuma da se nije dogodila ta povreda.“
Svega tri dana nakon ostvarene prve pobede za Ducati, saopšteno je da će Lorenco na kraju sezone preći u Hondu. Kako navodi Španac, da je ostao u italijanskom timu, naredne godine bi se sigurno borio za titulu.
„Imali smo potencijala da idemo do kraja. Samo nam je falilo vremena.“
„Da sam ostao u timu, verujem da bi u 2019. bio konkurentan od prve trke. Nažalost, nikada nećemo saznati.“
Izvor: Moto-berza. com
"Rea nije iskoristio svoju šansu u MotoGP-u"
Džonatan Rea nije iskoristio priliku koju je 2012. imao u MotoGP-u, kada je zabeležio dva nastupa za fabrički tim Honde.
To je izjavio četvorostruki WSBK šampion, Karl Fogerti.
Rea je u „premijernoj klasi“ zamenjivao Kejsija Stonera, a svoja dva nastupa – na Mizanu i u Aragonu – završio je na osmom, odnosno sedmom mestu.
To je bio poslednji put da je Rea nastupio u gran pri šampionatu, jer je 2015. odbio priliku da nastupa na Hondi specifikacija za „otvorenu klasu“ i umesto toga postao vozača Kawasaki WSBK tima. Ostalo je istorija, jer je u međuvremenu osvojio četiri naslova i postao najdominantniji vozač u ovoj kategoriji.
Međutim, Fogerti smatra da bi sve bilo drugačije da je Rea ostavio bolji utisak tokom ta dva nastupa za Hondu.
Rea je na početku ove godine izjavio da je imao ponude da pređe u MotoGP, ali da se odlučio da produži ugovor sa svojim aktuelnim poslodavcem.
„Znam da je imao ponude za MotoGP“, izjavio je Fogerti. „Ali je izabraoda ostane u WSBK. Ne krivim ga, normalno je želeti najbolju mašinu u timu za koji nastupate, a to u MotoGP-u nije mogao da dobije.“
Fogerti smatra da je i drugačiji raspored u WSBK jedan od razloga zašto Rea nije promenio šampionat. Britanac ima dvoje dece i sam je u više navrata naglasio koliko voli da provodi vreme sa svojom porodicom.
Ipak, Fogerti misli da je greška što Rea nije dobio pravu šansu u MotoGP-u. Kako je sam naveo, on je izuzetno brz vozač, izuzetno agresivan i siguran, pa bi i te kako ima šta da ponudi „premijernoj klasi“.
Šta je to sve, verovatno nikada nećemo saznati.
Izvor: Moto-berza. com