Novi Renault Megane CC u Ženevi 2010.

Renault nastavlja da širi porodicu treće generacije modela Megane, pa će po poslednjim vestima paletu već na sledećem Salonu automobila u Ženevi (početkom marta ove godine) dopuniti i CC, odnosno Coupe-Cabrio varijanta.
Sem teaser slike koja ne otkriva mnogo, trenutno nisu poznati neki konkretniji detalji o ovom modelu sa tvrdim sklopivim krovom, mada se pominje da će u ponudi biti i novi Renaultov menjač sa duplim kvačilom.
Više detalja dakle tek sledi.
Da, za sada ne otkrivaju mnogo, jer tržište zemalja koje čine Evropsku uniju je strogo, prestrogo ..
Tu mora biti sve kako treba, jer,
pored visokih kazni proizvođaču, sledi kazna menadžmentu ..
Nema zezanja kao u Srbiji gde mogu da prodaju malo korišćene automobile kao nove i na taj način ostvaruju ekstra profit ..
Niko ne kontroliše njihov rad, a
da to čine srpske inspekcijske službe, mnogi bi iz rukovodstva Reno Srbija, zaglavili zatvor ..
To govorim iz iskustva sa dva automobila Clio 3 1,2 16v koji troši u gradu 15 litara goriva na 100 km. ..
Jedan je kupljen u januaru 2006. godine sa oštećenom bojom kao nov, a drugi u martu 2007. godine. Nije imao znake oštećenja, ali potrošnja se nije promenila kao i kod prvog: 15 l/100 km u uslovima gradske vožnje bez upotrebe klima uređaja ..
Za prvi su vratili novac, a kod drugog nisu prihvatili reklamaciju .. Čak su pretili sudom, jer na taj način želim da pribavim protivpravnu imovinsku korist .. To apsolutno nije tačno ..
Na moj zahtev, urađena je test-vožnja o kojoj je sačinjen Zapisnik ..
Test-vožnja je rađena van saobraćajnog špica, a rezulta je 12,33 l/100 km ..
Renou to nije bilo dovoljno da mi zamenu kola, iako u prospektu piše 7,6 l/100 km u gradskim uslovima ..
Testirao sam vozilo stotinu puta tankovanjem do vrha i sa pređenim brojem kilometara od 30 pa do 100 .. Uvek je bilo oko 15 l/100 km, a u nekim slučajevima i više .. Bez korišćenja klima uređaja ..
Prevaranti su to veliki od Renao Hrvatska pa nadalje, i ovim želim, da upozorim sve potencijalne kupce Reno vozila da otvore četvore oči pre kupovine .. Ako treba, izvršiti nezavisnu kontrolu "istorije" vozila ..
Pored potrošnje, "vuče" u levu stranu, haba zadnje gume više po spoljniom ivicama, menjač je kao kod traktora ..
Kada na ulici vidim nekog ko je kupio Clio 3 1,2 16V, žao mi je te osobe, uvek priđem vlasniku/ci i kažem sve ..
A, Reno, pa neka me tuži ..
Sa zadovoljstvom ću se odazvati sudskom pozivu ..
Ministarstvo pravde je promenilo sve sudije, pa će ovi novi želeti da se dokažu na taj način što će konačno suditi po zakonima ove zemlje ..
Razmišljam da pošaljem dopis u Ambasadu Francuske i da onom ambasadoru koji se prema Srbiji odnosi kao da je kolonija Francuske, kažem čime se sve bave pojedine njihove firme .. Čast izuzecima, ali ja i pored toga što vozim Reno od 1994. godine, o ljudima koji vode ogranak te firme u Srbiji, nemam ni jednu lepu reč .. Od Reno Srbija Beograd, pa do servisa .. Čast majstorima koji rade za parče hleba da bi prehranili porodice, dok pojedini napreduju u hijerarhiji rukovođenja Renao ..
Šta mislite zašto?
Nije valjda što prodaju mnogo kvalitetnih vozila, već što prodaju malo i skupo, a nekvalitetno .. Gomilu gvožđa i plastike ..
Potpisujem se pravim imenom i prezimenom ..
Brate dosadan si vise, svuda ostavljas isti komentar. A sto ih ti nisi tuzio?!? Pljujes reno a stalno ih vozis i kupujes?
@carobnjak
nemoj o Chiri prestrogo suditi. Ovo je verovatno jedino mesto(AB) gde moze da iskaze svoje misljenje a da ga ne cenzurishu ukoliko se pridrzava elementarnih normi ponasanja.
Imam isti klio sa istim motorom. Sto se tice potrosnje ja zivim u Sarajevu na brdu i potrosnja u gradu mi je 10,5 l za mene puno, ali kad skontas da prosječna brzina je 15 km/h, da sam stalno u gužvi i nije toliko lose. A sta mozes ocekivati od kola teskih 1080 kg sa 110 Nm obrtnog momenta pri 4400 obrtaja. Potrosnja kombinovana voznja 6.5 L. Meni je ovo definitivno auto koje se vise puta ispalatilo. Sada ne mogu reci da lazes, mozda si dobio fals primjerak, ali nije fer da tako pljujes po marki, tvoj problem je sa prodavačem. E sada druga je priča sto se u Evropi ne testira potrosnja kao u Americi to znaci u praksi, a ne na testnom stolu.
Zahvaljujem se na komentarima ..
U pravu je @carobnjak. Ovde je jedino mesto gde mogu da iznesem svoje mišljenje. Ne ljutim se na one koji imaju drugačije mišljenje iz ovih ili onih razloga.
Morate da doživite, pa biste malo drugačije shvatali situaciju ..
Kupio sam prvi Clio 3 1,2 u januaru 2006. godine. Godina proizvodnje 2005.
Drugi u martu 2007. godine.
Godina proizvodnje 2006.
Oba automobila imaju apsolutno identične nedostatke o kojima sam pisao, da ne ponavljam...
Naravno, da nikada više (ako budem u prilici) neću kupiti Reno ..
Oni koji ne žive u Srbiji, bolje shvataju, sa kakvim se problemima susreću kupci automobila ovde ..
Čast prodavcima izuzecima ..
Neko je napisao, ne citiram, zbog čega nisam tužio..
Pa evo, prvo nisam imao novca za tužbu velike vrednosti, a drugo, prilikom prijave republičkoj Tržišnoj inspekciji, inspektor sa kojim sam se po dogovoru našao kod koncesionara, kada je pregledao dokumentaciju, Zapisnik, Radne naloge, idr., rekao mi, ne citiram, da Reno mora da mi isporuči novi automobil i da će me o tome obavestiti nakon odlaska u Reno Srbija ..
Znate šta se posle toga desilo, poslao mi je odgvovor, da svoja prava potražim na sudu ..
To sam prijavio Ministarstvu trgovine, službi za prigovore na rad tržišne inspekcije. Posle mesec dana, kada sam se ponovo javio toj službi, saznao sam da taj inspektor više ne radi u republičkoj Tržišnoj inspekciji ..
Šta to govori ..?
A, što se tiče komentara, uvek ću pisati kada je Reno u pitanju ..
To je moje upozorenje potencijalnim kupcima, jer znam, da se novac ne zarađuje lako ..
Ja sam imao bezrezervno poverenje u Reno, i zbog te moje privrženosti,ostao sam bez para koje sam teškim i mukotrpnim legalnim poslom zaradio ..
Sada nemam ni automobil koji sam želeo ni novac ..
Reno nije pokazao ni malo dobre volje da sanira problem enormno velike potrošnje goriva ..
Tražio sam zakonski rok od 45 dana da to regulišu .. Nisu, zato što je nemoguće smanjiti potrošnju, a uvek su odgovarali, da je moje vozilo tehnički ispravno za vožnju..!!!
Pa, da li se u nekoj fabrici proizvode i prodaju tehnički neispravna kola u kojima će se gubiti život ..??!!
Pojedini proizvođači povlače po nekoliko stotina hiljada automobila automobila radi otklanjanja fabričkih grešaka ..!!
Svaki put kada imas priliku naglasi svoju pricu, da se ljudi ne prevare.
Da sam ranije procitao sta se tebi desilo ni ja ne bi otisao u Renault i kupio clia III 1.2.
Jer su ovi distributeri katastrofa, lazu, gledaju samo da uzmu pare, umesto belog donese mi bez i kazu pa to ste narucili... i tako dalje... prevarili su me, a i ja sam se prevario sto otidjoh kod njih.
To je to i nikad vise.
Sto se tice tvoje price, pa Toyota povuce nekoliko miliona vozila, a ovi majmuni ne mogu jedan. A posle svi pljuljemo Toyotu, kako vise nije pouzdana. Bar priznaju svoje greske i isprave ih, a posle toga ti automobili i traju, koliko god da ih povlace.
Moj komsija ima Clio 3 1.5 dci i nikada nijedan problem nije imao.To su individualni problemi i mogu da se nadju kod svih proizvodjaca.Znam coveka koji ima novi Audi A3 kome skripi instrument tabla i klimaju se sedista,ali to ne znaci da je Audi los kao automobil ili Renault.
To je tacno, ali nasi ovlasceni distributeri i serviseri ne bi trebalo da se tako ponasaju. Mislim da je veci problem u tome, nego u proizvodjacima.
@Dragan Ćirić e stvarno, čitam na par mesta do sada, isti tekst pišeš, i stvarno mi nije jasno ako nisi zadovoljan autom prodaj ga nekom i kupi neki drugi, ja sam do sada samo od tebe čuo da se toliko žališ na Reno. Da je reno loš ne bi ga vozio svaki drugi čovek (bar u srbiji) Clio je bio do sada 2x auto godine, prolazio je najstrožije norme, i nemoguće je da se baš tebi potrefi da oba puta dobiješ auto koji je ispao iz voza, prgazio ga tramvaj ili propušta vodu na sve strane a pritom troši 15 l... ne znam šta da ti kažem, promeni auto nemoj da ga kaljaš i pljuješ..... pozdrav
Nikome ne sudim, samo iznosim svoje misljenje! Zao mi je sto je covek tako prosao ali cemu stalno pisanje istog komentara i to na pogresnom mestu?
Dovoljno je da jednom imate lose iskustvo sa nekom markom automobila i sledeci put cete je promeniti! Vasa je greska ako ponovo napravite isti izbor.
Renault je vrhunska marka, dokazana u svim aspektima ( prvi sa 5 zvezdica za sigurnosti, jedna od najudobnijih, odlicni rezultati u F1, pioniri modernog dizajna itd. )
Ne branim Renault, nisam njegov fan jer sam ljubitelj italijanskih marki, samo iznosim cinjenice. Ne mozemo generalizovati i reci za bilo koju marku da je losa, jer ko ne valja -sigurno propada!
Verovatno se radi o falicnom primerku i zna se koji je postupak tada - drugo vozilo i tacka!
Sa druge strane, ne poznajem nijednog vlasnika Renoa a da nije zadovoljan. Bas naprotiv!
Mislim da Draganu nije problem Reno kao proizvodjac vec je problem zastupnik koji nema poslovnu kulturu. Srpski receno; kad naplati pare - pravi se blesav. Druga stvar je sta stize od robe u Srbiju ali da je naplacuju kao da je vrhunskog kvaliteta i kao da je Srbija najbogatija zemlja na Svetu-to je prica za sebe o kojoj sam dosta pisao.
Dragane-kad god mozes ti pisi o toj svojoj muci, nisi ti kriv sto u Srbiji nema poslovne kulture.