Serijski Mini Coupe i Mini Roadster

BMW (vlasnik Minija) je još ranije potvrdio da Mini Coupe i Mini Roadster (u formi koncept vozila predstavljeni u septembru 2009. na Salonu u Frankfurtu) tokom 2011. postaju serijski modeli, koji će se proizvoditi u britanskoj Oxford fabrici.
Zahvaljujući ovim procurelim patentnim slikama (objavljuje ih američki Autoblog.com), u prilici smo da pre vremena vidimo serijske varijante koje se praktično ne razlikuju od pomenutih koncept vozila.

Glavna vizuelna promena Minija Coupe u odnosu na standardni Mini je naravno novi oblik krova, za koga Minijev dizajner Gert Hildebrand kaže da je inspirisan kačketom za bejzbol. Sem toga, ovaj Mini odlikuju i niže težište, manje naginjanje karoserije i još bolje vozne osobine.
Pod haubom Coupe Concepta se inače nalazi 1,6 litarski turbo benzinac koji razvija 155kW/211KS i 260 Nm obrtnog momenta (sa overboost funkcijom privremeno raste na 280 Nm), dok je pogon na prednjim točkovima.
Ovde i podsećanje da je Mini Coupe Concept dugačak 3714 mm, širok 1683 mm, a visok 1356 mm.
Kao jedan od motora za Mini Roadster (sa klasičnim platnenim krovom) se takođe pominje 1,6 litarski turbo benzinac, a poenta kod ove verzije je naravno uživanje u vožnji, u kombinaciji sa individualnim stilom i dinamičnim proporcijama.

A to si zaključio na osnovu čega? Sedeo si u njemu, testirao i tako to...
Meni je ovaj auto prelep. A bogami i ispod haube ima sta da pokaze.
Tako da je ovo pun pogodak.
Preskup za zezanje i održavanje, al' za bogatu decu idealan.