
Hyundaijev hibridni automobil za nastup u ovogodišnjem Svetskom reli šampionatu (WRC) pokretaće 1,6 litarski turbobenzinac kojem će asistirati elektromotor.
Hyundai je ponudio odgovor na elektrifikaciju WRC automobila koja je najavljena prošle godine, a primenjivaće se od ovogodišnjeg Svetskog reli šampionata koji počinje 20. januara u Monte Karlu.

Hibridna pogonska grupa koju sa sobom donosi novi Hyundaijev reli automobil i20 N Rally1 2022 Edition se sastoji od 1,6 litarskog četvorocilindarskog turbobenzinskog motora kojem asistira elektromotor, a vozač će u ograničenom vremenskom periodu na raspolaganju imati oko 500 konjskih snaga, što nas je podsetilo na potencijal reli "monstruma“ iz davno zabranjene Grupe B.

Za prenos snage na obe osovine je zadužen 5-stepeni menjač, a za punjenje baterija korišćenje kočnica. Očekivano, u odnosu na model s kojim je Hyundai u WRC-u učestvovao prošle sezone, hibridni i20 N je teži oko 70 kilograma.
Izvor: Klix.ba / Motor1.com
Foto: Hyundai