Mini Renault stiže 2012.

Smart Fortwo i Toyota iQ će za nekoliko godina dobiti i konkurenta iz Renaulta.
Francuzi za 2012. planiraju premijeru malog gradskog automobil(čića), nešto kraćeg od tri metra (slično Toyoti iQ), koji će međutim biti skuplji od Twinga, budući da bi njegova cena trebalo da iznosi oko 10.000 evra.

Mini Renault (njegov najverovatniji izgled možete videti na ovim renderinzima iz magazina Auto Plus) će dobiti i novi trocilindrični benzinski motor zapremine 900 kubika, dok dizel motor, bar za sada, nije u planu. Ali zato jeste verzija sa elektropoogn, mada u ovom trenutke nema konkretnijih detalja.
Da liči pomalo na Tojotu stoji.Ali, kad je reč o orginalnosti, smatram da su frncuski i italijanski auto dizajneri u mnogome kreativniji i orginalniji za razliku od nemačkih i japanskih.Engleske i američke dizajnere neću pominjati...Oni su van svakog komentara...
Pitanje je kakav je definitivan izgled ovog auto i ne verujem da ce biti ovakav. Previse lici na IQ, a Reno bas i nije poznat kao proizvodjac koji kopira druge. Od njih ocekujem nesto originalnije...
Jel to polako postaje svetski trend da se kupuju minijaturna kola sa nazivima Smart, IQ, Think...i apsurdnim cenama višim nego veći automobil u istoj gami samo zbog toga sto ekscentricno izgledaju i imaju naziv koji asocira na "mudru kupovinu"? Ne vidim buducnost ovakvih automobila osim ako ne spuste cenu na 5000-6000 eur koliko i zaista vrede
Ne traba da spuste cenu jer ovakvi modeli demonstriraju prestiž. Onaj ko ima ovakav auto, sigurno ima i neki veći.
@Stefko
Napokon da se slozim i sa tobom! Skupi su zato sto su pre svega namenjeni za metropole i lakse je naci parking mesto nego sa obicnim automobilima... A u Srbiji poznajem ljude kojima je jedini auto Smart!?
Nije samo to u pitanju. "iQ" ima visoku cenu jer je razvoj modela puno koštao. Ta suma se mora povratiti.
@Stefko
@dobra
Kada bi svi razmisljali sebi na stetu kao vas dvojica i podrzavali to sto proizvodjaci potenciraju, a to je da govno upakuju u ukrasni papir, onda cene nikada i nece padati a svi cemo biti ovce potrosackog drustva jer mislimo da to treba da bude skupo
Jonie, je l' ti radiš u nekoj auto kompaniji pa znaš da ne treba da budu skupi?
@Jonie
mislim da ipak imaju buducnost jer uvek ima onih koji bi po svaku cenu da se razlikuju od drugih, nije im bitno sto su bacili pare. Ovce su za sisanje...
čarobnjak, eto vidiš o tome sam ti pričao... Sad je došlo vreme da manji i gluplji automobili mnogo više koštaju nego viša klasa od njega, upravo jer to tržište nameće, mala kola koja malo troše, a i možeš da ih parkiraš maltene svugde.
To je dokaz da onaj Audi A1 kad izđe, ako i košta kao A3, malo manje od njega i nije skupo, ako uporediš cene malih automobila sa cenama ostalih modela istog proizvođača. Gledaj IQ koliko je skuplji od Aygo kod Tojote, gledaj Smart koliko je skuplji od konkurencije, gledaj ovaj ovde Reno koliko se očekuje da bude skuplji od Twinga, gledaj Fijat 500 koliko je skuplji od Grande punta, Pande i klasika, gledaj Ford Ka, isto košta kao i Ford Fiesta, za 50 evra jeftiniji, a kada mu detaljnoi uporediš sve osobine, i performanse, FIjesta je bolja. Tako da onaj A1 i nije strašan, jer kad uporediš druge koji su mnogo skuplji u odnosu na svoje najjeftinije modele, on je još i dobar!