
Zvanična premijera novog Fiata Uno će u Brazilu biti održana od 4. do 6. maja, ali njegov izgled i osnovni podaci već neko vreme nisu nikakva tajna.
I to pre
svega zahvaljujući brojnim špijunskim slikama nemaskiranih primeraka, a evo
sada i prvim zvaničnim fotografijama, procurelim pre vremena.

Ovde i podsećanje na ranije procurele podatke: novi Uno je dugačak 377 cm, širok 164 cm, visok 149 cm, međuosovinsko rastojanje iznosi 238 cm, zapremina prtljažnika u osnovnoj konfiguraciji je 290 litara, a točkovi su od 13 i 14 inča.

Paleta motora će u Brazilu obuhvatati dva agregata, manji od 999 kubika sa 71KS pri 6250 o/min. i 91 Nm obrtnog momenta pri 4750 o/min. i veći 1.4L (1368 ccm) koji razvija 85KS pri 6000 o/min. i 122 Nm pri 4000 o/min.


U ponudi će prvo biti model sa 5 vrata, kasnije stiže i trovratna verzija, kao i varijanta Way sa atraktivnijim (pro)terenskim izgledom (na slikama).
DOPUNJENO
U međuvremenu su još dva brazilska sajta (NoticiasAutomotivas.com.br i Carplace.virgula.uol.com.br) objavila novi set zvaničnih i nezvaničnih fotografija novog Una, uključujući proterensku Way varijantu, kao i slike standardne verzije.






Slike sa sajta Carplace.virgula.uol.com.br




SUper je da ga cuknes i ne razmisljas. A i ove siroke lajsne su dusu dale za nas stoku!
Izgleda isto, samo ste se vi navikli na izgled, pa vam je sada lepsi. Sta mislite zasto sada svaki model pre javnog predstavljanja ima "spijunske", pa "procurele", pa zvanicne fotografije - upravo da se ljudi naviknu na izgled postepeno.
Meni je od pocetka bio ok, a sad mi je jos lepsi.
kod nas dolazi u izmjenjenom obliku ..........lepsi ce bitiiiiii.........
Odlicno izgleda. Jeste malo drugaci nego na predhodnim slikama. Zapravo isti je ali su branici i lajsne u crnoj boji, dok je kod predhodnog sve to bilo u boji karoserije. Ovo je prvi put da mi se svidjaju crni branici.
Ja sam prvi rekao da mi se sviđa još od kad.
A zašto to neće biti kod nas nego sve za ovo glupa brazilsko tržište?
@Moron
naravno da nece biti jeftiniji od Classica.Tada cete shvatiti da Punto i nije bio toliko skup...
čarobnjak, u pravu si. Samo što je i Punto skup donegde, ali i sve ostalo, ne samo da bi Punto trebao biti jeftiniji, nego i svi drugi automobili.
Ali jeste, imaš dobru poentu. Za pojedine automobile, Punto je još i dobra opcija.
@MasterHaosis
sada kada je najjeftinijem automobilu dosao mnogo skuplji naslednik - novi Spark, Punto Classic u osnovnoj verziji i sa beneficijom od 1000 eura je ipak najjeftiniji model na trzistu kod nas...
čarobnjak, novi Spark je 7.240 evra, bar ovde piše na reklami u SAT plusu, a u cenovniku je Punto 7.999 evra. To je verovatno bez beneficija, a opet, manje hiljadu evra je 7 000. Spark je malo skuplji, ali on je Nov novcat, što se ne može reći za Punta.
Ali opet, Punto je bar proveren auto, a ovaj novi tek treba da prođe sito i rešeto!
@MasterHaosis
ne, ne, taj za 7999 nije osnovna verzija nego Dinamic.
Osnovni kosta 6999 pa kad se oduzme jos 1000 za stari krsh ostane samo 5999, sto je najjeftinije od svih.
Jedino sto je to bas ocerupana verzija...
Evo imas tu jucerasnju vest u vezi toga:
https://autoblog.rs/blog/auto/domace-trziste/2010/04/16/popust-za-fiat-punto-classic-do-2.-maja
Ah da jeste, u pravu si. Odakle sam znao, ja sam video onaj cenovnik u SATu. jeste to je Dinamik.
Pa dobro jeste, najjeftiniji auto na tržištu ispada, ali opet do maja, neće on stalno tolko da traje i da košta.
A onaj Spark, jel ima bolju opremu?
neznam šta da ti kažem, nekako ima džinovske farove...Ali za te pare se ne očekuje bolje
Fijat ko fijat. Eksterijer je jako retrogradan i ne prati aerodinamične tokove. Mehanika je ista na svima pa čak i na puntu clasic-u osim motora koji su moderniji i ekonomičniji.
A cena mora biti barem 2000 eura viša nego punta clasic pa vidite šta se isplati ili ne.