home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nemački AutoBild je objavio nekoliko novih impresija mogućeg izgleda nove generacije Volkswagenovog Passata, koji će premijeru doživeti na ovogodišnjem Salonu automobila u Parizu.

I ovi renderi potvrđuju da eksperimenata sa izgledom neće biti, pa će i 2011 Passat dobiti karakteristične crte lica novijih modela nemačke marke, odnosno biće približen izgledu novog Touarega, Sharana i ostalih.

Paleta pogonskih agregata će biti standardno bogata, odnosno u ponudi će biti 11 motora, sa rasponom snage od 105 do 300KS, uključujući i četvorocilindrični dizelaš 2.0 BiTDI sa 220KS.

U najavi je i hibridna verzija, dok se ponuda 4Motion pogona na sva četiri točka i DSG menjača sa duplim kvačilom podrazumeva.

U opremi će se, u zavisnosti od verzije, naći i aktivni cruise control, kamera za vožnju unazad, veliki stakleni panoramski krov, el. otvaranje vrata prtljažnika, a najavljuju se i poboljšano upravljanje i prostranija unutrašnjost.



čitanja : 2051



Komentari

Bezveze, mislio sam da ce se razlikovati od prethodnika u jos necemu osim po farovima...
bravo za VW-ovu "kreativnost"! :(((

Autor carobnjak 16 Apr 2010, 01:12

Verovatno će ovako izgledati i PASSAT (B 11) 2030 godine....

Autor Ðenka 16 Apr 2010, 01:33

Samo restilizacija, nista drugo!

Autor doVla 16 Apr 2010, 02:11

dosadan je

Autor gagiNBG 16 Apr 2010, 08:33

Ružno pače.

Autor automobi.li 16 Apr 2010, 10:16

Dizajn je suvisno komentarisati, ali dobija najjaci serijski dizel motor do 2.0 l na svetu, 2.0 BiTDI sa 220KS!

Autor Damko 16 Apr 2010, 14:28

Pretpostavio sam ciji ce biti prvi komentar na ovu temu :) Vidi se sta je veliki fan ...
Licno mislim da je bitnije sta ovaj novi passat donosi u tehnickom smislu ( motori i sl. ), nego njegov dizajn. On ce u osnovi uvek ( pa i 2030. ) takav biti ...

Autor Moron 16 Apr 2010, 14:37

Tako je Aki!

Autor Predrag 16 Apr 2010, 16:58

@Predrag
Oseti se pozdravljenim

Autor Moron 16 Apr 2010, 18:14

I dalje sam do misljenja da treba doplatiti neku 'iljadarku i voziti CC...

Autor Panchev9 16 Apr 2010, 20:22

skroz je nemastovit, ali prodavace se kao lud :)))

Autor Miki 16 Apr 2010, 20:31

@Moron

Hvala takođe!!

Autor Predrag 16 Apr 2010, 20:51

Sto se tice dizajna i prigovaranja,Audi je mala beba za VW. Kazu svaki Audi je isti mada ja ne mislim bas tako,mozda su ranije licili ali sada se ipak razlikuju i to dosta. A4 potpuno ima svoj dizajn,Q7 takodje,R8 pogotovo... A3,A6,Q5,svaki je originalan ipak,ali ovi VW modeli kao da su uzeli iste prednje delove i stavili ih na razlicite velicine karoserije,cak i transporter ima takvu "njusku"...

Autor Aleksandar 16 Apr 2010, 21:06

Drugi najvažniji model za VW posle Golfa.

Ne znam šta se svi bune za dizajn. Konačno je VW promenio dizajn, a furaju jedan te isti jer očigledno prolazi na tržištu.

I zašto bi VW pravio revoluciju u dizajnu kad im ide odlično prodaja? To rade gubitnici kao Adam Opel pa im se svaki model iz generacije u generaciju razlikuje, a po prodaji nikako da ih pogura napred.

Autor Boris 16 Apr 2010, 21:44

@Borise
Ko velis,nek se ugledaju na jugisu,isti dizajn prolazio 30 god,pa sto ne bi i vagen tako :)

Autor Aleksandar 16 Apr 2010, 21:59

Pa ne čini auto samo dizajn eksterijera, zar ne?

Jugo je kao kamen - uvek isti.

Autor Boris 16 Apr 2010, 22:02

@Boris
A gde si ti cuo da je Opel imao problema sa prodajom( ako se gleda zadnjih 20 godina npr.)...
Imao je drugih problema, ali sa prodajom najmanje...

Autor Panchev9 16 Apr 2010, 22:55

@Borise
Svaki novi model bu treabo da ima i drugaciji,noviji dizajn koji bi opet trebao da bude originalan. Ista prica bi trebala da vazi za enterijer... Valjda Passat kao najvazniji model VW-a pored Golfa zasluzuje da bude originalan. Slozio bi se sa onim gore sto je rekao da je uvek bolje dodati koju hiljadu i kupiti CC koji je stvarno prelep...

Autor Aleksandar 17 Apr 2010, 09:51

@Aleksandar
jeste , taj CC je jedini VW koji zasluzuje paznju...

Autor carobnjak 17 Apr 2010, 09:53

Jeste... Jes da je kopija CLS-a ali stvarno je lepo uradjen i to je najlepsi VW ikad napravljen(u toj kategoriji) i Scirocco je veoma lep...

Autor Aleksandar 17 Apr 2010, 09:56

@Aleksandar
dobar je i Scirocco ali ne moze da dodje do izrazaja od silnih Golfova- petica, sestica pa vec i sedmica... :)))
Meni se jako svidja prvi model Scirocco-a iz 1974. Secas ga se?

Autor carobnjak 17 Apr 2010, 10:06

Da secam se,mada se meni vise svidja onaj iz 87 god,ali ovaj novi u perla zelenoj boji stvarno kida:)

Autor Aleksandar 17 Apr 2010, 10:31

Passat CC i Passat su dva auta sa vrlo različitim namenama. CC ima 4 sedišta, pa mu je namera jasna.

VW je za konzervativce - nisu su ljubitelji avangarde.

Već sam jednom otkucao: 75% prodaje Passata otpada na Variant (karavan). To dovoljno govori ko su kupci.

@Panchev9

Adam Opel ima velikih problema jer samo menjaju imena vozilima i izgled - toliko o kontinuitetu marke.

A zašto se kupuju, je vrlo lako objasniti.

Autor Boris 17 Apr 2010, 10:36

@Aleksandar
mislis iz '83.? Tada se pojavila 2.generacija

Autor carobnjak 17 Apr 2010, 10:36

@Boris
Nadam se da makar sam sebe razumes...
Opel mi nikad ne bi dolazio u obzir za kupovinu, ali su Kadett, Record, Astra, Corsa, Vectra prodati u i ha ha miliona primeraka tako da ne znam kako procenjujes njegov neuspeh...

Inace, odlican je bio za svoje vreme Scirocco iz 80-ih... Posle je dosao Corrado i zeznuo stvar posto je mnogo "licio" na Golf-a... Isto se moze reci i za ovog sadasnjeg... Spolja navodno "udara" na izgled, a enterijer ostao iz Golf-a 5...

Autor Panchev9 17 Apr 2010, 11:23

Da,ne znam bas najbolje o Scirocco-u istoriju modela,ali znam da mi se ovaj novi svidja...

Autor Aleksandar 17 Apr 2010, 11:37

@Panchev9

Vidiš gde je problem? Nema više Kadetta, Recorda, Ascone, Senatora, Mante, Omege, Vectre, Frontere i sl. Sve sama istorija. To puno govori o nestalnosti proizvođača i njegovih modela.

Još jednom, vrlo se lako da objasniti zašto se Opeli kupuju.

Autor Boris 17 Apr 2010, 14:28

@Boris
A sta je "stalnost" modela? Kada se za 3o-40 godina napravi 5-10 razlicitih modela, a sve ih zoves istim imenom ( passat, golf, corola ... ) , kako bi mogli da se "pohvale" da su neki navodno isti model ( mada se radi o 5-10 razlicitih modela ) prodali u 10-20 miliona primeraka? I ljudi na to nasedaju :)))
Ja nema nista protiv da svaki NOVI model ima NOVO ime, sto je i savim logicno i daleko "postenije"

Autor Moron 17 Apr 2010, 14:37

@Boris
Po tebi sve bi bilo u redu kada bi Opel Astru nazvao Kadetom, Insigniu isto tako Rekordom, da je Frontera a ne Antara...
Sta znaci kontinuitet... Ako nova Astra nije kao stari Kadet(koji je bio kao kutija za naocare), onda je to prekid kontinuiteta...

Autor Panchev9 17 Apr 2010, 14:53

@Boris
Astra je uvek bila medju prva 3 po prodaji, uz Focus-a i naravno Golfa. U B segmentu se Corsa skoro uvek bolje prodavala od Polo-a. Starijih modela nema ne zbog "nestalnosti" ( ne znam sta autoru to znaci) vec zbog ocajnog kvaliteta lima i antikorozivne zastite pa su jednostavno nestali...

Autor carobnjak 17 Apr 2010, 17:45

Meni se Polo jedino sviđa od novih VW

Autor MasterHaosis 18 Apr 2010, 03:35

Nesto sto valaj ne treba mnogo menjati.Ipak je ovo klasika medju automobilima D segmenta-jednostavnog izgleda,ali kvalitetno.

Autor milan 18 Apr 2010, 10:27

@milan
auto D segmenta i za te pare NE SME da izgleda jednostavno, u tome je poenta!

@MasterHaosis
jedini VW koji mi se svidja je Polo, ali kad pogledam spisak opreme i cenu ODMAH ga zaboravim! Takodje, enterijer je potpuni promasaj u odnosu na konkurente...

Autor carobnjak 18 Apr 2010, 10:34