home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Po pisanju američkih sajtova, Fiat će ponudu modela 500 obogatiti i produženom verzijom sa četiri vrata, koja će se prodavati i u Evropi i u Americi.

Na Starom kontinentu će se pojaviti još tokom 2011, dok početak prodaje u Americi još nije poznat. Proizvodnja bi tebalo da se odvija u Italiji, a ne u Poljskoj gde se proizvodi standardni Fiat 500.

U svakom slučaju, Fiat 500 sa četiri vrata (kodne oznake L0) će nuditi više mesta za putnike i veći prtljažni prostor, ali konkretniji detalji o automobilu još nisu poznati.

Ovde i podsećanje da je Chrysler nedavno i zvanično potvrdio da će američkim kupcima biti na raspolaganju i Fiat 500 na elektropogon, budući da je dato zeleno svetlo za njegovu serijsku proizvodnju koja startuje 2012. godine

Dok 2012. ne stigne električni 500, Amerikancima će od poslednjeg kvartala ove godine biti dostupan obični Fiat 500 (proizveden u Chryslerovoj Toluca fabrici u Meksiku), 2011. godine tamo stiže 500 Cabrio, a 2012. i sportska Abarth verzija.

Ono što je za nas zanimljvo, i američki sajtovi pišu da bi novi manji Chryslerov sedan mogao da se proizvoditi u Fiatovoj fabrici u Kragujevcu, a njegov izvoz u Ameriku bi krenuo 2013. godine.



čitanja : 3949



Komentari

Ružan ovaj busić.

Autor Ðenka 19 Apr 2010, 20:35

Necu Chrysler! :(((

Autor carobnjak 19 Apr 2010, 20:36

carobnjak sto neces a da nemas kakve slike od fiata una postavi linkove tj.adrese

Autor zastava 19 Apr 2010, 20:55

@zastava
ima ih nekoliko na ovom blogu, koristi pretragu!

Autor carobnjak 19 Apr 2010, 21:02

Ja se slazem sa carobnjakom,koji ce nam to americko govno!!!!!!

Autor ALEKSANDAR BG 19 Apr 2010, 21:02

Chrysler...
Zamislite, dodju i proizvode sedan CTS, za Evropsko trziste!!!
WOW!!!
Ala bi bilo kul...

Autor Dejan 19 Apr 2010, 21:13

Chrysler je auto za Fiat.
Fiat je jedna od najlosijih marki po meni,a najlosija Italijanska sigurno. Svaka druga je bolja i Alfa i Lancia... Tragedija je da tako jadna fabrika kupuje gigante.
To je sve politicki... Od kad postoji Fiat,jedino dobro sto su napravili je Bravo (Chris Bangle dizajnirao) i ajde sad grande punto pa i novi Bravo... Nista vise nema da valja... Ona Multipla je najogavniji auto ikad napravljen...
Ipak Chrysler pravi ozbiljna kola,velika... Ni ja ga nesto ne volim ali je za Fiat Fabriketina...

Autor Aleksandar 19 Apr 2010, 21:18

Chrysler pravi 300C koji je ipak ozbiljan auto... Za jadni Fiat tako nesto je nezamislivo da naprave. I Chrysler-Jeep pravi Grand Cherokee koji je dosta popularan kod nas a i dobar je dzip,uostalom naziv dzip je upravo i nastao po njemu...

Autor Aleksandar 19 Apr 2010, 21:22

Aleksandre,
jel ti namerno provociras nekoga ili zaista to mislis...

Ako je ovo prvo, onda te razumem.

Autor Dejan 19 Apr 2010, 21:25

Ne,zaista tako mislim. Od Fiata je bolja svak fabrika bukvalno,sem kineza. Reno,Citroen,Pezo,Toyota,Mazda,Honda,VW,Opel,Skoda,Hyndai...
Zar nije svaka ova fabrika bolja od Fiata?

Autor Aleksandar 19 Apr 2010, 21:31

Nikad od Italijana vojnik i od Fiata auto... Pa Fiat je i najlosija Italijanska marka,zar nije?

Autor Aleksandar 19 Apr 2010, 21:34

@Aleksandar
jel mi to vracas za Mercedes?
Brate, prosla su ta vremena, davno, o kojima pricas...
Odakle ti da je Bravo dizajnirao Chris Bangle ?!? to nije tacno!

Autor carobnjak 19 Apr 2010, 21:37

Ovi gore modeli koje sam nabrojao imaju lep dizajn,ali kvalitet je los i dosta su "mekana" kola,svilena... Imao sam Bravo,stvarno je lep,ali svilen... Jedino vredi negde gde je put kao pista,a inace u Srbiji hoce da se raspadne... Oseca i najmanju neravninu... Plus sto kvalitet uopste nije na zavidnom nivou...

Autor Aleksandar 19 Apr 2010, 21:38

@Aleksandar
ajde ti što kupuješ kola na metar vrati se tamo da komentarišeš Mercedese. Krajzler da je nešto valjao, ne bi propao, a ne bi ga se ni tvoja omiljena firma odrekla.
Ime Džip je prisvojeno za ceo segment od Vilisovog modela koji je konstruisan za vreme II svetskog rata, a ne od grand čirokija, od kog bi se moglo eventulno moglo preuzeti ime limitiran, jer skoro da se ne može sresti neki koji ne nosi limited oznaku.

Autor Ex Italo fan 19 Apr 2010, 21:38

@Ex Italo fan
uzeo si mi rec iz usta, hvala :)

Autor carobnjak 19 Apr 2010, 21:39

@Carobnjak
Ne... Ne novi Bravo,prosli je dizajnirao Bangle,tako je pisalo u nekim novinama,ne mogu da se stim kojim...

Autor Aleksandar 19 Apr 2010, 21:41

P.S.
A od ozbiljnosti u 300c je ozbiljan jedino problem sa šumom kardanske osovine, koji je na zadnjoj klupi glasniji od Lade nive.

Autor Ex Italo fan 19 Apr 2010, 21:41

Ovo je samo italijanska packa...

Autor Panchev9 19 Apr 2010, 21:42

@Ex Italo fan
Ajde mi navedi jedan ozbiljan auto koji je napravio Fiat? Ne malu gradsku igracku...

Autor Aleksandar 19 Apr 2010, 21:43

Fiatov opus je 500,punto,bravo... Da,da ne zaboravim,ogavna Multipla,stvarno cudo od auta :)

Autor Aleksandar 19 Apr 2010, 21:45

Ovo se zovee funkcionalan fiat 500. To kraljevi!

@Ex Italo fan
Ne vredjaj mi ladu nivu :)

Danas je vozio drugar u njegovom sebringu ( koji po preporuci majstora "trosi" mineralno ulje ). Sa oko 73.000 km motor tog auta "melje" kao da je pogon kamenoloma u Jelen Dolu... Niva je za njega "besumna":)

Autor Moron 19 Apr 2010, 21:50

Ljudi sta vam je? Kad je amerikanac znao da napravi automobil? Svi znaju kakve automobile prave ameri. To su masine od 6000ccm, 300KS i maksimalnom brzinom od 180km/h. A potrosnja, zna se preko 20l na 100 km. Zar su to dobri automobili? U one automobile koje posalju na evropsko trziste su morali ugradjivati mercedesove motore inače ih niko nebi kupio.
Neznam zbog cega mislite da je Fiat najgori automobil. Uvek bi radie vozio Fiata nego npr. Peugeot-a.
Sta ste se svi uhvatili za onu ruznu Multiplu, kao da je to jedini fiat na svetu.

Nije nikakva tragedija to sto fiat kupuje ostale auto kompanije. To je potpuno normalna stvar. A to je zato sto proizbodjaci manjih automobila imaju vise kupaca pa samim tim imaju i veci profit.
Uostalom, Fiatov uspeh ide i nama u korist. Samim tim je veca sansa da kragujevačka fabrika napreduje.
Nemam nista protiv toga da se krajsler proizbodi u Kragujevcu. Cak naprotiv ponosan sam jer cemo na neki nacin mi sudelovati u pokazivanju amerikancima kako se prave automobili.

Autor cvele 19 Apr 2010, 21:52

@Ex Italo fan
Ne kupujem ja kola na metar. Ali ne mozes mi reci da je ozbiljna fabrika koja ne pravi nista vece od Linea-e. Mozda pravi novu Tempru ili tako nesto,stvarno ne pratim jer me ne zanima. Ozbiljne fabrike su Reno,Pezo,Citroen i njihove japanske i nemacke kolege,a i juzno-korejske...

Autor Aleksandar 19 Apr 2010, 21:54

@Aleksandar
Croma, burazeru, nemas pojma...

Autor carobnjak 19 Apr 2010, 21:57

Po meni je svaki drugi auto bolji od Fiata,uvek bih pre uzeo Pezo,Reno,Mazdu,Hondu... Jedino sta dolazi u obzir kod Fiata je Grande punto i Bravo,po meni... Za svaki drugi model uvek bih pre izabrao drugu firmu...

Autor Aleksandar 19 Apr 2010, 21:57

@Moron
Izvini za nivu, koja je inače što se terena tiše zakon za gore pomenuti, limitirani.

Autor Ex Italo fan 19 Apr 2010, 21:58

P.S. po novim istrazivanjima kvalitet Fiata je ispred francuskih vozila!
Na supertest listi Autobilda poslednja mesta zauzimaju VW-ovi i francuski modeli!

Autor carobnjak 19 Apr 2010, 21:59

Da,pa ja sam i rekao da ne pratim Fiat kad me ne interesuje. I sta jos ima pored Crome? Samo to?! Pa gde je jos modela? A i Croma mi je neki auto u p.m.
Gde su konkurenti Pezou 607,Citroenu C6,Reno Laguni,Pasatu CC?

Autor Aleksandar 19 Apr 2010, 22:00

@Ljudi
Ama, sto vi stalno prozivate multiplu? Moj jedan komsija nedavno kupio dva komada ( pre toga je imao dve lade ), obe zelene, ali razlicite nijanse. Odmara oci:) Bas funkcionalna kola. Ima i lepe retrovizore, taman kakve treba. Doduse, kada se parkira, pored njega niko ( pa ni bicikl ) ne moze da prodje ...

Autor Moron 19 Apr 2010, 22:01

@Carobnjak
Ma daj druze,pa zar ti stvarno verujes u to?
Jesi se vozio nekad u Laguni? Auto je extra udoban,koji Fiat je toliko udoban,nudi toliko mesta,opreme itd...

Autor Aleksandar 19 Apr 2010, 22:02

@Carobnjak
Jeste, u pravu si. A kada neki fiat i zariba na super testu AB-a, to ionako "pokriva garancija". U prevodu, nije vredno pomena :)

Autor Moron 19 Apr 2010, 22:04

@Aleksandar
reci su ti nesto ali nemoj da se uvredis:
ko danas u Srbiji, od postenog rada moze sebi da priusti E klasu ?!?

Autor carobnjak 19 Apr 2010, 22:04

Zasto fabrika mora da proizvodi "dugacak" automobil da bi bila ozbiljna...
Dobro je dok Fiat pravi dobre "male" automobile, a BMW tzv. "velike"...
Honda pravi dobre i jedne i druge... :)))

Autor Panchev9 19 Apr 2010, 22:05

@Aleksandar
a zasto ne bih verovao? Uostalom upravo posedujem bas Fiat, i gle cuda, nisam primetio ono sto ti nameces, a niti sam cuo da su ostali vlasnici primetili...
Laguna II se najvise kvari u D segmentu!

Autor carobnjak 19 Apr 2010, 22:07

Jel imas mozda neki link? Bas me interesuje ta novoistrazena test lista. Jel se na tom testu gleda samo kvalitet motora ili kompletnog automobila? Unapred hvala.

Autor cvele 19 Apr 2010, 22:07

@Carobnjak
Zasto bih se uvredio? Ne vozim ja novu E klasu vec 2003 koja sad vredi oko 15ak hiljada... Koliko ima vrednijih i skupljih kola... Koliko hoces...
Mozes,ako imas firmu koja dobro radi mozes da kupis i S klasu...

Autor Aleksandar 19 Apr 2010, 22:07

@Carobnjak
Koji Fiat imas ako nije problem da kazes...

Autor Aleksandar 19 Apr 2010, 22:09

@Carobnjak
prvi put cujem da se Laguna 2 najvise kvari,mogu samo da kazem da ih ima pregrst na ulicama za razliku od Fiata te kategorije ako ga uopste prave...

Autor Aleksandar 19 Apr 2010, 22:11

@Carobnjak
Svaki je posao i prihod od njega "posten", dok za to ne budes pravosnazno osudjen krivicnom presudom :)

Autor Moron 19 Apr 2010, 22:11

@Dejan

Ne postoji Chrysler CTS. Mozda si pomesao sa Cadillacom, koji je vec luksuzna marka inace u vlasnistvu GM-a.

Autor Filip 19 Apr 2010, 22:11

@carobnjak
U pravu je Aleksandar što se tiče Bangla i bravo-brava, a osim toga njegovi su i kupe, Alfa 145-146, a bogami i kako on kaže ogavna multipla.

Autor Ex Italo fan 19 Apr 2010, 22:13

@Carobnjak
Vidis li koliko ima na nasim ulicama Audija A6 (novijih) BMW-a 5,7,3,X5,X6 Mercedesa svih klasa.
Kako to?
Mozes li mi objasniti? Jesu to sve kriminalci i narko-dileri?

Autor Aleksandar 19 Apr 2010, 22:13

@Ex Italo fan
Hvala... Eto sve lepa kola,samo ne znam sta mu bi sa Multiplom? Da nije bio na nekim drogama? :)

Autor Aleksandar 19 Apr 2010, 22:15

@Moron
da, lepo si to definisao, svaka cast! :)

@Aleksandar
vozim Punto 2001. 1.2 8v/3 vrata i uzivam! Uvezao sam ga iz Slovenije pre 15 meseci, u veoma ocuvanom stanju! Za moje potrebe sasvim dovoljno s obzirom da mi je 90% gradska voznja...

Autor carobnjak 19 Apr 2010, 22:16

Eheeeej ljuudiiiiii.

Polemisemo o automobilima a ne o narko dilerima

Autor cvele 19 Apr 2010, 22:17

@Ex Italo fan
Pogledaj sad taj Bravo sto je Bangle dizajnirao. i danas je lep. Vizionar je Banle,mora se priznati...

Autor Aleksandar 19 Apr 2010, 22:17

"Ljudi sta vam je? Kad je amerikanac znao da napravi automobil? Svi znaju kakve automobile prave ameri. To su masine od 6000ccm, 300KS i maksimalnom brzinom od 180km/h. A potrosnja, zna se preko 20l na 100 km."

da sam dobio dolar svaki put kad sam cuo ovu glupost danas bi bio milioner.
cvele, godina je 2010, ne 1950.
bez uvrede, ali informisi se malo pre nego sto sledeci put puknes ovaku glupost

Autor mile antena 19 Apr 2010, 22:19

Bangle je dizajnirao Fiat Coupe..
Koji je doziveo neuspeh...

Autor Panchev9 19 Apr 2010, 22:19

@Panchev9 u 22:05
Ne bih imao ništa tu da dodam.

Autor Ex Italo fan 19 Apr 2010, 22:20

@Carobnjak
Hvala,da za grad je najbolji neki manji auto,mada ja vise volim veca kola pa makar se mucio da nadjem parking... :)

Autor Aleksandar 19 Apr 2010, 22:20

neodgovori ti meni. Imas li mozda link pa da i ja vidim tu novoistrazenu listu automobila poredanih po kvalitetu.
Ili mi bar reci na kom mestu je moj voljeni BMW.

Autor cvele 19 Apr 2010, 22:21

@Aleksandar
nije ga on dizajnirao, ne lupetaj!
I stari i novi Bravo je delo "Centro Stile Fiat" -a !
A posto vidim da nisi u toku , moj sledeci auto ce biti novi Bravo ( daj Boze!) i nijedan drugi! Nikakva E klasa za mene ne postoji, kao ni smesni i10 !!! :)))

Autor carobnjak 19 Apr 2010, 22:22

@Panchev9
I svaki BMW koji je dizajnirao je doziveo veliki rast u prodaji...

Autor Aleksandar 19 Apr 2010, 22:23

@Aleksandar

"Vidis li koliko ima na nasim ulicama Audija A6 (novijih) BMW-a 5,7,3,X5,X6 Mercedesa svih klasa.
Kako to?
Mozes li mi objasniti? Jesu to sve kriminalci i narko-dileri?
Autor Aleksandar 19 Apr 2010, 22:13 "

Mogu ti objasniti, odgovor je DA!

Autor carobnjak 19 Apr 2010, 22:25

@Carobnjak
Ex Italo fan je potvrdio moje reci... Sve najbolje,a moj sledeci auto ce biti nova E klasa (daj boze) :)

Autor Aleksandar 19 Apr 2010, 22:25

@Carobnjak
Pa sta radi onda nasa policija?
Kako oni to ne znaju?
Sto im ne otvoris oci?

Autor Aleksandar 19 Apr 2010, 22:26

@Aleksandar
Ako hoces kazi koliko je redovan servis za E klasu, posto drugar za BMW 5 daje "danak" izmedju 40.000din. i 55.000din...
A ako se jos nesto menja ide od 70.000din. pa na vise...

Autor Panchev9 19 Apr 2010, 22:28

Pininfarina je dizajnirao Kupe!

Autor doVla 19 Apr 2010, 22:28

A niko da kaze da je ovaj crveni Fiat naslovljen sa Idea...
Tom automobilu svakako dolazi naslednik...

Autor Panchev9 19 Apr 2010, 22:29

@Panchev9
Nemoj tako grubo. Nije doživeo uspeh.

Autor Ex Italo fan 19 Apr 2010, 22:30

Nemoj da budes bukvalista.
Ali opet ti kazem, izaberi bilo koji americki automobil pod uslovom da u njemu nije motor od neke nemacke auto kompanije i uporedi sa nekim evropskim automobilom.
Nadji automobile slicne kubikaze pa ces videti koliko ce KS-a iz te kubikaze izvuce evropski automobil a koliko americki. E onda uporedi kakve ce performanse izvuci evropski automobil a kakve americki. I na kraju uporedi potrosnju.

Autor cvele 19 Apr 2010, 22:30

@Ex Italo fan
@Aleksandar

Evo sta je istina:

"Bangle began his career at Opel where he designed the interior of the Junior concept car. He later moved to Fiat where he became chief designer and was credited with the design of the angular Fiat Coup�.

When he joined BMW in 1992 , he became their first American chief of design although he had little experience designing complete cars. The first car heavily influenced by his design
principles, the 1999 Z9 concept car, marked a controversial departure from BMW's traditional conservative style. BMW's production vehicles incorporating Bangle's styling themes have been similarly controversial, but they have sold well.

In 2004, Bangle became the Chief of Design for the overall BMW Group, including Mini and Rolls Royce. He was replaced as Chief Designer of BMW by Dutch prot�g� Adrian van Hooydonk. "

Znaci samo Fiat Coupe!

Autor carobnjak 19 Apr 2010, 22:31

@Aleksandar
Carobnjak jeste u pravu. A tvoja pitanja su jako slozena i prevazilaze ovaj "prostor"... Nije problem samo do policije. Da sa njima pocinje i zavrsava, pravda bi bila "brza', a svet posteniji ...

Autor Moron 19 Apr 2010, 22:32

@Panchev
Naravno... Redovan servis (filteri i ulje) i plocice prednje sam platio 180eur. Nesto mi je to mnogo za 5-cu,gde ga servisira,u Delti(deraci)?

Autor Aleksandar 19 Apr 2010, 22:32

@Aleksandar
pa zar ti ne znas u kakvoj drzavi zivimo?!? I kolike su prosecne plate?

Autor carobnjak 19 Apr 2010, 22:33

zaboravih da napisem da je moj prosli komentar bio upucen MILETU ANTENI

Autor cvele 19 Apr 2010, 22:33

Carobnjak,
sa strane, iza vrata,cini mi se ,kod Kupea postoji plocica Pininfarina i u to sam 100% siguran.

Autor doVla 19 Apr 2010, 22:34

@Aleksandar
zamolio bih te da malo sporije pises i da ne saljes vise odvojenih komentara odjednom jer pravis haos ovde, ne stignem ni da procitam sta pise a ne jos i da odgovaram svima!

Autor carobnjak 19 Apr 2010, 22:34

@Moron
Sto se mene tice nek uhapse svakog ko mulja,pocevsi od politicara...

Autor Aleksandar 19 Apr 2010, 22:35

@doVla
Pininfarina je proizvodio kupe za rčun Fijata, a dizajnirao ga je Kris Bangl uvreme dok je radio u Fijatovom kako carobnjak piše "Centro Stile Fiat". Isto se odnosi i na Bravo-Brava, Multiplu...

Autor Ex Italo fan 19 Apr 2010, 22:35

fiat nema sta da trazi u americi, oni su pukli i pre nego sto su dosli jer amerima kad spomenes fiat prva pomisao pada "fix it again tony".
bez obzira sto se fiat znacajno popravio u zadnjih 20-ak godina, poslednji put kad je fiat bio u americi je bio propast, a italijani su u jos vecoj zabludi ako misle da ce ameri da placaju $20,000 za fiat 500 kao sto italijani rade.
reputacija je sve, a fiatova je dosta losa

ako fiat hoce da popravi reputaciju onda treba malo po malo da radi, da dokaze kupcima da je njihov kvalitet dobar i da pruza dugacke garancije (kao sto je hyundai radio), a ne da se pojave posle 20 godina i kazu "mi smo sada bolji nego pre 20 godina, kupite nas auto po premium cenama"

pre neki dan citam tekst alfe giuliette, prelep auto u svakom pogledu, ali su italijani u velikoj zabludi ako misle da ce iko u americi da plati $25000 za 1.4 model. pa njih ce bilo koja luksuzna kompanija da ubije

Autor mile antena 19 Apr 2010, 22:36

@Carobnjak
Znam,jadne i bedne... Evropski standard nema sta... Problem je sto ovde ljudi misle da u EU cvetaju ruze,u Italiji je prosecna plata 1200 eur...
Kod nas 250,koliko se ja razumem ako ne i manje (200)

Autor Aleksandar 19 Apr 2010, 22:37

@cvele
te liste o pouzdanosti sam citao u rubrici automobili na b92.com pa pretrazi tamo...

Link za Autobild u elektronskom izdanju gde ces naci njihovu toplistu supertestova sam dao neki dan i evo opet cu:

http://www.polovniautomobili.com/autobild-magazin/2010-mart-2/?pageNumber=20

Tamo je bas novi Bravo sa vrhunskim rezultatom :)))

Autor carobnjak 19 Apr 2010, 22:38

@Aleksandar
Jeste u Delti...
Uskoro mu istice garancija pa ce da menja i to sigurno...

Autor Panchev9 19 Apr 2010, 22:38

@cvele,
evo samo za tebe:
-Fordov 3.0L razvija 250 hp, Mercedesov 228 hp, BMW-ov 230 hp.
-Fordov 3.7L razvija 305 hp, Chevroletov 3.6L razvija 304 hp, a Mercedesov 3.5L 268 hp.
-Fordov 5.0L razvija 412 hp, a Mercedesov 5.5L 382 hp.
-Fordov 2.5L razvija 175 hp, Chevroletov 2.4L 185 hp, Volkswagenov 2.5L 170 hp.

Autor mile antena 19 Apr 2010, 22:38

@Carobnjak 22:31
Potraži još malo po internetu ako ne veruješ, nije vikipedija jedini sajt. Ynam da ćeš reći da je to najbrže, ali ne mora da bude i najpotpunije.

Autor Ex Italo fan 19 Apr 2010, 22:39

@Mile
U pravu si,tamo za 20 000 imas da kupis autinu...

Autor Aleksandar 19 Apr 2010, 22:39

The Fiat Coupé, based on the Tipo platform, entered production in 1993. Power came from either an 1995cc 16V (142bhp) or a 1995cc 16V turbo (195bhp) engine (both developed from engines taken from the Lancia range, the latter from the Integrale). In 1996 the 1747cc 16V (130bhp) engine from the Barchetta was transplanted into the Coupé, and then in 1997 both 2 litre units were replaced by the new 5 cylinder 1998cc engines, both with (220bhp) and without (147bhp) a turbo.

An all new body was designed in-house by Fiat, although production of the car was given to Pininfarina due to the low volumes.

Autor carobnjak 19 Apr 2010, 22:41

Evo vam link o italijanskom modelima i istoriji, pa citajte, ako vas zanima...

http://www.carsfromitaly.net/

Autor carobnjak 19 Apr 2010, 22:42

@Ex Italo fan
ne brini, nisam bas toliko ogranicen!!!
Pogledaj izvor pa onda komentarisi!

Autor carobnjak 19 Apr 2010, 22:44

@Pancev9
Druze,oni su deraci samo takvi...
Na X5 3.0d 2001,nije radio zvuk na navigaciji (ima slika nema ton)
Trazili su za dijagnostiku 150e,kao 3-4 sata,radni sat 3000din + pdv
A obaska kvar se placa zavisi sta je...
Elektricar uzeo 2000din i popravio...

Autor Aleksandar 19 Apr 2010, 22:44

@Carobnjak
Evo i tebi omiljenog sajta na linku, samo što je na španskom
http://es.wikipedia.org/wiki/Chris_Bangle
ali ćeš moći već nekako da se snađeš.

Autor Ex Italo fan 19 Apr 2010, 22:47

P.S.

http://www.celebwelove.com/Chris_Bangle/biography.html

Autor carobnjak 19 Apr 2010, 22:48

@Carobnjak
Šala mala, nemoj odmah da se ljutiš.

Autor Ex Italo fan 19 Apr 2010, 22:49

@Aleksandar
Sve je tu jasno...
Sa jedne strane generalni uvoznici deru na servisima, a sa druge drzavni propisi troskove registracije vezuju za kubikazu...
Umesto po snazi motora, godistu proizvodnje... Ali ovako je najlakse...

Autor Panchev9 19 Apr 2010, 22:49

@Ex Italo fan
ok, u pravu si, tada je bio anonimus :)

Ali sa novim Bravo-m nema veze!

Autor carobnjak 19 Apr 2010, 22:50

@ Carobnjak hvala za link.

@ Mile
Jesi vala nasao poredjenja. Uostalom gde su performanse.
Evo npr. naveo si
-Fordov 2.5L koji razvija 175 hp i Chevroletov 2.4L 185 hp pa ih uporedio sa sugavim vw-om. Zasto ga nisi uporedio sa BMW-om 525 koji razvija 221KS. A o performansama netreba pricati

Autor cvele 19 Apr 2010, 22:50

P.S.
zasto bih se ljutio? Ne znam ni ja sve, ali to priznam, a ne kao neki ovde! A ima ih sve vise...

Autor carobnjak 19 Apr 2010, 22:51

@Ex italo fan
Ono su sve modeli koje je Bangle dizajnirao? I novu BMW sedmicu?

Autor Aleksandar 19 Apr 2010, 22:52

@mile antena
Smo su nešto umorni ili sitniji ti američki konji.
Uzmi pa uporedi gore pomenuti 300C u verziji 3,5 benzin i 3,0 dizel, koji dolazi iz evrope. Benzinac je i lakši i dosta snažniji, a i krajnja brzina i ubrzanja su mu lošija od dizela.

Autor Ex Italo fan 19 Apr 2010, 22:53

Fu*k.... 90 komentara??? Ko ce to da cita :D

Autor Milos 19 Apr 2010, 22:57

@Carobnjak
Vidis da sam ipak bio u pravu...
I ako se slazes,treba mu odati priznanje za tog Bravo-a... Mnogo je on onda bio lepsi nego danas ovaj... Ali ok... I novi je lep i velik sto mi se svidja...

Autor Aleksandar 19 Apr 2010, 22:57

@Aleksandar
tako kaže vikipedija

Autor Ex Italo fan 19 Apr 2010, 22:58

@cvele,
znas zasto nisam spomenuo bmw 525? zato sto se bmw ne poredi sa fordom i chevroletom.
a sto se tice performanci, tu evropa nema sta da trazi. ameri su uvek pruzali daleko bolje performance za iste ili slicne pare. pohvalicu evropske aute za odlicnu udobnost, ekonomicnost, dizajn ..., ali o snazi se nema sta pohvaliti jer jedini nacin u evropi da dobijes snagu je da kupis skupceni auto koji kosta vise nego kuce u kojima vecina nas zivi.

evo dacu ti jedan odlican primer jednog "prustupacnog" evropskog auta.
toliko hvaljeni novi focus rs sa 301 hp. na nurburgringu taj focus rs je bio za 4 sekunde sporiji nego chevy cobalt ss (potrazi ga na netu) 2.0 turbo 260 hp koji je pravljen na platformi cavaliera jos iz ranih 1990ih. oh da, i najbolji deo je sto taj cobalt ss potpuno novi kosta $22000 ili oko 16,000 evra

Autor mile antena 19 Apr 2010, 22:59

@Aleksandar
da, u bio si pravu , ako ti to nesto znaci.
Ne, nikako nije lepsi, novi Bravo je NAJLEPSI automobil C segmenta svih vremena !?!
Suvise sam subjektivan? Pa izvinite onda! :)))

Autor carobnjak 19 Apr 2010, 23:00

@Aleksandar
"... i velik sto mi se svidja...", a ne kupuješ auto na metar, a?

Autor Ex Italo fan 19 Apr 2010, 23:00

@Aleksandar
Hoces da kazes da je odrzavanje te mecke E klase "dzaba" u odnosu na konkurenciju? Nece biti, znas i sam... Jedan moj klijent je nedavno iznenada "dosao do para", pa je lane uzeo novu E klasu 250 CDI. Znamo se dugo, skoro da smo prijatelji, samo sto ne place zbog cene odrzavanja ...

Autor Moron 19 Apr 2010, 23:00

@mile antena
@cvele

vas dvojica ste izasli iz okvira teme, molim vas, ovo je post o mojoj marki FIAT, pokazite malo postovanja! :)))

Autor carobnjak 19 Apr 2010, 23:02

@Ex Italo fan
A jel se slazes da su skoro svi modeli koje je dizajnirao Bangle lepi tj uspesni (uspesni zato sto su lepi) ?
A ne kao sto neki kazu,jes' da su uspesni al su ruzni,pa da su ruzni ne bi bili toliko uspesni,logicno...

Autor Aleksandar 19 Apr 2010, 23:03

Hocu 100...

Autor Panchev9 19 Apr 2010, 23:05

@Ex Italo Fan
Ne,nego jednostavno ne volim mala kola,nedaj boze da te udari biciklo i gotov si... :)
Osim toga,volim kad u kolima imas dosta mesta,da ti bude udobno a ne da drzis kolena u zubima:)

Autor Aleksandar 19 Apr 2010, 23:05

@Aleksandar
Putovao sam jedanput sa E klasom na malo dalji put i nije imao previse prostora pozadi... Napred je kao ladja ali iza samo ljudi do 180cm...

Autor Panchev9 19 Apr 2010, 23:07

@Moron
Ne! Vec hocu da kazem da je odrzavanje u ovlascenom servisu ne-realno skupo,bez obzira da li je rec o Mercedesu,Audiju,BMW-u... A razlog? Ja mislim da je to zbog ogromne administracije i broja zaposlenih,velikih troskova (struje,zakupa itd)...

Autor Aleksandar 19 Apr 2010, 23:09

@Aleksandar:

Ne vozis auto da bi se sudarao... Btw, imas 5th gear poredjenje starijeg volvoa i renault modusa i vidi ko je koga razvalio:

https://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY

Savremeni materijali su ipak dosta bolji, tako da nema potrebe da se plasis bicikle

Autor Milos 19 Apr 2010, 23:10

@Panchev9
Ima više mesta nazad u kromi, čak i u staroj.

Autor Ex Italo fan 19 Apr 2010, 23:10

@Panchev9
Istina... Ali reci kako je udoban... Ne osetis put :) Da bi stvarno komotno imao mesta pozadi to mora da bude S klasa i to Long(ili A8 long,BMW7 LI),cak ni obican S ne nudi mnogo mesta pozadi,mrvu vise od E klase...

Autor Aleksandar 19 Apr 2010, 23:12

@Milos
Naravno,ali sta ako se desi... Veca je verovatnoca da se prezivi u E klasi nego u Modusu...

Autor Aleksandar 19 Apr 2010, 23:13

@Panchev9
Vozio sam se jednom u Subaru Foresteru,iznenadio sam se koliko ima mesta pozadi i koliko je prostran. Imao je i finu opremu. Bas dobar auto za porodicu...

Autor Aleksandar 19 Apr 2010, 23:15

@Aleksandar
Jeste istina za voznju... I ja koji ne preferiram Benz, naravno da ocekujem da je dobar u voznji...
Ali ima dosta primera automobila koji danas imaju zastrasujuce malo mesta na zadnjem sedistu...
Zasto Record ima vise mesta nego Insignia, Renault 21 nego Laguna, Jetta(original) nego Jetta...

Autor Panchev9 19 Apr 2010, 23:19

@Aleksandar
Interesantno, sedeo sam i ja u tom foresteru pozadi, merkao ga, ali me prostor nije posebno impresionirao ( kao ni uredjenje enterijera ), pa sam ga "otpisao". A i onaj dizel na leru ( meni ) ima zvuk kao da je IMT 539 ...

Autor Moron 19 Apr 2010, 23:20

Ali je uvoznik KAUBOJSTINA...

Autor Panchev9 19 Apr 2010, 23:20

@Panchev9
Jeste,to i mene cudi,izgleda da namerno to tako rade da bi te "terali" da kupis sto vecu klasu,jer im je tu verovatno najveci profit...

Autor Aleksandar 19 Apr 2010, 23:23

@carobnjak
Ja se izvinjavam za sto sam izasao od teme. Al nervira me kad neko tvrdi da su americki automobili bilji od evropskih.
Krenula je ta prica da je sramota sto "tamo neki" fiat kupuje "giganta" kao sto je crajsler. Morao sam da reagujem i stanem na stranu fiata i ostalih evropskih automobila.
@mile
istina je da su americki automobili mnoooogo jeftini nego evropski. Ali ja pokusavam da uporedim automobile koje su u klasi, ne uporedjujem ih cenovno. Uostalom kao sto Ex Italo rece: nesto su umorni ti americki konji. Ili bolje receno sirova snaga. Ti uvek mozes naci neki americki automobil koji igrom slucaja napravio bolje vreme ili tako nesto slicno. Ali pogledaj generalno i videces da americki automobili imaju neiskoriscenu snagu, losiju stabilnost i vecu potrosnju.
E jedina im je prednost to sto su dosta jeftiniji. Ali to nama ne vredi nista. Dok ga uvezes izaci ce te skupje nego neki dobar evropski.

Autor cvele 19 Apr 2010, 23:23

@cvele
ma salim se ja, ne brini, ionako su svi skrenuli...
Laku noc svima!

Autor carobnjak 19 Apr 2010, 23:25

@Panchev9
Jos jedna vrlo bitna stvar,koji je bio motor ako se secas i koji nivo opreme Clasic,Elegance,Avantgarde? Vrlo je vazno za dozivljaj kola. Meni je E klasa u Clasic opremi sa onim ogavnim felnama ruzna...

Autor Aleksandar 19 Apr 2010, 23:26

ma salim se ja, ne brini, ionako su svi skrenuli...
Laku noc svima!

Hahahaha

Autor cvele 19 Apr 2010, 23:31

@Aleksandar
Elegance 220CDI mislim 2004g.

Autor Panchev9 19 Apr 2010, 23:32

@Panchev9
I Volvo S60 je za dve klase manji unutra nego 850, a bogami i Lanča tezis je tesnija od kape i teme

Autor Ex Italo fan 19 Apr 2010, 23:32

Kao sto je vec neko gore naveo. imam osecaj da nemrno ne zele da naprave automobil sa dosta prostora. Ili je aerodinamika uzela svoj danak. Npr ja sam se zadivio kad sam video koliko pasat 3 ima prostora. Kod novijih generacija nije ni priblizno

Autor cvele 19 Apr 2010, 23:34

Ozzy,
nije u redu da napustas dok je Fiat jos najnovija vest :)))
Poz

Autor Panchev9 19 Apr 2010, 23:34

@Panchev9
Aha ok,nije lose,mada bi ti se sigurno mnogo vise svidela da je Avantgarde oprema i da je 320CDI motor :)

Autor Aleksandar 19 Apr 2010, 23:34

Ex Italo fan
Volvo S60 mi je potuno ok ali pozadi stvarno ima mesta kao smart, tj. NEMA...
Ali i taj uvoznik je hm...

Autor Panchev9 19 Apr 2010, 23:36

P.S.
BMW-i su valjda jedini sedani koji konstantno rastu i po unutrašnjim merama. Ali to i nije bio neki problem postići imajući u vidu predhodne generacije.

Autor Ex Italo fan 19 Apr 2010, 23:37

@Cvele
Da,verovatno time teraju da se vise "otvoris" ako hoces da ima mesta u kolima... U C klasi mislim da ovi napred sto sede osecaju kolena onih nazad...:)

Autor Aleksandar 19 Apr 2010, 23:38

300C je odlican automobil. Imam tu cast da ga vozim. O kardanu nema ni naznaka da postoji a kamoli da se cuje. Sve je na svom mestu i elegantno. Inace radi se o V8 mashini i nije toliki potrosac. Meni trosi oko 11 litara pri normalnoj upotrebi sto za ono sto nudi nije dramaticno. Uz brdo "ne oseti" i zato sam ga i uzeo a ne ko neke male masine da Bogu dusu daje dok izvlaci uz Avalu.

Z-101 trosi toliko,zanm jer sam sipao u to bure bez dna.

Autor ChedomirADELAIDE 19 Apr 2010, 23:41

I meni je prilagodjenije da u toj klasi se najvise prodaju dizeli koji su oko 3000cm3...
Onaj BMW 5 3.0xD sa nekih 220ks je neverovatna zver...
ZA putovanje mi nije puno znacila koja je oprema ali svakako da mu Avantgarde najbolje "stoji"...

Autor Panchev9 19 Apr 2010, 23:41

Jedino ko ne prati taj trend je Reno Fluence i Skoda Superb,u toj Skodi mozes da kampujes koliko ima mesta :) Mnogo vise od svih premium limuzina...

Autor Aleksandar 19 Apr 2010, 23:42

Ali zato Skoda nije premium...

Autor Panchev9 19 Apr 2010, 23:43

@ChedomirAdelaide
Nemoj tako,valjda ovi bolje znaju od tebe,sto su ga videli na slici samo :)
@Panchev9
Da,to je najbolji motor koji se proizvodi danas,extra brz a mali potrosac... Stavljaju ga u skoro sva vozila i BMW i Audi I Mercedes.
Da Avantgarde naravno i na novoj takodje...

Autor Aleksandar 19 Apr 2010, 23:46

Neznam za Renault ali znam za Superb. Ono je stvarno za svaku pohvalu. Bez problema mozes da stavis stolic ispred sebe i tu da jedes.

Autor cvele 19 Apr 2010, 23:48

@Cvele
Ta Skoda mislim da opusteno moze da parira S,7 i A8 u long verzijama sto se tice prostora,a kosta jedno 4-5 puta manje...

Autor Aleksandar 19 Apr 2010, 23:53

I zove se Skoda...

Autor Panchev9 19 Apr 2010, 23:57

@Aleksandar
U 300c od 3,5l, ne starijem od godinu dana, kardan toliko zviždi da me ne bi puno iznenadilo kada bi se i sa njgove slike čulo.

Autor Ex Italo fan 19 Apr 2010, 23:59

kad ce redizajn, 120 i kusur komentara, neznam gde pocinje gde se zavrsava komentar.
I popnite sajt na wordpress, mislim ako se jos razmisljate oko platorme :-)

Autor Rade 20 Apr 2010, 00:03

Laku noc ljudi...

Autor Aleksandar 20 Apr 2010, 00:05

Isto tako...

Autor Panchev9 20 Apr 2010, 00:07

Slažem se.

Autor Ex Italo fan 20 Apr 2010, 00:08

@svi
svaka vam cast! Poceo sam da citam komentare, citao, citao i onda preskocio poslednjih 20-ak, sto je mnogo - mnogo je!

Autor Damko 20 Apr 2010, 00:29

Mislim da od nastanka ovog sajta nije objavljeno više komentara za neku temu!!!

Autor Mile 20 Apr 2010, 01:12

Koji ste vi kraljevi čoveče!
Ubeđujete se ovde celu noć a niko neće da popusti, i tako iz teme u temu! I opet jedna ista priča, svako stane na stranu svoje marke, pa počnu prepucavanja! Ali je to zanimljivo, ej!!!
nego, u vezi teme.... Ne sviđa mi se uopšte zadnji deo ovog Fijata 500 sa 4 vrata. Pod hitno da se to ublaži kao u kupe varijanti da se psušta krov, a ne ovako kao kockasto, jer je auto mali pa izgleda ružno u produženoj verziji sa ovakvim krajem.

Autor MasterHaosis 20 Apr 2010, 01:34

@MasterHaosis

Noćas su prolupali totalno. Svako je terao svoju priču. Strašno. Ja se bar držim Škodite od početka pa do kraja :)))

Pročitaj komentare od Petra M, na temu Hyundaia i10. Ono je tek šou :)))

Klasičan Fiat 500 je vrlo simpatičan autić, a ovo čudo izgleda nesrazmerno i neusklađeno.

Autor Predrag 20 Apr 2010, 01:42

@MasterHaosis

I da, jedan veliki pozdrav za tebe!

Autor Predrag 20 Apr 2010, 01:44

Predraže, brate, haha ali ovo je mnogo moćno. Svako piše što brže može, i to skraćuju, umesto da napišu jedan veći komentar, oni pišu po nekoliko zaredom, a pošto i drugi tako rade, onda se haos napravi. nezna se ko kome piše niti šta odgovara, niti nak oju temu, jer istovremeno se ovde vodi više rasprava. Pa mi je to bilo zanimljivo!

Ej brate pozdrav za tebe, svarno mi je drago da te vidim!
Ja nemam baš najomiljeniju marku, ja sam ti global, ali ipak kada bi morao da se odlučim kao svi vi, da stanem uz nekog, ja sam uz Audi. I pošto sam skroman, ja se zadovoljim sa ovim A1 najmanjim. Ali opet, komšije smo, iz istog VW koncerna! Razmena tehnologija, štednja na zajedničkim platformama, komponenti...

Autor MasterHaosis 20 Apr 2010, 02:02

Ovaj Fiat...made in KG...ce brzo da nadje put do otpada ili nekih blisko-istocnih zemalja...svakako krs....

Autor nikokaoja 20 Apr 2010, 10:18

sta reci vise od 1.9 m-jet motora...

Autor im 20 Apr 2010, 11:07

Toliko stereotipa na jednom mestu... :)

The ADAC Breakdown Statistics information is compiled by analyzing the 2.46 million qualifying call-outs of the ADAC roadside assistance team for the calendar year 2008.

Klasa u kojoj Fiat ima najveći deo prodaje, počev od najpouzdanijeg automobila:

1. Audi A2
2. Toyota Aygo
3. Fiat Panda
4. BMW Mini
5. Peugeot 107
6. Nissan Note
7. VW Polo
8. Renault Twingo
9. Citroen C1
10. Mitsubishi Colt
11. Renault Clio
12. Honda Jazz
13. Fiat Punto
14. Opel Corsa
15. Toyota Yaris
16. VW Fox
17. Peugeot 206
18. Citroen C2
19. Peugeot 207
20. Suzuki Swift
21. Renault Modus
22. Mazda 2
23. Skoda Fabia
24. Seat Ibiza/Cordoba
25. Smart forfour
26. Citreon C3
27. Ford Fiesta

To je za sve one koji misle da su Fiatovi automobili najmanje kvalitetni, najmanje pouzdani i sl...

--------------------

Zatim one priče o klasama automobila, tj. zašto Fiat nema velike limuzine i sl...

Treba znati da je Fiat vlasnik nekoliko drugih fabrika.
Paleta modela koja se nudi tržištu obuhvata sve te marke.
Dakle, Fiat, Lancia i Alfa.
U okviru tih brendova su podeljene uloge i taman posla da Fiat pravi automobil koji će konkurisati nekoj velikoj limuzini koju pravi ili će praviti Lancia...ili koju pravi ili će praviti Alfa.
Za razliku od nekih ljudi koji su ovde pisali, ljudi koji o tome odlučuju u Fiatu nisu ludi i neće sami sebi biti konkurencija u klasama koje nisu u kategoriji najprodavanijih.
Ionako je sve sa značkom Lancia ili Alfa takođe u delu Fiat Group i pare od njihove prodaje idu u istu kasu.
Nije tržištno isplativo imati nekoliko modela u tim klasama i trošiti pare na razvoj svih tih modela, a onda sam sebi obarati prodaju tako što ti modeli konkurišu jedan drugom.
Deo prodaje koji otpada na te klase automobila nije dominantan na Evropskom tržištu i zato neopravdava ulaganja u više modela u istoj klasi.
Da jeste...ne bi i oni proizvođači koji su tradicionalno pravili pre svega limuzine...počeli da izbacuju i BMW serije 1, ili Audi A1 ili Audi A2, ili Mercedes A, ili B klase.

Segmenti tržišta u Evropi koji su dominanti u prodaji su A, B i C.
Tu Fiat Group ima više predstavnika...imaš Lancia Y, Punto, Pandu, Grande Punto, MiTo...ili u C segmentu imaš novi Bravo, Lancia Delta i sada Alfa Romeo Giulietta.
Ali, tu možeš imati konkurente jer su to segmenti tržišta koji obuhvataju milione i milione prodatih komada godišnje i zbog tako velike prodaje isplati se ulaganje u razvoj više modela.
Ako hoćeš kompromis svega - kupićeš novi Bravo.
Ako hoćeš više luksuza - kupićeš novu Deltu.
Ako hoćeš više sportske vožnje, upravljivosti- kupićeš novu Giuliettu.

Tako su uloge u okviru Fiat Group podeljene kada su automobili u pitanju.

---------------------

Veoma je loše da neko ko napiše da ne prati Fiat, ipak ovde ima najviše napisanih odgovora.
Kad već ne pratiš nešto, onda bolje ćuti i nemoj sebi dozvoliti da se raspišeš, jer sve što pišeš o nečemu što ne pratiš moraju biti gluposti.
Logično je da budu gluposti jer pišeš o nečemu što ne poznaješ i ne pratiš.

--------------------

Autor Neša 20 Apr 2010, 13:55

@Neša
Analiza ti nije loša, al ako smem da primetim trenutno u Fijat grupaciji jedini ozbiljan sedan je Maserati kvatroporte.

Autor Ex Italo fan 20 Apr 2010, 15:01

Nešo koj tekst! Ostao sam bez reči. A šta bi sa Fijatom 500? Za njega ništa nisi napisao.

Autor MasterHaosis 20 Apr 2010, 15:03

Bas dobro izgleda Fiat 500 sa 4 vrata! :)

Autor Mikelangelo 20 Apr 2010, 15:10

@Neša
hvala ti puno, kralju! :)))

@Predrag
a koliko je moj Punto ispred tvoje Fabie... ?

Autor carobnjak 20 Apr 2010, 16:56

@carobnjak

To se odnosi na Fabiu 1.

Autor Predrag 20 Apr 2010, 17:01

@Predrag
ne verujem, u pitanju je 2008.
Ako je Fabia 1, onda je i moj Punto mk2 a ne Grande, sto je za mene jos bolje...:)

@Neša
molio bih te, ali jako, da postavis link za ovu listu?

Autor carobnjak 20 Apr 2010, 17:04

http://www.noticiasautomotivas.com.br/novo-palio-o-projeto-326-o-que-se-sabe-dele-ate-agora/
ovo ce biti proizvod zastave i to ce ko nas biti uno.fin je onako....

Autor zastava 20 Apr 2010, 18:07

@zastava
prelep je!

Autor carobnjak 20 Apr 2010, 18:35

@Nesa
Hoces da kazes da su u VW-u ludi?!
Posto VW-ov koncern obuhvata Audi,VW,Skodu,Porsche,Lamborghini,Bentley...
Tu ima dosta automobila iste kategorije odnosno koji su sami sebi "konkurencija".
Ne znaci da ako Fiat nema jedan model da ce neko obavezno da kupi Alfu ili Lanciu...
Znaci rukovodstvo celog VW-a je ludo kako ti kazes jer ulazu u modele a takve vec imaju u koncernu...

Autor Aleksandar 20 Apr 2010, 18:58

Zaboravio sam da dodam i Bugatti...
@Nesa
"Genijalno" ti je razmisljanje...
Pa zamisli kad bi se VW koncern vodio tom logikom,ne bi bilo ni pola modela kao sto ih ima danas.
Vidis zato je VW najveci Evropski proizvodjac automobila,a Fiat ukupno sa svim fabrikama ima opseg modela kao jedna fabrika iz VW-ovog koncerna... Pa posto prozivas kako je neko ovde lud,evo ja ti kazem uporedi ko je veci VW ili Fiat,VW naravno,znaci ipak si ti lud...

Autor Aleksandar 20 Apr 2010, 20:41

Imate na Internetu ADAC podatke...to bar nije teško izguglati. ;)

-------------------

VW CEO Martin Winterkorn was furious when the Skoda Superb large family car won a comparison test against VW's Passat in the influential German automotive magazine Auto Bild.

The Czech VW subsidiary is no longer performing the function it was meant to perform within the VW Group, which was to sell inexpensive, entry-level cars. Instead, Skoda models are increasingly competing directly with their sister autos from VW. Even worse, in some cases the Skoda models are winning out over their German counterparts.

To je za one koji misle da VW želi da pravi Skoda (ili bilo koje druge automobilske marke u njegovom vlasništvu) tako da budu konkurencija njegovim modelima.

Ponovo kažem...nisu ljudi u Fiat Group, ili VW CEO Martin Winterkorn ludi kada je u pitanju konkurencija unutar kuće.
Ali, nekima je to teško shvatiti.
http://www.spiegel.de/international/business/0,1518,682530,00.html

-------------------

Pomenuti AutoBild je uradio supertest novog Brava. Naslov teksta je:
''Aplauz za novi Bravo''
Prevod nemačkog testa je objavio naš AutoBild (17.03.2010.)
Tekst počinje ovako:

'' Kako samo predrasude dugo traju. Pogotovu kod automobila kod kojih se važeći klišei uporno urezuju u podsvest. Mercedes ima komforno oslanjanje, BMW je pravi sprinter, Mazda je dugovečna, dok se Fiat često kvari.
A, onda stiže trenutak u kome se predrasude ruše kao kula od karata...''

Kompletan sken teksta:
http://img510.imageshack.us/img510/4881/38276317.jpg

http://img146.imageshack.us/img146/1262/12255930.jpg

http://img87.imageshack.us/img87/3130/50115890.jpg

http://img513.imageshack.us/img513/3066/91357843.jpg

http://img404.imageshack.us/img404/8213/55335471.jpg

Videćete na tim stranicama i listu automobila koji su do sada takođe bili na supertestu AutoBilda.
Dva najlošije ocenjena automobila (do sada) bili su:
VW Polo 1.2
VW Touran 2.0 TDI

-------------------

I još jedna stvar...ovde se ne priča u stilu ''ko ima veći'', tako da me mani tog načina priče.
Niko ne tvrdi da Fiat pravi najkvalitetnije automobile na svetu ili da je najveći evropski proizvođač automobila, ali isto tako je glupo reći da pravi najgore autombile od svih evropskih proizvođača automobila.

Mada...možda ADAC ''šteluje'' podatke o pouzdanosti Fiatovih automobila... :)

Autor Neša 20 Apr 2010, 21:19

@Nesa
Jeste da je VW ljut sto mu Skoda otima deo trzista,ali ipak profit ostaje u koncernu. Dok kod Fiata ce se neko odluciti za drugu marku usled nedostatka modela i time ce izgubiti zaradu.
Pogledaj listu najprodavanijih gradskih kola sto je inace Fiatova teritorija,Fiat je na zacelju tabele...

Autor Aleksandar 20 Apr 2010, 21:47

@Nesa
Neso,pa upravo filozofijom razvoja se stize na mesto najveceg. Sigurno VW ne bi bio najveci da je proizvodio samo Polo-a i Golfa...
I Fiat tezi tome da bude najveci,svako tezi,ali samo najboljima uspeva...

Autor Aleksandar 20 Apr 2010, 21:50

@Neša
U potpunosti delim tvoje mišljenje o kvalitetu i predrasudama, pogotovu kod nas. U zadnjih 10+ godina je došlo do značajnog poboljšanja kvaliteta u celoj grupaciji, naročito kod dizel verzija. Mislim da to čoveku koji kupuje auto na metar, a kako sam kaže ne prati Fijat, a "zna" da je najgori, ne možeš objasniti. Jedino što mi se u celoj priči oko Fijata ne sviđa je to što nedostatak većih modela pokušava da reši preko bare, na nekim američkim platformama. Mislim da bi mnogo bolja opcija bila sardnja sa BMW-om, što je bilo i najavljeno, doduše stidljivo, kao pomoć Alfe u konstrukciji manjih modela BMW. Za uzvrat su mogli da kotiste vrhunske platforme za svoje veće Alfe i Lanče.
Što se tiče konkurencije u okviru kuće, pa sam si naveo primer bravo-delta-đulijeta. Nije loše kupcu ponuditi više modela u istoj klasi, ali se tu mora znati hijararhija, odnosno ko šta nudi. Očigledno je da u VW grupi imaju problema u komunikaciji između sopstvenih marki. Škoda je naime sa modelom superb u većini stvari prevazišla njihov veoma važan model, koji je pritom dosta skupli,(čitaj donosi znatno veći profit), a i novinari su se nekako oteli kontroli, u stvari to je ono što Vinterkornu najviše smeta, što zna šta je uticaj medija, a ovoga puta me igraju kako on svira.

Autor Ex Italo fan 20 Apr 2010, 22:12

@Ex italo fan
Meni ne mozes objasniti? Pa ne mozes objasniti celoj evropi. Aj ako sam ja u zabludi al valjda nije cela Evropa... Pogledaj listu najprodavanijih vozila u Evropi u kategoriji malih gradskih automobila,Fiat je na zacelju.
Tako stoje stvari,ja tu nista nisam doprineo.
Ja samo iznosim svoje misljenje da je skoro svaka druga marka bolja od Fiata. To je moje misljenje. Pa Fiat je najlosija Italijanska marka,zar nije? I Alfa i Lancia su bolji...

Autor Aleksandar 20 Apr 2010, 22:23

Kad kazes Alfa Romeo,ona ima nesto svoje,dusu,dizajn. Postoje ljubitelji Alfe i ja to razumem(ima sta da im se svidja) . Lancia,ima isto svoj neki fazon,ekstravaganciju,luksuz,avangardu.
Fiat? Nista,nista posebno,specijalno... A opseg automobila jad i beda...

Autor Aleksandar 20 Apr 2010, 22:28

Pa sad, ako gledaš na metar, stvarno su najlošiji, ni Alfa ni Lanča nemaju model manji od Fiata 500. Ako pak gledaš realno, još matori Anjeli ih je sve pokupovao, tako da su svi ostali, do Ferarija, dobri onoliko koliko ih Fijat dobrima napravi.

Autor Ex Italo fan 20 Apr 2010, 22:34

Ja volim dobra,velika,sigurna kola sa dosta mesta,daj mi takav Fiat,nema... Mercedes,Audi,BMW,VW Ima!
Neko voli dzipa,daj mi takav Fiat,nema...
Nemci,ima!
Neko voli superbrza,Fiat,nema...
Audi,BMW,Mecka,ima!
Neko voli luksuznu limuzinu,Fiat,nema...
Nemacki trojac,ima...
Pa sad hoces veci,manji,srednji dzip,limuzinu,manju,srednju,veliku,kupe,manji veci,sportski,karavan,X6,CLS,Passat CC,R klasu,sta god pozelis ima...
Fiat? Nema...

Autor Aleksandar 20 Apr 2010, 22:43

Evo npr Alfa 159,to je auto... Lep,agresivan,fantastican dizajn,moze da ga kupi porodican covek koji voli da kola budu i lepa. A koji Fiat takav da kupi,odgovor je isti,nema...
A kod Nemaca ima i to koliko volis,za svakoga...

Autor Aleksandar 20 Apr 2010, 22:47

Ja tebi od prvog vagona pišem da Fijat nije za tebe, i da ideš da komentarišeš svoje Mercedese. Tačno je da Fijat ne proizvodi automobile za na metar, ali u segmentima u kojim je prisutan proizvodi sasvim korektne i u zadnje vreme i veoma kvalitetne automobile.

Autor Ex Italo fan 20 Apr 2010, 22:59

Kad kupis 159, indirektno kao da kupujes Fiat jer je zajednicki profit...
Nema potrebe da dajes negativne poene Fiat-u sto nema luksuzni limuzinu ili SUV, jer mu to nije u interesu da proizvodi...
Kao sto bi isto tako trebalo da Mercedes ne pravi onu smejuriju od A klase, ali on ipak pravi... Pravi Mercedes krece od C klase...

Autor Panchev9 20 Apr 2010, 23:01

@Panchev9
"Pravi Mercedes krece od C klase..." Tacno,ali daleko od toga da je A klasa smejurija. Nijedan auto sa trokrakom zvezdom na nosu nije smejurija,za razliku od nekih drugih marki...
@Ex Italo fan
"ali u segmentima u kojim je prisutan proizvodi sasvim korektne i u zadnje vreme i veoma kvalitetne automobile."
Da,samo sto drugi prave jos bolje i kvalitetnije i vise prodaju od Fiata...

Autor Aleksandar 20 Apr 2010, 23:08

I jos da naglasim "u zadnje vreme pravi kvalitetne automobile"... Zasto kazes u zadnje vreme ako Fiat vazi za kvalitetan auto. Cinjenica je ono sto ja kazem,a to je da Fiat nije sinonim za kvalitet i sam to potvrdjujes pisanjem.

Autor Aleksandar 20 Apr 2010, 23:12

Pravi reprezent jeste kada bi svaki proizvodjac izneo( a nece), koliko je prodao proizvedenih automobila...
Pa ako je proizveo npr. za prva 3 meseca 500.000, i prodao 480.000, onda se to moze nazvati uspehom...
A ukoliko je prodao 480.000, a proizveo 550.000, onda su u problemu sa prodajom, tj. ovaj ostatak ce davati sa specijalnim popustima gde nece imati ni euro profita...

Autor Panchev9 20 Apr 2010, 23:15

@Ex Italo fan
Jos nesto da dodam. Skoda je bila losija marka od Fiata. Jel se slazes?
A ipak ga je preskocila,stalnim napredovanjem,sirenjem game,kvaliteta...

Autor Aleksandar 20 Apr 2010, 23:17

Bila i ostala :)))

Autor Panchev9 20 Apr 2010, 23:20

Ja nigde nisam napisao da je Fijat sinonim za kvalitet, samo sam potrvrdio Nešina pisanja da je značajno popravio kvalitet svojih proizvoda, što potvrđuju i testovi u nemačkim časopisoma i zvanični nemački auto klub ADAC. Dokumentovano Nešinim linkovima. To što se nije vratio na prvo mesto po prodaji ne znači da proizvodi loše automobile, kako ti predstavljaš, već da je oporavak dug i mukotrpan posao. Pogotovo imajući u vidu veliku količinu neobaveštenih ostrašćenih pljuvača.

Autor Ex Italo fan 20 Apr 2010, 23:30

@ Aleksandar
Vecu kolicinu gluposti u zivotu nisam cuo ... Razmisljas vrlo plitko , ti si jedan od onih koji misle da sve znaju a u stvari pojma nemaju .... Da li ti znas koji je proizvodjac automobila proizveo common rail motor (ako uopste znas sta je to ? ) ... odgovor je FIAT .... Ja vec dugo godina vozim automobile marke ALfa Romeo i prezadovoljan sam , imao sam nekoliko i fiat-ovih modela ( brava, tipo, stilo) .... Nedavno je drugar uzeo FIAT BRAVO (novi model) , auto je perverzija znaci u klasi su svi smesni veruj mi ... udobnost , robusnost , motor fantastican 1.9 multijet ... Ti ne razumes da kompanija FIAT u svom vlasnistvu ima i ALFU i LANCIJU i da zbog toga ne prave ogromna kola koja ti volis , ali zato imas alfu 159,166 , lancia lancia thesis itd... Pozdrav za carobnjaka (slazem se sa svim stvarima koje si pisao na ovoj temi)

Autor djene 20 Apr 2010, 23:38

E, Aleksandre...koliko ti nemaš pojma o automobilima...to je bruka jedna.
Jel' si ti nekada čuo za Abarth verzije Fiat automobila?
Kako jednom reče u svojoj emisiji Jeremy Clarkson : Abarth je Fiatu ono što je AMG Mercedesu....samo su mnogo luđi od AMG-a...''

Plus:
1969. Ferrari becomes aware that he requires a powerful partner if the company is to continue to develop, and so signs an agreement with the Fiat Group giving it a 50% stake in the company shares.

Danas, Fiat Group poseduje 85% vlasništva nad Ferrari S.p.A

Takođe, Fiat Group ima u vlasništvu i Maserati S.p.A.

A, onda dođeš i napišeš:
''Neko voli superbrza,Fiat,nema...
Audi,BMW,Mecka,ima!''

Pa, bio bi LUD da pored Ferrari i Maserati automobila i Fiat direktno počne da pravi takav automobil. Šta oni mogu da stave u neki takav Fiat, a da to bude bolje od Ferarija...koji je takođe njihov?!
Srećom, oni mnogo pametnije rezonuju od tebe...

Zato uzimaju od Ferrarija sve što im treba i ugrađuju u svoje modele...npr. pogledaj kako je nekada davno išla jedna Lancia limuzina:
https://www.youtube.com/watch?v=LrEhK_MRmPs

Lepo piše na YT:
''This is probably one of the most luxurious and exotic sedan ever made it to production.
Engine by Ferrari,
Designed by Giugiaro, Leathers done by Portrona Frau, what more could you get!?''

Npr. ta Lancia Thema je imala za 1 sekundu lošije ubrzanje do 100 Km/h od Porsche 911 Carrera predstavljenog 1984. godine, iako je bila limuzina i kao takva znatno teža i luksuznija.
Maksimalna brzina joj je bila za 6 Km/h manja nego pomenutom Porsche modelu.

------------------

@Ex Italo fan

Da, veći modeli će biti verovatno bazirani na platformama od ''preko bare''...mada, može iz toga da se dobije i nešto dobro, poput Alfe ponovo sa pogonom pozadi, ili naslednika Thesisa...Videćemo...

Oni primeri sa međusobnom konkurencijom između novog Brava, Delte i sada Giuliette...postoje jer je to najprodavaniji segment tržišta u Evropi i zbog toga što se godišnje proda na milione vozila u njemu on dozvoljava međusobnu konkurenciju gde se ti modeli različito profilišu na osnovu toga ko želi više luksuza ili više sportski automobil, ili po malo od svega...

------------------

''Ja volim dobra,velika,sigurna kola sa dosta mesta,daj mi takav Fiat,nema...''

The side line starts from the front wing and runs unbroken along the car's waistline from headlamp to tail-light. It helps reinforce the limousine effect by lengthening the car. This view gives a better idea of the car's long wheelbase (2.80 metres) and generous dimensions (4.88 metres in length and 1.83 in width), essential features when plenty of interior passenger space is required.

...passenger compartment is luxurious, roomy and protective. The resulting space provides a most relaxing setting for passengers, whose knees encounter only soft surfaces covered in luxurious materials. A big central column under the facia on the middle seems to support and divide the two front seats, keeping them apart to leave room for a high, wide arm rest. This means that both front occupants can use the armrest simultaneously without getting in each other's way.

The top-quality materials include leather, ultra-soft Poltrona Frau leather, Alcantara and wool...
These cover the seats and a central band that encircles the passenger compartment without a break. The quality of this trim is set off to perfection by an understated insert made out of wood: an open-pored untreated mahogany in which the natural grain is apparent. Lastly, the central console and tunnel are made out of pressure cast magnesium.

Sound comes from the 11 speakers that form part of the ultra-sophisticated Bose® Hi-Fi system...

Evo ti slike kako to izgleda:

[url=http://www.postimage.org/image.php?v=TstM_9][img]http://s2.postimage.org/tM_9.jpg[/img][/url]

[url=http://www.postimage.org/image.php?v=gx8XMsA][img]http://s1.postimage.org/8XMsA.jpg[/img][/url]

Valjda si provalio o kom modelu je reč...
Ali ne...po tvojoj logici, sada i Fiat treba da pravi ovakav automobil koji bi bio konkurencija takođe ovom njegovom automobilu...

Postoji jeftinija limuzina i to je Linea (produženi GP). Ako hoćeš više od toga, imaš Alfu 159 (klasa Audija A4, BMW serije 3, Mercedes C klase)..a, ako hoćeš još veću i luksuzniju limuzinu...imaće Lancia opet svog predstavnika...verovatno na nekoj od platformi od ''preko bare''...

Autor Neša 21 Apr 2010, 00:03

Ispravljeni linkovi za slike:

http://s2.postimage.org/tM_9-cedf9553950a5a7c043a8dc88f1197b7.jpg

http://s1.postimage.org/8XMsA-cedf9553950a5a7c043a8dc88f1197b7.jpg

Autor Neša 21 Apr 2010, 00:08

@Neša
Pomešao si nam komentare. ja nisam pisao sledeći citat:
''Ja volim dobra,velika,sigurna kola sa dosta mesta,daj mi takav Fiat,nema...''
A sramota je da jedna Lanča ili alfa bude na platformi od preko bare. Da su znali da prave dobre platforme ne bi propali.
Oni kod kuće imaju platformu od kvatroportea i hoće preko leba pogače.
Meni o Lančama ne moraš da pišeš jer ih vozim od '86. i sad ih imam nekoliko. Inače zvučnike nisu dobro prebrojali, pošto ih u mom primerku ima 13, a ne 11.
Na žalost taj model se više ne proizvodi, a i on je po performansama daleko ispod gore pomenute Lanče teme iz kraja '80.

Autor Ex Italo fan 21 Apr 2010, 00:33

Ne, ne....nije to uopšte tebi namenjeno.

Vidiš da posle onoga
@Ex Italo fan
i teksta, ide crta na kraju.
Samo do te crte se odnosi na tebe. :)

A, za sve je kriv AutoBlog i ovaj njihov sistem komentara gde se čovek lako zbuni... ;)

Autor Neša 21 Apr 2010, 01:19

Hahahahaah! Dobri ste momci, vi se uvek pred spavanje raspišete.
Aleksandre, kaži im za Mercedes! Detaljno im objasni haha! mada pravo da ti kažem, Meni se A klasa uopšte ne sviđa. B klasa onako, ali C, E, S.... to je strava brate. Pogotovo ona E klasa i u običnoj, kupe i kabriolet varijanti!

Autor MasterHaosis 21 Apr 2010, 04:09

Abarth ne moze da se meri ni sa jednim AMG-om ,BMW-om M,niti Audijem RS,A sto se tice Ferarija,reci cu cu vam samo jedno Bugatti Veyron bi ODUVAO svakog Ferrarija...

Autor Aleksandar 21 Apr 2010, 12:46

Znam mnogo bolje od svih vas.
Naravno da znam sta je Abarth,zastitni znak mu je moj horoskopski znak.
Ali Abarth ne moze da stane na crtu ni jednom AMG-u.
A vi uporno lupate gluposti.
Navedite mi Abartha brzog kao C 63AMG...
Ferrarija brzog kao Veyron.

Autor Aleksandar 21 Apr 2010, 12:52

NEMA!

Autor Aleksandar 21 Apr 2010, 12:52

Aleksandre, e taj C63 AMG! Ja zaboravi na taj model.
Aleksandre, pa GL 450 CDI. 306 konja, 3600 obrtaja u minuti, od nule do stotke za 7,5 iako je dugačak preko 5 metara, a neznam kolko je težak.

Autor MasterHaosis 21 Apr 2010, 13:42

@djene
i ja se slazem sa tvojim komentarom i uzvracam pozdav! :)

P.S. APLAUZ ZA BRAVO! Rekose Nemci...

Autor carobnjak 21 Apr 2010, 14:50

@Aleksandar
tvoji komentari izlaze iz okvira "realnosti", kako negativni o Fiat-u tako i pozitivni o Mersedes-u...

Autor carobnjak 21 Apr 2010, 14:51

@Aleksandar
Da poredis Ferari i Bugati ???? U kakvom svetu ti zivis ?! Ne zalim nista da ti objasnjavam , jednostavno moras da se malo informises pre nego sto pocnes da lupetas gluposti ... Mi se ovde trudimo da iznesemo neke cinjenice koje su relevantne , a ti samo torokas kao neka strina ( fiat nema pojma , svaki fiat je bzv itd ) ... Budi malo realan , nemoj samo da slusas sta ri pricaju majstori koji znaju da poprave jedino golf 2 , jer tu od dodatne opreme nema nista ... FORZA ITALIA :)))

Autor djene 21 Apr 2010, 17:54

@Djene
Ovi pokusavaju da kazu kako je Fiat grupacija bolja od VW koncerna pa ja smo dajem uporedjenja.
A tek ove ne znalice sto uporedjuju Abarth i AMG... Zalosno...
Abarth moze da se poredi sa nekim slicnim sebi a ne sa monstrumima kao sto je AMG...

Autor Aleksandar 21 Apr 2010, 18:01

@ carobnjak
Pa dobro gde si ti juče? Treba ja da ovde radim tvoj domaći.

Autor Ex Italo fan 21 Apr 2010, 18:06

@Carobnjak
@Ex italo fan
Nego sta mislite o ovom gore auticu? Niste rekli svoje misljenje...

Autor Aleksandar 21 Apr 2010, 18:26

@Ex Italo fan
evo me tu, bio sam i juce ali sam bio umoran a kad sam video ovu tesku raspravu nisam hteo da se ukljucujem i trosim energiju na ovakve "znalce"...
Jos kad sam video da me ti adekvatno zamenjujes, odmah sam otisao na spavanje... :)))

Autor carobnjak 21 Apr 2010, 20:48

@Aleksandar
e bas necu da ti kazem, celavi! :)))

Autor carobnjak 21 Apr 2010, 20:49

@Carobnjak
Pomeso si me s nekim cale :)

Autor Aleksandar 21 Apr 2010, 21:15

http://www.b92.net/sport/coca-cola/video.php?id=100004 molim vas glasajte za taj video...

Autor uKI 12 Maj 2010, 18:02