Audi RS5 sa 4.2L V8 motorom i 450KS

Audi će još tokom ove godine predstaviti dugo očekivani sportski kupe RS5 koji bi, prema nekim izvorima, mogao da bude i onaj tajanstveni Audijev novitet, spreman za 16. jul i proslavu 100-godišnjice kompanije.
Kako piše britanski Car Magazine, Nemci su odlučili da će RS5 pokretati 4,2 litarski V8 motor sa 450KS i 450 Nm obrtnog momenta, čija će se snaga prenositi na sva četiri točka.
To će biti dovoljno za ubrzanje do stotke za manje od 5 sekundi i elektronski ograničenu najveću brzinu od 250 km/h (po nekim izvorima 280 km/h).
Naravno, sem potentnim motorom, RS5 će raspolagati i agresivnijim i moćnijim izgledom, točkovima od 19 inča, modifikovanim ogibljenjem, jačim kočnicama i sportskim enterijerom.
Posle kupea u prodaji će se pojaviti i kabrio verzija, dok će cena za osnovni RS5 kupe (u Velikoj Britaniji) biti oko 60.000 funti.
Zar nisu najavljivali da ce sve RS verzije pokretati biturbo V6? Mada bolje je V8. Sad znam ako ikada dobijem na lotou na sta cu da potrosim.
Sa 19" niskoprofilnim tockovima i vrlo tvrdim vesanjem ne bi mnogo uzivao u voznji po ovim nasim jadnim srpskim putrevima. Jos manje bi sigurno devojke uzivale...
Dakle sveo bi se na auto za pokazivanje ispred kafica...
Ja bih recimo da dobijem na lotou pre uzeo BMW X6. Em brzo, em sposobno, em udobno... :) Al' o ukusima se ne raspravlja.
pa verovao ili ne x6 nije ništa manje tvrd od rs5. mada ne slažem se da se ne uživa u vožnji na našim putevima, napredovala je tehmologoija.
Saint, S5 ce pokretati V6, zamenice V8, a RS5 ce pokretati navedeni V8...
Inace X6 je sigurno osetno udobniji, M verziju ne racunam.
Marko, hvala za objasnjenje, ja sam pomesao podatke.
Dodao bi ih da bez obzira na udobnost ne postoji danas auto sa lepsim dizajnom i verujem da ce se za 30-tak godina A5 (kao i S5 i RS5) smatrati klasikom.
ako bude biće r-tronic(klasičan sekvencijalni) kao u audi r8, s-tronic još nema za tako velike obrtne momente.