home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Gec

Vozač Mercedesa Maksimilijan Gec, pobedio je u drugoj DTM trci na Lauzicringu, ispred Lijama Losona i Kelvina van der Lindea.

Prepodnevne kvalifikacije pripale su jučerašnjem pobedniku Filipu Elisu u “mercedesu”, ispred “ferarija 488” kojim upravlja Loson i još jednog “mercedesa”, za čijim volanom je Gec. “Audi R8” kojim upravlja Kelvin van der Linde je trku započeo sa četvrtog mesta, dok je najbolje plasirani pilot BMW-a Timo Glok, koji je startovao sa petog mesta, prenosi Serbiaring.

Esteban Mut je ponovo bio najbrže plasirani vozač Lamborginija, ali prvi put je startovao van top 10, sa 16. pozicije. Sofija Flerš se nije pojavila na stazi u kvalifikacijama, te je startovala sa začelja, iza Ezme Hoki. Loson je odlično startovao i pretekao Elisa na prolazu kroz drugu, treću i četvrtu krivinu, dok je Kelvin van der Linde došao do trećeg mesta, pretekavši Geca, a Nemac je izgubio još jednu poziciju do kraja prvog kruga od Danijela Hunkadelje. Vozač koji menja Gerija Pafeta, Maksimilijan Buk je dobio kaznu prolaska kroz pit lejn, jer je prerano startovao. Elis je napravio grešku na kočenju i izgubio je poziciju od Kelvina van der Lindea.

Hunkadelja je iskoristio prvu priliku da odmah obavi obaveznu promenu guma već u petom krugu, ali je ostao nešto duže u boksu, jer je morao da sačeka da Flerš stane u svoj boks. Elis je obavio svoje stajanje u narednom krugu i uspeo je da se vrati na stazu ispred Hunkadelje. Audijev pilot iz Južne Afrike i Gec su imali bliski susret na izlasku iz pit lejna nakon što su obojica promenili gume na kraju sedmog kruga, gde je “audi R8” ostao ispred “mercedesa”.

Losonov “ferari 488” se na kratko ukopao nakon što je obavio promenu guma, što ga je koštalo gubitka dve pozicije na izlazu, kada su ga pretekli Kelvin van der Linde i Maksimilijan Gec. Na čelu kolone, Majk Rokenfeler još nije obavio svoje stajanje, dok je iza njega, njegov kolega po brendu, Niko Miler, pretekao “BMW M6” Tima Gloka, koji je potom obavio svoju redovnu promenu guma.

Piloti BMW-a su bili dosta aktivni u drugoj polovini trke, gde je Šeldon van der Linde pretekao Hunkadelju za šesto mesto, dok je Marko Vitman savladao Lukasa Auera i domogao se osme pozicije. Ezme Hoki se domogla 18. mesta za volanom svog “lamborginija” pretekavši Dev Gora na oko 22 minuta do kraja trke. Aleks Albon je iskoristio dobar tempo i pretekao je Ardžuna Mainija za deseto meto.

Iako je delovalo kao da kontroliše trku, “audi R8” Kelvina van der Lindea je samo naprasno prestao da radi na pravcu posle prve krivine. Pilot iz Južne Afrike je uspeo da ponovo startuje svoj automobil, ali je pao na treću poziciju. Nije mu trebalo mnogo da ponovo sustigne Losona, ali nije uspeo da pretekne Ferarijevog vozača. Kao posledica ovog duela, primakla im se kolona od pet vozača, koju predvodi Elis i usput se brani od Šeldona van der Lindea, kako bi se održao na četvrtom mestu.

U finišu trke, “lamborgini” Estebana Muta je pao na začelje kolone nakon što mu je pukla zadnja desna guma i belgijski vozač je dovezao automobil ekipe T3 motorsport nazad do pit lejna gde je odustao iz trke. Albon je izgubio dve pozicije u poslednjim krugovima, jer su ga pretekla dva “audija”, Rokenfelerov i onaj kojim upravlja aktuelni vicešampion Miler.

Maksimilijan Gec pobeđuje prvi put u DTM karijeri, ispred Losona i Kelvina van der Lindea. Filip Elis je dovezao svoj “mercedes” do četvrte pozicije i uspešno se odbranio od Šeldona van der Lindea. Marko Vitman je završio trku na šestom mestu, ispred Danijela Hunkadelje i Majka Rokenfelera, dok su plasman prvih deset kompletirali Lukas Auer i Niko Miler.

Kelvin van der Linde se održao na vodećoj poziciji sa 69 poena, ispred Losona koji ima 65 i Elisa sa 48. Gec se nakon ove pobede nalazi na četvrtom mestu u generalnom sa 46 poena, dok je Aleks Albon petoplasirani sa 31 poenom.

DTM sezona se nastavlja 7. i 8. avgusta, kada će timovi i vozači posetiti belgijski autodrom Zolder.

Izvor: Serbiaring.com



čitanja : 468



Komentari