home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Nojvil

Reli Monte Karlo počinje u četvrtak, 21. januara a 800 guma je italijanski proizvodjač „Pirelli“ doneo za premijernu klasu WRC-a u trci za povratak na Svetsko prvenstvo u reliju.

Na Monte Karlu će 4 vrste pneumatika biti dostupni vozačima. Rally Monte Karlo ne samo da će označiti početak novog Svetskog prvenstva u reliju, već i službeni povratak „Pirellija“ kao jedinog dobavljača guma u premier klasi WRC-a. Timovi, Hyundai, Toyota i M-Sport (po strogom redosledu prema rangu 2020.) imali su priliku isprobati nove gume na testovima sprovedenim između kraja decembra i početka januara kako bi se pripremili za prvu trku u novoj godini.

Pirelli

Paleta guma World Rally 2021, koju je izradio „Pirelli“, predstavljena je prošlog oktobra tokom trkačkog vikenda Rally Italia Sardegna.

Pirelli

„Pirelli“ će za reli Monte Karlo doneti 3.200 guma, od kojih 800 za prvu klasu WRC-a. Podela će biti vrlo jednostavna: svaki od 10 vozača koji će se utrkivati ​​za volanom automobila WRC Plus može imati na raspolaganju 80 guma. Od njih će tokom relija moći koristiti 34. Stoga će milanski proizvođač doneti 4 različite vrste za prvu od 12 rundi WRC 2021 i to će biti jedini put ove sezone. Vozači će imati na raspolaganju sledeće gume:

P Zero RA: asfaltne gume proizvođača „Pirelli“. Pripremljeno za suvu podlogu.

U Monte Karlu će biti  u 2 verzije: Supersoft – stvorene posebno za ovu trku s obzirom na vrlo niske temperature – i Soft.

Sottozero STZ-B: ovo su zimske gume koje je Pirelli stvorio za mešovite uslove koje će predstaviti Rallye Monte Karlo. Isporučuju se u 2 verzije, sa nitnama ili bez njih. Ovo je dodela guma za svakog vozača • 24 P Zero RA Super Soft • 20 P Zero RA Soft • 24 Sottozero STZ-B s čavlima • 12 Sottozero STZ-B bez klina

Terenzio Testoni, voditelj reli aktivnosti „Pirelli“ je rekao: „Drago nam je što smo se vratili s nekim novim konceptima guma:“ Svi naši prethodni reli uspesi i znanje stopili su se u razvoj ove najnovije generacije guma. Monte Karlo je najzahtevniji reli u godini za gume, gde posade moraju razmišljati o tome da naprave najbolji izbor za cele krugove, a ne za pojedinačne posebne faze. Ove godine posao postaje još teži zbog ograničenja povezanih s Covidom, što bi moglo značiti da ćemo videti jedan od najnepredvidljivijih Montea ikad.„

Strategija izbora guma će biti presudna, Monte Karlo je oduvek bio poznat kao jedan od najnepredvidljivijih skupova ikad. Uslovi asfalta mogu se promeniti za nekoliko kilometara, prelazeći sa suve površine na led ili sneg. To sve otežava vozačima koji moraju izabrati prave gume prilikom napuštanja servisnog parka. Gume, kao i izvidnici i meteorolozi, bit će ključni, poput inžinjera koje „Pirelli“ stavlja na raspolaganje svakom timu.

Djordje Djenić – Mojsvetbrzine.rs



čitanja : 873



Komentari