Novi Fiat Palio i Siena (dopunjeno)

Nakon nedavne zvanične promocije novog Una, Fiat planira još nekoliko noviteta za tržište Južne Amerike.
Jedan od njih je i Project 326, odnosno naslednik modela Palio koji je u Brazilu lansiran još 1996. godine (naravno, od tada je nekoliko puta obnavljan).

Kako stvari sada stoje, nova generacija će biti predstavljena krajem 2011. godine, mada bi prodaja trebalo da startuje početkom 2012.

Sem novog dizajna 2012 Palio će doneti i veće dimenzije, više mesta u unutrašnjosti i prtljažniku, bolju bezbednost i bogatiju opremu.



Pored Palia, u pripremi je i nova generacija klasične limuzinske varijante, odnosno modela Siena, a što se pogonskih agregata tiče, pominju se 1.0, 1.4, 1.6 i 1.8L motori.

Ovaj Palio bi vrlo verovatno mogao biti zamena i nasoj Zstavi10. Auto izgleda vrlo lepo za nizi rang automobila.
ovaj automobil se 100% posto proizvodi kod nas u srbiji jako ce biti fin i to je naslednik punta classik u zastavi nasoj jedva cekam ima jos godinu dana ..........automobil je napravljen prolazi kroz razne testove i sprema se za pocetak seriske proizvodnje kod nas u srbiji....
Meni je ovaj novi Palio lepsi od EVO-a!
Medjutim, ovo je Brazilski Fiat, isto kao i Uno, a ovi Italijani su vise od nekoliko puta ponovili da ono sto ce se raditi u Kragujevcu ce biti sasvim novi model, koji - ovo je bitno - SE NE PROIZOVDI NIGDE DRUGDE...
tako da nisam siguran da ce Palio da krene iz KG-a!
Daj bože, samo da ne bude kraći od punta klasik koji je trenutno 3.86m, a id od ostalih iz B klase, jer evo npr. Grande punto/evo 4.03m, fiesta 3.99m, corsa 4.03m, fabija 3.99m, pežo 207 4.05m, novi C3 3.94m, clio 4.04m itd...
@ nedjo
dobro kazes, toga se i ja bojim - mogao bi bude dosta losiji (citaj jeftiniji) od ovoga gore palia...
tacno je da se taj novi nece proizvoditi nigde drugde, jer ce biti namenjen za nase trziste koje skoro niko na svetu ne ceni
Fiat nece da pravi sebi direktnog konkurenta svojim modelima. Zato ce modeli iz Kragujevca uvek biti dosta nizi po svemu od "originalnih Fiata"
Ma nema nista od naseg novog modela. Dobicemo mali redizajn Punta Classic i to je to. Za nase trulo trziste i ne treba nista bolje....
@ brkan
Opet, Fiat je u vise navrata pojasnio da novi model koji ce se praviti u KG NIJE namenjen domacem trzistu, vec evropskom! Zato je bitna ratifikacija SSP-a, a ukoliko u auto bude ugradjivan odredjen procenat domacih delova, taj model ce se moci klasifikovati kao domaci proizvod i kao takav moci ce da se plasira i na Rusko trziste uz sve beneficije koje podrazumeva trgovinski sporazum sa Rusijom!
U svakom slucaju Mihailo najvise gresi jer o nekakvom redizajnu Classica nema govora! Novi model po definiciji MORA da se pravi na novim alatima, a novi alati kostaju, te je besmisleno raditi prost redizajn postojeceg modela koji je planiran za penzionisanje.
Takodje novi alati da bi se otplatili, proizvodnja mora da se izrazava u STOTINAMA hiljada, a ne u desitnama hiljda koliko iznosi proizvodnja Classica.
Ja sam takodje nestrpljiv da vidim sta je to FIat pripremio, ali svima treba da je jasno da ce se otkrivanje novog modela sihronizovati sa politickim ambicijama aktuelne garniture, bas kao sto je to bio slucaj sa Fiatom od pocetka!
Takodje, kao i do sada Dinkic ce se najvise truditi da za sebe zgrne te poene i za svoju novu regionalnu stranku...
kod nas nista ne moze da prodje bez politizacije, pa ni prica o novom Fiatovom modelu... Boze moj, to je Srbija!
Mislim da je jako realno da ovaj auto bude novi srpski ponos.klasa ispod grande punta,pocetak proizvodnje 2011 godine,sve se uklapa u pricu o novom modelu koju je Fiat "servirao" javnosti.Ako na to dodamo dizajn zasnovan na aktuelnim uspesnim modelima ...
@UROS88
nije ispod klase Grande Punta, samo ce biti malo jeftiniji, oba su B segment!
@zastava
ti si isto ovo napisao i za Uno pa nista od njega, ostade za
Brazil! Tako ce biti i sa Paliom...
po mom skromnom misljenju, Fiat ce u KG proizvoditi 5-door "petstotku", smo sto ce se zvati drugacije.
500-ka je trenutno najjaci model u Fiat grupaciji. Na bazi njegove popularnosti bi bilo veoma pametno ponuditi trzistu "rodjaka" koji bi bio sve sto 500-ka jeste + vise konfora!
Ne zaboravite, Palio i Uno NISU automobili predvidjeni za EU trziste, a Fiat je bezbroj puta ponovio da ce u KG praviti auto za evropu.
Taj Auto ce biti jeftin za proizvodnju, ali nece biti jeftin u prodaji. Ta profitna margina je jedini motiv zbog kog se Fiat i bavi citavim dilom oko Zastave.
Ja imam utisak da se sve krece previse sporo, ali realne ekonomske okolnosti su prilicno zajebane + Fiat radi nekoliko paralelnih projekata koji iz korena treba da reformisu kompaniju, sto takodje utice na tempo... ali bice, bice! Najkasnije do pocetka narednih izbora ;)
@Nedjo
postoji jedan veliki problem a to je da je 500 PRESKUP model, nece se masovno proizvoditi niti prodavati...
Fiat sprema veliko iznenadjenje i za Evropu i za Srbiju, nadam se prijatno...
@Nedjo
Koliko ja znam, cak i ako novi Fiatov auto koji se bude proizvodio u Kragujevcu bude klasifikovan kao potpuno domaći auto, neće moći da se izvoziu Rusiju bez carine - jer su automobili izuzeti iz tog sporazuma ... Znamo da ni Rusima ne svetaju ruže u autoindustriji i ne verujem da im trebaju još i mali automobili iz uvoza - a bez carine ...
Ovaj sedan nije loš, lepši je od 206 sedana i Thalije, mada to i nije teško:)))))))
@ carobnjak
Nisam se lepo "odrazio":)
Nisam mislio klasa ispod po duzini,medjuosovinsko i sl(to se u ostalom nigde i ne navodi) vec po cenama.A u prilog mom tvrdjenju ide i to sto su za KG najavljena dva modela klase a i b sa "limuzinskom" varijantom koja je gore i prilozena.
Sve ukazuje na to da ce se upravo ovaj model ali verovatno samo Palio ali ne i Sienna proizvoditi u Srbiji. Na to ukazuje i vreme kad treba da izadje na trziste. Glavni konkurent je nema sumnje Dacia Sandero.
Od izvoza u Rusiju nema nista, jer trgovinski sporazum ne obuhvata automobile, a cak i kad bi obuhvatao Rusi bi trazili da se unese kvota, otprilike od 5.000 do 10.000 komada godisnje.