home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
DTM

I dalje provizornu DTM startnu listu za 2021. čine vozači sa iskustvom u Formuli 1, bivši DTM šampioni, veterani GT3 kategorije, kao i mladi, perspektivni takmičari.

Kako prenosi Serbiaring, na spisku brendova se nalazi pet imena: Audi i BMW nastavljaju učešće u nemačkoj premijum seriji, Mercedes se vratio u takmičenje, a Ferari i Meklaren su dva nova proizvođača čiji su se GT3 automobili pojavili na testiranjima.

Prisustvo brendova iz Italije i Ujedinjenog Kraljevstva donosi raznovrsnost kakva je postojala u ranim danima DTM šampionata. Takođe, izražena je tehnička raznovrsnost u specifikacijama automobila: motori napred i nazad, sa osam ili deset cilindara, turboprehranjivani i atmosferski.

Predstavnici “najbržeg cirkusa na svetu” biće Aleks Albon, Timo Glok i Kristijan Klin, međutim, samo Glok će sigurno učestvovati u svim DTM trkama.

Iako je prešao u DTM, Albon i dalje ima dužnosti kao rezervni i test vozač F1 ekipe Red bul rejsing, pa će neke DTM trke morati da propusti, ali će ga tada odmenjivati Novozelanđanin Nik Kasidi. Obojica imaju iskustvo trkanja u Nemačkoj: Albon iz dana takmičenja u Formuli 3, dok je Kasidi vozio oba vikenda zajedničke “Trke snova” DTM i Super GT šampionata, gde je pobedio u trci na stazi Fudži. Klin će nastupiti na tri runde za volanom “meklarena 720S”.

Drugi “ferari 488” sa kojim će Red bul AF korse tim nastupiti u tradicionalnoj nemačkoj seriji voziće mladi Lijam Loson, pobednik trke Formule 2 u Bahreinu na početku sezone. U grupi mladih takmičara spada i 23-godišnji Ardžun Maini iz Indije, pilot “mercedesa”.

Bivši DTM šampioni koji će ponovo biti na stazi imaju ukupno pet osvojenih titula. Dugogodišnji BMW trkač Marko Vitman (2014, 2016) i povratnik Gari Pafet (2005, 2018) imaju po dve, dok Audijev takmičar Majk Rokenfeler ima jednu (2013).

Dvostruki vicešampion serije Niko Miler takođe će biti na stazi, kao i osvajači DTM trka Lukas Auer, Danijel Hunkadelja i Šeldon van der Linde. Šeldonov brat Kelvin van der Linde predvodi listu takmičara koji imaju iskustvo u vožnji GT3 mašinerije, a pored Južnoafrikanca, tu spadaju i Maksimilijan Gec, Vensan Abril i Filip Elis.

Mlada Nemica Sofija Flerš će biti jedina dama na startnoj rešetki, ali prva koja se takmiči u DTM-u još od 2012. godine.

Činjenica da su na stazi predstavnici 11 različitih država dodatno govori o internacionalnoj reputaciji nemačke serije. Trke ovog šampionata biće prikazivane u 50 zemalja, a postojaće i striming platforme za one u čijim državama trke neće biti prenošene, pa će DTM moći da se prati sa svakog pametnog telefona u svetu.

Prvi predsezonski test je podigao očekivanja u smislu konkurentnosti, a Frederik Elzner, prvi ITR operativac poziva navijače da se na to pripreme: “Velika želja vozača da se vrate za volan je bila primetna tokom oba dana testiranja. Tokom 2.300 krugova, oni su se ozbiljno borili za najbrže vreme kruga. To je bio njihov ozbiljan prvi susret.”

Dva meseca je ostalo do početka 35. DTM sezone, a prva od osam rundi na programu biće vožena na autodromu Monca, od 18. do 20. juna. U međuvremenu, timovi će posetiti i Lauzicring, gde će od 4. do 6. maja biti vožen drugi predsezonski test, ovog puta trodnevnog trajanja.

Izvor: Serbiaring.com



čitanja : 950



Komentari