home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
DTM i SuperGT

Višegodišnji napori promotera DTM i Super GT serija na ujednačavanju tehničkih pravila biće krunisani zajedničkom trkom zakazanom za novembar mesec na Fudži spidveju.

Prvi susreti japanske i nemačke tehnike na stazi upriličeni su 2017. na Hokenhajmringu i Motegiju, ali su u pitanju bili samo demonstracioni krugovi. Prošle godine objavljena su nova, ujednačena tehnička pravila Klase 1, a u 2019. došao je čas i za zajedničku trku, zakazanu za termin od 22. do 24. novembra.

Uvertira u taj događaj biće gostovanje tri Super GT automobila na oktobarskom DTM finalu u Hokenhajmu, kada je predviđen nastup po jednog predstavnika svakog od angažovanih japanskih brendova, Honde, Nisana i Leksusa.

A šta se sprema za Fudži? Format takmičenja u najvećoj meri će slediti DTM koncept: dve sprint trke podjednake dužine od 55 minuta + 1 krug, uz mogućnost dodatka najviše tri kruga u slučaju intervencije sigurnosnog vozila.

Biće obavezan jedan pitstop tokom kojeg moraju biti zamenjena sva četiri točka. Dolivanje goriva i zamena vozača (Super GT praksa) neće biti dozvoljeni.

DTM će za tu priliku odustati od svojih karakterističnih elemenata: voziće se bez DRS-a i „push to pass“ dodatne snage. Sve učesnike događaja nazvanog „trka snova“ pneumaticima će snabdevati Hankuk.

Konačan broj automobila za Fudži i imena vozača koji će tamo nastupiti biće objavljeni kasnije.

Izvor: Serbiaring.com



čitanja : 671



Komentari