home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Borković

U vrlo slaboj konkurenciji koju je imao, i ovoga puta na 53. Srbija reliju, našem odličnom automobilisti Dušanu Borkoviću nije bilo baš preterano teško da opet trijumfuje. Naravno morao je da se oznoji, na 6 specijalnih ispita ukupne dužine 150 km. ali, šteta je što nije bilo vozača koji bi mogli da mu pariraju, pa ostaje zagonetka,……. kako bi se snašao medju pravim rivalima…..naravno ako do toga ikada i dodje, popularni Duca bi se i ozbiljno posvetio treninzima.

Publika je bila oduševljena agresivnim stilom vožnje našeg 207 sm. visokog internacionalca, kojem se dogodilo i dvostruko izletanje i pored ubedljivog vodjstva, kada valja malo i taktizirati. Medjutim, treba znati da jednom srčanom šampionu sa medjunarodnih kružnih asfaltnih staza nije lako da oduzima gas i da vozi sa kalkulisanjem... Zbog takvog načina vožnje Dušan Borković je stekao baš veliki broj navijača. Već posle cilja poslednjeg ispita, za volanom sjajne „škode fabije rally 2“, iznajmljene u Madjarskoj, Borković je rekao da njemu i njegovom dobrom suvozaču Igoru Markoviću nije bilo lako, da su imali dva kiksa, vozili sve vreme na istim slik gumama i da su se u drugom delu vozili oprezno i čuvali se klizave staze…Ostvarili su trijumf sa 2.20.9 minuta prednosti, a to je u svetu relija maksimalno ubedljiva pobeda i dokaz o velikoj razlici…

Borković Serbia rally

53. Srbija reli su dobro organizovali Auto moto savez Srbije, Sportski auto i karting savez Srbije i grad Vrnjačka Banja, uz podršku Ministarstva sporta i sponzora.

Rivali iz Bugarske i Rumunije su potpuno razočarali. Iako su stigli u odličnim automobilima, kao što su „škoda fabija rally 2“ i „micubiši lanser“ i Angelov i Atanasov su bili slabi, pogotovo 52. godišnji Rumun Dan Girtofan, koji se isprevrtao i slupao još na treningu sa odličnom „škodom fabijom reli 2“. Njegov 19. godišnji sin Andrei Girtofan je zauzeo u vozilu iste marke tek 13. mesto.

Medju našim vozačima, pored pobednika Dušana Borkovića, red je apostrofirati Lazara Milovanovića koji je sa „sitroenom C2 R2“ sve do finiša zauzimao visoko peto mesto u generalnom plasmanu i u svojoj kategoriji. Ipak nije izdržao do kraja i nije završio reli.

Od naših specijalista za reli najbolje se plasirao vremešni Nikola Jović uz asistenciju suvozačice Sanje Novaković. Sa „pežoom 208“ je osvojio prvo mesto u klasi nacionalnog šampionata, drugo mesto u internacionalnoj klasi RC4 i odlično peto mesto u generalnom poretku.

Svima koji su stigli u cilj, posle 6 asfaltnih brzinskih ispita, savladjujući mnoštvo klizavih krivina, moramo čestitati i poželiti još puno sportske sreće. Pogotovo vozačima i suvozačima iz najslabije klase, sa „jugićima“, kao što su A. Aničić, N. Filipović, F. Vasović, A. Radojičić, M. Miljković, T. Nikitović i M. Rastović

Konačni generalni plasman 53. Srbija relija (vremenska medjurazlika):

1. Borković – „škoda fabija“

2. Angelov – „škoda fabija“….0.02.20.9 minuta

3. Atanasov – „micubiši lanser“….o.03.21.6

4. Stančovski – „pežo 208″….. 0.04.39.6

5. Jović – „pežo 206″…….0.03.16.1

6. Stojanac – „vw polo″……0.03. 39.1

7. Rizov – „honda sivik“……0.00.32.7

8. Nešić – „pežo 106″…….0.02.11.5

9. Simović – „pežo 106″……o.02.00.8

10. Radev – „sitroen C2″……0.00.6.9

Djordje Djenić – Mojsvetbrzine.rs



čitanja : 1735



Komentari