Škoda Fabia vRS od sledeće godine

Škoda će blago redizajniranu Fabiju predstaviti na Salonu automobila u Ženevi 2010. godine, a tada bi trebalo da svetlost dana ugleda i dugo najavljivana nova Fabia vRS.
Uz agresivniji stajing, jače kočnice i sportskiji enterijer, Fabia vRS donosi i 1.4 TSI motor sa 180 konja (najverovatnije u paru sa sedmostepenim DSG menjačem sa duplim kvačilom), kakav se već nalazi u Seat Ibizi Cupra, a možda i Volkswagenov XDS diferencijal sa zatvaračem.
To će biti dovoljno da vFabia RS od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) ubrza za oko 7 sekundi i da postigne najveću brzinu od 225 km/h.
U Velikoj Britaniji očekuju da cena za Fabiju RS bude manje od 16.000 funti.
Posle minule RS verzije sa siroce 1.9TDI motorcetom, ovo vec zavredjuje paznju. Samo to mora da kosta manje od 19.000 evra, jer za te pare vec ima kod nas da se uzme Clio Sport (200KS).
"Fabija" ima veliku visinu pa mi ne deluje sportski orijentisano. Zato mi nije interesantna sportska verzija.
Imao sam dvojku iz srpskog u srednjoj školi pa nemojte se čuditi što ne znam pravopis.
Aktuelna Fabija svojom pojavom ne odiše sportskim duhom.Ipak sudeći po slici 5 do 7 cm niža postavka i verovatno širi trag točkova mogu donekle ispraviti stvar.U svakom slučaju Škoda mora izbaciti drumsku verziju wrc automobila koji beleži dobre rezultate.Lično sam veliki ljubitelj turbo motora nove generacije a vw-ov 1.8 tsi mogao bi biti odličan izbor.