home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Volkswagen se po poslednjim vestima priprema da ove jeseni, na Salonu automobila u Parizu, i zvanično predstavi novu generaciju svog popularnog predstavnika u srednjoj klasi – Passata.

Novi Passat, čija se prodaja u limuzinskoj i karavan verziji (tradicionalno nazvana Variant) očekuje do kraja godine, ipak neće doneti neku dizajnersku revoluciju. 

To praktično znači da eksperimenata sa izgledom neće biti, pa će i 2011 Passat dobiti karakteristične crte lica novijih modela nemačke marke, odnosno biće približen izgledu novog Touarega, Sharana i ostalih.

Ovde i podsećanje da se ranije govrilo i o modelu CrossPassat (proterenskoj verziji na bazi Passata Variant, a u stilu Audija A6 Allroad i A4 Allroad), ali o tome sada nema nikakvih novih informacija.

Paleta pogonskih agregata će biti standardno bogata, odnosno startovaće od 1.2 TSI sa 105KS a između ostalog će uključivati i 2.0L benzinac sa 211KS. Najsnažniji V6 će međutim biti isključen iz ponude.

U najavi je i hibridna verzija, dok se ponuda 4Motion pogona na sva četiri točka i DSG menjača sa duplim kvačilom podrazumeva.

U opremi će se naći i aktivni cruise control i kamera za vožnju unazad, a najavljuju se i poboljšano upravljanje i prostranija unutrašnjost. 

Autoblog.rs

Render : Autobild.de 



čitanja : 3811



Komentari

Kuku i leleee,pa on se i jedini nesto razlikovao od ostalih!! Mislim da im ovo nikako ne valja!!

Autor ALEKSANDAR BG 06 Apr 2010, 00:30

a uz 1.2 motor ce biti "dobitna kombinacija", nadam se da nije sa 3 cilindra...:)))

Autor carobnjak 06 Apr 2010, 00:42

@Carobnjak

Superb je bolji od ovoga par puta:))

U poslednje vreme kao da su VW i Škoda malo zamenili uloge.

Autor Predrag 06 Apr 2010, 00:50

@Predrag
pa ne znam bas, eto VW je uspeo da me zainteresuje pa sam ostavio komentar :)))

Autor carobnjak 06 Apr 2010, 00:53

@Carobnjak

Hajde mi iskreno odgovori na sledeće pitanje: Da li je tebi (s' preda) ovaj Passat zaista lepši od Superba?

Autor Predrag 06 Apr 2010, 01:03

@Predrag
Spreda nije ali sa strane jeste!

Nadam se da si shvatio da je onaj komentar za 1.2 motor bio ironican, zato sam stavio navodnike... Sa njim ce mu trebati barem 18 sek do 100km/h jer ce verovatno biti tezak preko 1.5 tonu ?

Autor carobnjak 06 Apr 2010, 01:09

@Carobnjak

Shvatio sam ;)) Zato sam i rekao da su VW i Škoda zamenili uloge. U Superbu je bazni motor 1.4 TSI što je OK, ali 1.2 TSI je zaisata premalo. Neće biti baš 18 s, ali će biti bar 13s. Superb 1.4 TSI i nije tako loš izbor (što se tiče motora) max. brzina 201 km/h, ubrzanje do 100 km/h 10.5 s.

P.S. Superb sa strane izgleda pomalo izduženo, zbog povišenog zadnjeg dela krova, ali zato ni putnici od 2 m u njemu ne češu glavom o krov.

Autor Predrag 06 Apr 2010, 01:20

Ma,kakav 1.2 motor.1.2 motor i u pola nije nesto sto se tice od 0-100!

Autor nikola 06 Apr 2010, 01:21

@nikola

10s do 100 km/h je odlično za gradski automobil.

Autor Predrag 06 Apr 2010, 01:32

@Predrag
Superb nije gradski automobil.
10s je odlicno za vecinu automobila!

Autor carobnjak 06 Apr 2010, 01:41

@Carobnjak

To sam odgovorio Nikoli, koji kaže da je to za Pola malo, a Polo je gradski automobil.

Naravno da je odlično :))

P.S. Plašiš se da te ne posetim ako kažeš odakle si. :))

Autor Predrag 06 Apr 2010, 01:55

Ja znam da je mali polo,ali kazem ljdi da taj motor slab za toliki automobil ako niste ukapirali.Kad pola klati 10s do 10 sta ce da radi s owim!

Autor nikola 06 Apr 2010, 02:38

Liči na produženog pola

Autor gagiNBG 06 Apr 2010, 07:30

@Predrag
aha, tek sad vidim da je spominjao "polo" umesto Polo!

@nikola
naravno da je 1.2 preslab za Passat, pa to sam i ja napisao!

Autor carobnjak 06 Apr 2010, 07:32

Jes preslab, al možda idu na ekonomičnu varijantu.

Autor automobi.li 06 Apr 2010, 08:18

Mnogo lepsi od sadasnjeg pasata. A da li je atraktivan? Pa nikada nije ni bio, uvek je bio samo- Pasat. Cenjen kao kvalitetan, prostran, i pomalo prestizan jer je VW. Za boljestojece porodice, kao sluzbeni auto, ali nikada kao sminkerski ili sportska limuzina. Naravno da ce se prodavati kao i svi pasati do sada...

Autor Mikelangelo 06 Apr 2010, 09:28

Ne verujem da će taj 1.2 biti baš preslab, ipak su mu montirali poveću turbinu i izvlači celih 100ks. U Pola ide 1.2 bez turbine, duplo slabiji. Jedini problem u svemu tome je što VW ne može da potvrdi da je na tom motoru moguće raditi generalnu. A sudeći po koncepciji, taj verovatno ne može da tera kilometražu koliko je stari 1.8 mogao.

Autor Jonie 06 Apr 2010, 09:32

На сву срећу пасат који за разлику од претходника не изгледа као да га је радио дизајнер на печуркама...
Има углађену њушку и поново оставља утисак елегантне лимузине.
А што сте ви уватили за мотор 1,2 ТСи. Ви узмите онај 2,0 од 211 коња.

Autor Столе 06 Apr 2010, 10:41

@ Jonie

U Polo se ugrađuju dve varijante sa turbinom: 1.2 TSI 86 ks i 1.2 TSI 105 Ks. Ovaj jači će se ugrađivati i u Passat-a. Ako Škoda Yeti sa tim motorom ide 177 km/h i do 100 km/h ubrzava za 11.8 s, slične performanse će imati i Passat.

Autor Predrag 06 Apr 2010, 11:34

Ovako na slici bas lepo izgleda.
Mislim da ce mu i motor 1,2 TSI biti sasvim dovoljan da se prikupi znacajan broj kaznenih poena :)))
A od podatka o ubrzanju od 0-100, u voznji je daleko bitnije "medju ubrzanje" ( ili "elasticnost" ), pri cemu neko vozilo sa boljim ubrzanjem uopste ne mora da bude i "elasticno".

Autor Moron 06 Apr 2010, 11:37

Ova slika je radjena u fotosopu, kako bi odprilike izgledao passat. Ocekujem da ce izgledadi ovako nesto zbog toga sto da "lice" na ostale modele. Meni je golf izgledao odvratno na ovim slikama pre nego sto je izasao , al uzivo mi je stvarno supe. Isto tako je i za passata

Autor Aquaviva 06 Apr 2010, 12:03

@Moron

Slažem se sa tobom, mislim da će 175 Nm od 1500 do 3500 o/min biti sasvim dovoljno.

Autor Predrag 06 Apr 2010, 12:05

Al' neki baš lupaju!

1,2 TSI (105 KS) zamenjuje atmosferski 1,6 (102 KS).

Polo 1,2 TSI (105 KS) ubrza do 100 km/h za 9,7 s, a izvlači 190 km/h. Kome je to malo, nešto mu nedostaje u glavi :-).

Kad Yeti sa 1,2 TSI (105 KS) ide sasvim dobro i štaviše predstavlja najbolju kupovinu sa istim, onda nema sumnje da će i Passat (koji će biti teži, ali bolja aerodinamika) ići sasvim solidno. Pa sa ovim zastarelim 1,6 Passat ubrzava do 100 km/h za 12,4 s i ide do 190 km/h. Sa 1,2 TSI će ubrzavati sigurno bolje, a međuubrzanja neću ni komentarisati.

P. S.
U Polo se ne ugrađuje 1.2 TSI od 86 KS već će premijeru doživeti u restilizovanoj Fabiji II, a krajem godine će se ugrađivati i u Ibizu ST.

Autor Boris 06 Apr 2010, 12:28

@Predrag
Taj obrtni moment ( sa aspekta visine ) su nekada imali atm. benz. motori od 2 litra, tako da je tih 1,2 litra dovoljno normalnom coveku. Sa aspekta dostupnosti momenta ( od 1.500 do 3.500 o/min ), to je vise nego dobro i omogucuje lezernu i elasticnu voznju.

Autor Moron 06 Apr 2010, 12:41

Der Passat!Phänomenal

Autor Raska boys 06 Apr 2010, 14:15

Nista novo kod Passat-a...
"Antikreativna talentovanost"...
Dodati jos koju hiljadu i voziti CC je jedino razumno...

Autor Panchev9 06 Apr 2010, 14:47

bezveze ovo auto , ustvari bolje superv uzet za manje pare

Autor hahe 06 Apr 2010, 15:02

@Boris
ti si svarno jako pametan! Kako moze motor 1.2 da se isto ponasa u Polu teskom malo vise od 1 tone ili u Passatu od preko 1500 kg ?!?
105 ks je za Passat nista!

Passat 1.6 102 ks je odavno napusten, najslabiji benzinac je 1.6 115 ks sto je takodje slabo, jer je Passat jednostavno previse tezak i bez 150 ks nema nista...

Autor carobnjak 06 Apr 2010, 16:02

Aktivni cruise control? šta mu je sad to? A kakvi su ostali? Pasivni?

A što se dizajna tiče, jeste malo bezličan, ali ljudi koji kupuju passata i ne kupuju ga zbog avangardnog dizajna, već zbog imena, pouzdanosti, kvaliteta, odličnog držanja cene itd...

Autor Miki 06 Apr 2010, 17:21

@miki
Aktivni cruise control je kontrola brzine koja se na putu prilagodjava uslovima, odnosno usporava auto ukoliko se u traci kojom se kreće pojavi drugo, sporije, vozilo, zatim drži njegovu brzinu dok se ono ne skloni, a potom se vraća na predhodno zadatu brzinu. U nekim vozilima prati i linije na putu i upozorava na promenu trake. Što se tiče kupovine, pasata, a i ostale Folksvagene kupuju ljudi podlegli odličnom marketingu, i PR akcijama proizvođača čiji je kvalitet i pouzdanost davna prošlost (pogledaj rezultate dugih testova istih, u nemačkim revijama: Autobild, Auto Cajtung, Auto motor und Šport...).

Autor Ex Italo fan 06 Apr 2010, 18:03

@carobnjak

Sad ćeš lepo da se izvineš javno da blogu i otkucaš kako si pogrešio.

http://www.volkswagen.de/vwcms/master_public/virtualmaster/de3/modelle/passat/Der_neue_Passat/zahlen___fakten/technische_daten.html

Znači nema 1,6 od 75 kW (102 KS)?

Onda klikneš sa strane na Konfigurator, klikneš na Trendline i dobiješ 1,6 (75 kW) po ceni od 23.525 €.

Passat preko 1,5 t? Model od 1,6 je 1.418 kg, al' to je onaj EU način merenja: Fahrer (68 kg), 7 kg Gepäck, Kraftstoffbehälter zu 90 % gefüllt.

Sa 1,2 TSI (105 KS) će ići 190 km/h i ubrzavaće ~12 s, potrošnja dosta niža od 1,6, a međuubrzanja ne vredi ni komentarisati. Malo?

Zaključak: nemaš pojma.

@Miki
Aktivni cruise control održava rastojanje između tvog vozila i onoga ispred (poseduje radar), dok običan tempomat to, naravno, ne može.

75% prodaje Passata otpada na karavan (porodični auto i za dostavu), a ne na limuzinu koje se maltene jedino kupuje kod nas.

Autor Boris 06 Apr 2010, 18:15

@Boris
ne pada mi napamet da se izvinim jer ga kod nas nema!

www.volkswagen.rs

pa trazi...

Nisam rekao da ne postoji nego da je napusten jer je preslab!

Novi Passat jos nije ni stigao, na njegovu tezinu sam mislio i sigurno ce biti tezi!

Umes ti da citas???

Zakljucak: ti nemas pojma, vidi se iz aviona...

A tek je karavan tezi!

Autor carobnjak 06 Apr 2010, 18:20

@Ex Italo fan
da u pravu si za kupce, najbolji primer je "pametni" Boris...

Autor carobnjak 06 Apr 2010, 18:26

Ja bih pre ipak kupio 1.4 TSI.

@Boris

Pardon, tek će se ugrađiati 1.2 TSI 63 kw u Pola. Isto važi i za 1.2 TDI 55 kw. Oba motora se već ugrađuju u restilizovanu Fabiu.

Da li si možda negde pročitao kada će u Yeti 4x2 da ugrade 1.4 TSI ?? Predpostavljam prilikom redizajna za jedno 2 godine, mada možda se to dogodi i pre :))

Autor Predrag 06 Apr 2010, 18:29

@Boris

P.S. otkud ti mozes da nabadas performanse ?!? Da ga nisi ti testirao mozda pre nego sto se i pojavio ?!?
Ne mogu da verujem kakav fanatik...

Autor carobnjak 06 Apr 2010, 18:31

@carobnjak

Čaki nemoj ga provocirati :)) Kada bude došla lavina, progutaće i mene:))

Autor Predrag 06 Apr 2010, 18:35

@Predrag
ne provociram nego sam zapanjen njegovim egoizmom, lik je toliko istripovan da nemam reci...
Uostalom da li je po tebi u pravu za Passat 1.2? Ne moze nikako biti dovoljan motor ako se uporedi sa Polom, pa tezi je min. 400kg! Jer on imao fiziku u skoli ?!?

Autor carobnjak 06 Apr 2010, 18:37

@carobnjak

Napušten 1,6, je li? A proizvodi se i prodaje :facepalm: (koga interesuje Srbija)...

A karavan je teži neverovatnih 55 kg...

Performanse je vrlo lako izračunati. Ima skoro isto konja kao 1,6, težina će biti tu negde, a zbog puno bolje krive obrtnog momenta i snage će ubrzavati brže (grafikon je javno dostupan).

Kad Polo IV sa tim istim 1,6 ubrzava do 100 km/h za 11,30 s, a ogroman napredak sa 1,2 TSI je vidljiv.

Jako komlikovano za izračunati :-)...

P. S.
Sad se brukaš i na temi o Focusu RS :-)).

Autor Boris 06 Apr 2010, 18:48

@carobnjak

Ja to ne bih uzeo, kao što ne bih uzeo na pr. ni Golf 1.4 80 ks. Znaš da čekam Yeti 1.4 TSI, jer ne mislim da je (po meni) za Yeti dovoljan 1.2 TSI.

Mada, on je u Fabii (ne RS) najjači benzinski motor, tako da je logično da u Octavii i Yetiu bude bazna varijanta. Za Superba bi 1.2 TSI po meni bio preslab, bez obzira na to što bi imao slične performanse kao Yeti, jer Superb ipak predstavlja luksuzan automobil, od kojeg se očekuju bolje performanse.

Isto važi i za Passata.

Autor Predrag 06 Apr 2010, 18:52

@Predrag
ne, Boris to drugacije dozivljava ili ne zna za razliku u snazi kod jacih verzija , 150 ks i vise...
A jos se pravi i vidovit, e to necu tolerisati jer ja sam ovdecarobnjak! :)))

Autor carobnjak 06 Apr 2010, 18:56

@Boris
iskreno, boli me uvo za nemacko trziste ali znam da ga u Srbiji odavno nema sa tim motorom!
Verovatno ima neki razlog, zar ne?

Autor carobnjak 06 Apr 2010, 19:01

To što neki od vas kucaju kako su motori preslabi je potpuno nebitno. Modeli se prodaji sa slabijim motorima jer nemaju svi ljudi novaca za jake mašine niti treba svakome.

@carobnjak

Sad skrećeš sa teme kad si se ispromašivao.

@Predrag

Ako ne misliš „divljati“ za volanom, 1,2 TSI je sasvim dovoljan u Yeti-ju 4x2. To je koncezus svuda. Ja se kod TSI motora jedino plašim da ih ne prosvira đubre od benzina u Srbiji :-(.

Vidi, VW politika ugradnje motora je takva da Škoda i SEAT moraju uvek da izvise za određene motore da ne ugroze prodaju VW modela.

Npr. Exeo ima kriminalan izbor benzinskih motora, Superb, Altea i Altea XL samo dva TSI motora, Ibiza ko zna kada će dobiti TSI (budući ST je posebna priča) itd. Razumeli se ;-).

P. S.
I Superb je daleko od luksuznog (premium) automobila kao i Passat :-).

Autor Boris 06 Apr 2010, 19:12

@Boris
kako mislis skrecem sa teme?
Kazem ti da se u Srbiji odavno ne nudi taj motor, nisam rekao da ne postoji!
Jos jednom ponavljam svi ti motori od 100-115 ks su PRESLABI Za Passat, kako za aktuelni jos vise za buduci jer pretpostavljam da ce slediti trend povecanja tezine zarad bezbednosti...
Sta jos nije jasno?

Autor carobnjak 06 Apr 2010, 19:18

Ljudi, da li mozemo da se dogovorimo koliko za ovaj passat minimalno treba snage i "momenta"? Mislim, Carobnjak jeste u pravu da je ( za ugodjaj ) pozeljno da ima barem 150 ks, ali su u pravu i ostali da je za solidan prevoz dovoljno i "samo" onih 105 ks

Autor Moron 06 Apr 2010, 19:24

@Moron
tako je, ali kome treba solidan prevoz kupice Polo, zar ne?
Zasto kupovati lux vozilo ako nemas pare za adekvatan motor i opremu ?!?

Autor carobnjak 06 Apr 2010, 19:31

Vest iz 2015g. glasi:
novi VW Passat 0.9 TSI...
parola je - Vozite se k'o u Sparku...

Autor Panchev9 06 Apr 2010, 19:34

@Carobnjak
Pa, vidi, tesko je to reci, ali u pravu si.
Nekada davno, pre nekih 20-ak godina, imao sam auto od 1475 kg i 100 ks.
Danas imam vozilo od 1510 kg i 110 ks.
Kao da je vreme stalo :)))

Autor Moron 06 Apr 2010, 19:36

@Moron
a koji je bio prvi model?

Autor carobnjak 06 Apr 2010, 19:38

@Carobnjak
Volvo 244... Sto bi ti rekao - E klasa. Mrzeo sam ga zbog relativne tromosti, a eto opet uzeh kola sa skoro15 kg po 1 ks ...

Autor Moron 06 Apr 2010, 19:52

@Moron
ali sad te dimenzije vozis kao C klasu! Jel sad vidis koliko su porasli modeli i koliko su klase plivajuce?

Autor carobnjak 06 Apr 2010, 19:56

@Boris
evo prijatelju, pogledaj sta se nudi u Srbiji od benzinaca za Passat! Samo 1.8 TSI od 160 ks.
E, to je vec prava mera za diskusiju i uzivanje u voznji, a bome i za novcanik... :)))
Ni traga od tvojih "smesnih" i prevazidjenih motora...

http://www.volkswagen.rs/files/rs/download/datei/passat_cenovnik_01_10.pdf

Autor carobnjak 06 Apr 2010, 19:58

@carobnjak - sta ti vozis, majstore?

Autor Mikelangelo 06 Apr 2010, 23:29

@carobnjak

Ne da izbegavaš temu, nego si učinio klasičnu zamenu tezu. Ti si ovo otkucao prvo:
---
Passat 1.6 102 ks je odavno napusten, najslabiji benzinac je 1.6 115 ks sto je takodje slabo
---
Otkucao i POGREŠIO jer se Passat prodaje i dalje sa 1,6 motorom, a 1,6 od 115 KS ne postoji.

Onda si se počeo vaditi na Porsche SCG koji je nebitan u celoj priči, niti si ga spomenuo u tvojoj tvrdnji.

Hoćeš da nas ubediš na blogu da je Porsche SCG meritum stvari, a ne Volkswagen.de?

Autor Boris 07 Apr 2010, 03:27

@Boris
ja zivim u Srbiji i pomenuo sam zvanicni VW sajt kod nas i nase trziste! Teze si ti zamenio, ili mozda zivis u Nemackoj? Ako je tako, oprosteno ti je! :)))

Autor carobnjak 07 Apr 2010, 07:43

@ Boris

postoji Passat sa 116 KS i to je motor 1.6 FSI...znam jer sam ga imao nekih pola godine...sasvim je dovoljan za gradsku voznju...nije GTI :-P al moze da se vozi, ima sasvim solidnu potrosnju i po meni je pravi izbor za auto koji se vozi po gradu...

a sto se tice ovog 1.2 TSI, ne znam sta da kazem...bice dovoljno...ali za sta...za kupce preko 50 godina...ja ga licno za sebe ne bih uzeo...bar 1.4 TSI...a idealan izbor 2.0 TSI (posto trenutno vozim golf 5 GTI)...mada je kod nas lose gorivo za takve masine :-((((

Autor DaMir 07 Apr 2010, 08:03

@DaMir
potpuno se slazemo osim u jednom: Passat NIJE auto za grad bez obzira kakav motor ima!

@ Boris
ocigledno ne poznajes VW motore kako se predstavljas...
1.6 102 ks ima 8 ventila i to je praistorijski motor! Mnogo moderniji je 1.6 FSI sa 115 ks i 16v! Taj drugi se takodje ugradjivao u Passat i Audi, naravno...

Autor carobnjak 07 Apr 2010, 16:09

P.S. nigde nisam pominjao Porsche SCG!

Autor carobnjak 07 Apr 2010, 16:10

Ja nigde nisam spominjao broj ventila kod 1,6 (102 KS) i taj motor se za razliku od 1,6 FSI ugrađuje u Passat. 1,6 FSI se ne ugrađuje ni u jedno VW vozilo.

Nisi spominjao Porsche, ali si ih posle ubacio u priču kad se ispostavilo da se Passat 1,6 prodaje (još jednom, Srbija je nebitna jer se vest o novom Passatu ne odnosu na Srbiju tako da...).

Autor Boris 07 Apr 2010, 19:31

@Boris
dokazi gde sam spomenuo Porsche SCG, majke ti ?!?

Evo ti link za Passat 1.6 FSI:

http://www.volkswagen.rs/modeli/passat/passat/brojke_i_podaci/tehni_ki_podaci/?motor=271

Svi motori koji su se ikada ugradjivali u aktuelni Passat:

http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Passat

Ko je sad tu lud a ko zbunjen?
Tanak si ti sa znanjem, brate :)))

Autor carobnjak 07 Apr 2010, 20:02

P.S. a ugradjivao se i u Golf V! :

http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Golf_Mk5

Autor carobnjak 07 Apr 2010, 20:04

@Boris & carobnjak
Na matičnom, nemačkom, tržištu pasat se prodaje i u verziji 1,6 sa 75KW(102KS) i kao FSI sa 85KW (116KS), ako ne verujete potražite u oglasima. Obzirom da u Parizu neže biti predstavljen model samo za srpsko tržište, na kom se pasat ne nudi u osnovnoj verziji, trebalo bi prihvatiti i mogućnost da se pojavi ili najavi sa motorom 1,2 TSI, koji će svojim karakteristikama sigurno nadmašiti postojeći, osnovni, 1,6.

Autor Ex Italo fan 07 Apr 2010, 21:55

@Ex Italo fan
naravno da znam za te motore ali mu uporno ponavljam da u Srbiji odavno nema verzije 1.6

Autor carobnjak 07 Apr 2010, 22:16

sta ste se uhvaili oko tog 1.2 motora kao da je jedini i kao da ce ga neko kupiti sa tim motorom.sto se tog poredjenja sa skodom,ajte ljudia superb je pravi soferski auto napred ok sve ostalo uzas i auo sa toliko mana i toliko slabijeg kvaliteta od vw sve je slabijeg kvaliteta za 30%,na 160km/h hauba se trece kao luda,klimu ko nasteluje...

Autor milan 21 Jul 2010, 02:08

Da se razumemo oko tog 1.2 motora, ici ce on ok, ali sve do prve uzbrdice tu odma ima da se prebacuje u nizi stepen prenosa nema sanse kao kod 1.6 da se npr. ostane u iv stepenu prenosa sa 70 km/h, a onda kada se vrati u nizi stepen ode gore i potrosna, pa sad vi vidite... A od 190km/h nema nista 185 ako dostigne onda je i ok... :) Najradije bih se vratio na onaj 2.5TDI 150KS...

Autor Petar Bg 10 Okt 2010, 06:39