home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Pavlović

Karavan Lamborghini supertrofeja stigao je u Barselonu, gde se vozi treća od pet rundi evropskog izdanja globalno najbrže monomarka serije.

Srpski automobilista Miloš Pavlović i njegov kolega u #41 „lamborginiju hurakan LP 620-2 ST evo“, Meksikanac Raul Guzman, sa optimizmom iščekuju dve trke na poznatoj gran pri stazi Katalunja. Takmičarski vikend u Španiji označiće kraj prve i početak druge polovine Supertrofeja 2020. Srpsko-meksičkom tandemu je cilj da i posle Barselone ostanu vodeći u generalnom plasmanu Pro kategorije i borbu za titulu nastave sa najpovoljnije pozicije.

Dvojac Target rejsinga je u prethodne dve runde (Mizano, Nirburgring) upisao jednu pobedu, dva druga i jedno treće mesto i vodi u generalnom plasmanu sa 49 bodova. Prvi pratilac im je Englez Din Stonmen, koji vozi za Bonaldi motorsport i dosad je sakupio 40 poena. Stonmen u Barseloni ima novog suvozača, Patrika Kujalu.

“Pred nama su dve, bez sumnje, uzbudljive trke, zato što se očekuje promenljivo vreme u Barseloni tokom ovog trkačkog vikenda, uključujući i kišu”, izjavio je Pavlović, osvajač evropskog i svetskog Lamborgini supertrofeja 2014.

 “S obzirom na tu činjenicu, sve je neizvesno i nepredvidivo. Mi ćemo, naravno, kao i uvek dati sve od sebe. Došli smo kao prvi u Barselonu i imamo nameru da vođstvo zadržimo ili čak da ga uvećamo.”

Za takmičare Lamborgini supertrofeja radni zadaci u petak podrazumevaju dva jednočasovna treninga, od 11:30 i od 16:20. Kvalifikacije u dva segmenta voze se u subotu od 10:45. Prva 50-minutna trke na programu je istog dana od 14:45, druga startuje u nedelju u 10:50.

Kao i dosad, trke mogu uživo da se prate preko linkova koje je obezbedio Lamborgini, na Jutjub kanalu ili Fejsbuk stranici trkačkog odseka kuće iz Sant’ Agate Bolonjeze.

“Hurakan” u supertrofeo izdanju ima atmosferski V10 motor od 5.204 cm3, koji oslobađa 620 KS i isporučuje maksimalni obrtni moment od 570 Nm pri 6.500 o/min. Do 100 km/h auto ubrzava za oko 3 sekunde, maksimalna brzina mu je elektronski ograničena na 280 km/h i košta od 235.000 evra.

Izvor: Serbiaring.com

Foto: Matteo Lepri



čitanja : 491



Komentari