
Kako prenosi Sport Klub, Frančesko Banjaja krenuće sa prve startne pozicije na Velikoj nagradi San Marina u Moto GP klasi. Italijanski as je na dominantan način došao do najboljeg rezultata u kvalifikacijama, u kojima su blistali vozači Dukatija.
Banjaja je do trećeg ovosezonskog „pola“, desetog u karijeri, došao sa rekordom staze – 1:31,065. Dosadašnji je držao Pol Espargaro iz 2020 – 1:31,077.
„Crvenu armiju“ Dukatija u prvom redu će upotpuniti drugoplasirani Džek Miler, a na trećem mestu, posle pada u poslednjem krugu, ostao je Fabio Kvartararo, vodeći u Svetskom šampionatu.
Nije samo sjajni Francuz padao u kvalifikacijama, pošto su pre njega, u nameri da nadmaše vreme Banjaje, u pesku završili Mark Markes i Aleš Espargaro.
U drugom startnom redu na četrnaestoj trci ove sezone biće još dva Dukatija, Horhe Martin i Đoan Zarko, a društvo će im praviti Pol Espargaro. U trećem redu će startovati Španci; Mark Markes, Aleš Espargaro i Aleks Rins, a u četvrtom Maverik Vinjales, Đoan Mir i Enea Bastijanini.
Izvor: Sportklub.rs
Foto: Reuters/Stephane Mahe
Rosi: Odluka da vozim je bila ispravna, trkaću se i dalje…
Valentino Rosi nema nameru da prestane sa trkanjem. U intervjuu za Skaj je legendarni Doktor govorio o svojoj odluci da ostane još i 2021. godine u MotoGP karavanu, a takođe je otkrio i gde će nastaviti karijeru.
Već duži niz godina je jasno da Valentino Rosi više ne može da se nosi sa vozačima u MotoGP. 2015. je propustio svoju poslednju priliku za šampionsku titulu, a pobedu na nekoj trci on nema još od Asena 2017. godine. Usledile su teške godine za Valea, a 2021. je pokazala da je dosta.
„Mirniji sam od kada sam objavio da se povlačim. Hteo sam da nastavim ali nisam dovoljno konkurentan. Žao mi je što nisam brz, ali hteo sam da dam sve od sebe do kraja. Bila je ispravna odluka da vozim još ovu sezonu. Bilo je veoma dobro. Bilo je nekoliko faza sa dobrim i lošim stvarima„, rekao je Rosi.
Nekako uz vest o povlačenju stigla je i vest da će Valentino postati otac. Te dužnosti ga ipak neće odvojiti od trkanja, samo će Rosi preći na četiri točka.
„Imali smo mnogo zanimljivih ponuda i možemo da napravimo dobar program 2022. godine. Moram da se odlučim koje će takmičenje biti, biće to trke izdržljivosti sa GT automobilima. Pokušavamo da shvatimo u kojoj kategoriji i sa kojim automobilom„.
Rosi je još pričao o pobedi Peka Banjaje u Aragonu, o Franku Morbideliju, ali i o tome što italijanskih vozača ima sve više u MotoGP. Kaže i da još ne odbrojava sebi trke do kraja.
„Ima još mnogo trka. Najteže prepreke su Aragon, on je srećom prošao i Valensija, koja je poslednja. Tu je i Ostin koji mi se sviđa kao i druga trka u Mizanu. Srećan sam da vidim toliko navijača koji mi odaju priznanje širom sveta„, dodao je Rosi.
Izvor: Sportklub.rs
Doktor ponovo spaja Marinija i Becekija
Bliži se kraj trkačke karijere za čuvenog Doktora Valentina Rosija. Ali već sada je jasno da je to samo prelaz u jednu novu priču vezanu za kraljevsku klasu a to je vođenje sopstvenog tima.
Rosi je već uveliko u poslu pripremanja tima Aramko Rejsing Tim VR46 (na Dukatiju) za sledeću sezonu. A plan je da u njemu voze prošlogodišnji vicešampion Moto 2 klase Luka Marini i trenutno trećeplasirani u istoj klasi Marko Beceki. Njih dvojica su zajedno vozili za Sky Rejsing Tim VR46 prošle sezone u Moto 2 klasi i bili su prvi u timskom plasmanu. Očekuje se da Rosi ovu odluku potvrdi na Velikoj nagradi San Marina ovog vikenda.
– Radili smo na ovome veoma naporno tokom godina, jer smo znali da će nažalost ovaj trenutak da dođe pre ili kasnije. Ali uradili smo sjajan posao. Naredne godine biće čak četvorica iz Akademije biće u kraljevskoj klasi. Banjala i Morbideli biće u fabričkom Dukatiju i Jamahi, najboljim timovima i oni postaju kandidati za titulu. A Luka i Beceki biće sa Dukatijem. To će biti poklon mojim navijačima koji me tolike godine podržavaju – rekao je Rosi.
Izvor: Sportklub.rs
Rosi postaje tata i znao je kako to da obeleži
Valentino Rosi obično na trkama na domaćem terenu predstavi nove kacige. Tako je obično u Muđelu, ali i u Mizanu gde je legendarni Doktor predstavio roze kacigu sa mašnicom. On je nedavno objavio da će biti otac i da on i njegova devojka Frančeska čekaju devojčicu.
Izvor: Sportklub.rs
Početak nove ere: Sepang Tim postaje RNF Rejsing
Sepang Rejsing Tim objavio je da će od 2022. godine u MotoGP klasi nastupati pod imenom RNF MotoGP Rejsing.
Do svojevrsnog „ribrendinga“ je došlo nakon potpisivanja saradnje između IRTA i RNF Rejsinga, pa će novi, nezavisni tim sa novim imenom nastupati u MotoGP do 2026. godine.
Razlan Razali, prvi čovek Sepanga ostaće na čelu novoformirane ekipe.
„Uložili smo veliki trud kako bismo resetovali i ponovo lansirali jedan svež i mnogo jači MotoGP tim. Očekivanja će biti visoka, i trudićemo se da ih zadovoljimo. S obzirom na ogromno iskustvo koje posedujemo, očekujemo da ćemo 2022. biti još jači“ rekao je Razali.
Sepang je u MotoGP debitovao 2019, nakon nekoliko uspešnih sezona u klasama Moto 2 i Moto 3.
Prošle sezone, tim je stigao do šest pobeda u Kraljevskoj klasi, pošto su Fabio Kvartararo i Franko Morbideli po tri puta trijumfovali.
Izvor: Sportklub.rs