Novi Volkswagen Passat na Salonu u Parizu (dopunjeno)

Nemački AutoBild je objavio nekoliko novih impresija mogućeg izgleda nove generacije Volkswagenovog Passata, koji će premijeru doživeti na ovogodišnjem Salonu automobila u Parizu.
I ovi renderi potvrđuju da eksperimenata sa izgledom neće biti, pa će i 2011 Passat dobiti karakteristične crte lica novijih modela nemačke marke, odnosno biće približen izgledu novog Touarega, Sharana i ostalih.
Paleta pogonskih agregata će biti standardno bogata, odnosno u ponudi će biti 11 motora, sa rasponom snage od 105 do 300KS, uključujući i četvorocilindrični dizelaš 2.0 BiTDI sa 220KS.
U najavi je i hibridna verzija, dok se ponuda 4Motion pogona na sva četiri točka i DSG menjača sa duplim kvačilom podrazumeva.

U opremi će se, u zavisnosti od verzije, naći i aktivni cruise control, kamera za vožnju unazad, veliki stakleni panoramski krov, el. otvaranje vrata prtljažnika, a najavljuju se i poboljšano upravljanje i prostranija unutrašnjost.
Bezveze, mislio sam da ce se razlikovati od prethodnika u jos necemu osim po farovima...
bravo za VW-ovu "kreativnost"! :(((
Dizajn je suvisno komentarisati, ali dobija najjaci serijski dizel motor do 2.0 l na svetu, 2.0 BiTDI sa 220KS!
Pretpostavio sam ciji ce biti prvi komentar na ovu temu :) Vidi se sta je veliki fan ...
Licno mislim da je bitnije sta ovaj novi passat donosi u tehnickom smislu ( motori i sl. ), nego njegov dizajn. On ce u osnovi uvek ( pa i 2030. ) takav biti ...
I dalje sam do misljenja da treba doplatiti neku 'iljadarku i voziti CC...
Sto se tice dizajna i prigovaranja,Audi je mala beba za VW. Kazu svaki Audi je isti mada ja ne mislim bas tako,mozda su ranije licili ali sada se ipak razlikuju i to dosta. A4 potpuno ima svoj dizajn,Q7 takodje,R8 pogotovo... A3,A6,Q5,svaki je originalan ipak,ali ovi VW modeli kao da su uzeli iste prednje delove i stavili ih na razlicite velicine karoserije,cak i transporter ima takvu "njusku"...
Drugi najvažniji model za VW posle Golfa.
Ne znam šta se svi bune za dizajn. Konačno je VW promenio dizajn, a furaju jedan te isti jer očigledno prolazi na tržištu.
I zašto bi VW pravio revoluciju u dizajnu kad im ide odlično prodaja? To rade gubitnici kao Adam Opel pa im se svaki model iz generacije u generaciju razlikuje, a po prodaji nikako da ih pogura napred.
@Borise
Ko velis,nek se ugledaju na jugisu,isti dizajn prolazio 30 god,pa sto ne bi i vagen tako :)
Pa ne čini auto samo dizajn eksterijera, zar ne?
Jugo je kao kamen - uvek isti.
@Boris
A gde si ti cuo da je Opel imao problema sa prodajom( ako se gleda zadnjih 20 godina npr.)...
Imao je drugih problema, ali sa prodajom najmanje...
@Borise
Svaki novi model bu treabo da ima i drugaciji,noviji dizajn koji bi opet trebao da bude originalan. Ista prica bi trebala da vazi za enterijer... Valjda Passat kao najvazniji model VW-a pored Golfa zasluzuje da bude originalan. Slozio bi se sa onim gore sto je rekao da je uvek bolje dodati koju hiljadu i kupiti CC koji je stvarno prelep...
Jeste... Jes da je kopija CLS-a ali stvarno je lepo uradjen i to je najlepsi VW ikad napravljen(u toj kategoriji) i Scirocco je veoma lep...
@Aleksandar
dobar je i Scirocco ali ne moze da dodje do izrazaja od silnih Golfova- petica, sestica pa vec i sedmica... :)))
Meni se jako svidja prvi model Scirocco-a iz 1974. Secas ga se?
Da secam se,mada se meni vise svidja onaj iz 87 god,ali ovaj novi u perla zelenoj boji stvarno kida:)
Passat CC i Passat su dva auta sa vrlo različitim namenama. CC ima 4 sedišta, pa mu je namera jasna.
VW je za konzervativce - nisu su ljubitelji avangarde.
Već sam jednom otkucao: 75% prodaje Passata otpada na Variant (karavan). To dovoljno govori ko su kupci.
@Panchev9
Adam Opel ima velikih problema jer samo menjaju imena vozilima i izgled - toliko o kontinuitetu marke.
A zašto se kupuju, je vrlo lako objasniti.
@Boris
Nadam se da makar sam sebe razumes...
Opel mi nikad ne bi dolazio u obzir za kupovinu, ali su Kadett, Record, Astra, Corsa, Vectra prodati u i ha ha miliona primeraka tako da ne znam kako procenjujes njegov neuspeh...
Inace, odlican je bio za svoje vreme Scirocco iz 80-ih... Posle je dosao Corrado i zeznuo stvar posto je mnogo "licio" na Golf-a... Isto se moze reci i za ovog sadasnjeg... Spolja navodno "udara" na izgled, a enterijer ostao iz Golf-a 5...
Da,ne znam bas najbolje o Scirocco-u istoriju modela,ali znam da mi se ovaj novi svidja...
@Panchev9
Vidiš gde je problem? Nema više Kadetta, Recorda, Ascone, Senatora, Mante, Omege, Vectre, Frontere i sl. Sve sama istorija. To puno govori o nestalnosti proizvođača i njegovih modela.
Još jednom, vrlo se lako da objasniti zašto se Opeli kupuju.
@Boris
A sta je "stalnost" modela? Kada se za 3o-40 godina napravi 5-10 razlicitih modela, a sve ih zoves istim imenom ( passat, golf, corola ... ) , kako bi mogli da se "pohvale" da su neki navodno isti model ( mada se radi o 5-10 razlicitih modela ) prodali u 10-20 miliona primeraka? I ljudi na to nasedaju :)))
Ja nema nista protiv da svaki NOVI model ima NOVO ime, sto je i savim logicno i daleko "postenije"
@Boris
Po tebi sve bi bilo u redu kada bi Opel Astru nazvao Kadetom, Insigniu isto tako Rekordom, da je Frontera a ne Antara...
Sta znaci kontinuitet... Ako nova Astra nije kao stari Kadet(koji je bio kao kutija za naocare), onda je to prekid kontinuiteta...
@Boris
Astra je uvek bila medju prva 3 po prodaji, uz Focus-a i naravno Golfa. U B segmentu se Corsa skoro uvek bolje prodavala od Polo-a. Starijih modela nema ne zbog "nestalnosti" ( ne znam sta autoru to znaci) vec zbog ocajnog kvaliteta lima i antikorozivne zastite pa su jednostavno nestali...