
Mark Markes je u 2019. godini osvojio četvrtu vezanu titulu šampiona sveta u MotoGP kategoriji. Za to vreme ostali vozači koji koriste Hondine motocikle imaju priličnih problema pa se nameće zaključak da japanski proizvođač prilagođava mašinu isključivo Marku Markesu.
Ove tvrdnje je pred kraj sezone iznosio i Horhe Lorenco poručivši da mu je bilo veoma teško da vozi Hondu kao i da je ona odlična za stil vožnje kakav ima Mark Markes, piše Sport Klub. Rezultati Markesovih timskih kolega kao i vozača satelitskih Hondi nisu najsjajniji, pa se logično potsavlja pitanje tim menadžeru Repsol Honde Albertu Puđu da li japanska fabrika favorizuje Markesa.

"Činjenica je da je u poslednjih 18 godina Honda osvojila 10 puta MotoGP titulu, sa četiri različita vozača, Jamaha je osvojila sa dva, a Dukati sa jednim. Tako da možemo reći da je najlakše voziti Hondu. Sa njom su mnogi osvajali titule, Rosi, Hejden, Stoner i Markes. Ne znam šta drugi govore ali ne zanima nas to. Konačni rezultat tima nije samo do motocikla ili vozača već celokupne strukture. Tako da priča da Honda pobeđuje samo zbog Markesa nije tačna", rekao je Puđ.
Posle Danija Pedrose i Horhea Lorenca, kao Breda Bindera koji je menjao Lorenca dok je ovaj bio povređen, četvrti kolega u garaži Marku Markesu za samo tri godine će biti njegov rođeni brat Aleks Markes.
Izvor: Sportklub.rs