home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Odmah nakon što je nedavno Bugatti Veyron 16.4 Super Sport sa postignutih 431 km/h poneo titulu najbržeg serijskog automobila na svetu, američki SSC (Shelby Super Cars, čiji je SSC Ultimate Aero TT sa 1183KS neko vreme bio najbrži) je najavio svoj odgovor u vidu novog modela Ultimate Aero II.  

Iz Shelby Super Carsa su tada čestitali Bugattiju na novom brzinskom rekordu ali su im i poručili da ne uživaju previše, jer će njihov novi pretendent na tron najbržeg serijskog automobila stići veoma brzo.

U međuvremenu su se pojavile ove prve slike (objavljuje ih sajt Jalopnik.com), ali sem činjenice da će Ultimate Aero II biti snažniji i brži nego do sada, drugih informacija za sada još nema.

DOPUNJENO : 5.9.2010. u 11.00h

SSC Aero II pokreće 6,8 litarski twin-turbo motor sa 1350KS, ubrzanje od 0-100 km/h iznosiće 2,8 sekunde a maksimalna brzina bi trebalo da bude 442 km/h.

Cena - 970.000 dolara (plus porez)



čitanja : 2551



Komentari

hmmm,mozda ce ovaj biti ljepsi...
----------------------------
p.s: mile_antena koji je najbolji sajt za polovna vozila u americi? moze li se mercedes sl 2000 godiste naci za oko 10 000-11 000 dolara?

Autor hh 04 Sep 2010, 11:49

A koliko ccm ima ovo američko čudo, a koliko HP (KS)? Koliko troši?

Autor Dejan L 04 Sep 2010, 11:58

Dobro izgleda.
Podseca me na Maserati MC12

Autor PITBULL 04 Sep 2010, 12:47

Ima V8 6.35 litarski motor koji je twin turbo, 1305ks. Ubrzanje do 60 milja je 2.78 sec. Evo i potrosnje koja je u miljama po galonu, mrzelo me da trazim konvertor:
18 Grad / 27 Autoput / 22.5 Prosecno

Autor STrider 04 Sep 2010, 13:33

1 galon je 3.78 lit.
A milja je 1.6 km.
Pa racunajte :)

Autor PITBULL 04 Sep 2010, 13:49

@STrider
Gde si to iskopao?
Da nema informacija o ocekivanoj max. brzini?

Autor PITBULL 04 Sep 2010, 13:50

hh
Jok nego pitaj poklanjaju li Mercedes SL. :P Ene 10-11 000 dolara. :) Što se tiče teme teško da moža ovaj protiv Veyrona.

Autor Eki 28 04 Sep 2010, 14:09

Pa ne verujem da ce mu biti lako da skine Vejrona sa trona (rimuje se), ali ima i te kako potencijala.Vidi se da je aerodinamicniji od njega i po podacima snazniji, ali pitanje je da li ce to funkcionisati.

Autor Sivi 04 Sep 2010, 16:55

@PITBULL Odavde: http://www.reliableplant.com/View/10200/ssc-ultimate-aero-world-record-run-25619-mph

Tesko da su ovi podaci tacni, posto je 22mpg=10.45l na 100 km, a nema sanse da trosi samo toliko... Po ovim podacima, najveca moguca maksimalna brzina koju moze da dostigne je 455km/h, a trenutna najveca maksimalna brzina mu je 412km/h, sta god to znacilo.

Sad primetih da sam malo pomesao podatke, sve ovo je za stari SSC Aero, osim snage, koja je od novog i koja je preuzeta sa Wikipedie gde pise da se ocekuje da ce max brzina novog biti oko 430km/h. Novi motor je 15% jaci od starog.

Autor STrider 04 Sep 2010, 17:11

@hh,
www.autotrader.com

Autor mile antena 04 Sep 2010, 17:17

hvala ;)

Autor hh 04 Sep 2010, 22:47

@ strider

mpg mozes da pretvaras u L/100km uz pomoc googla

samo ukucaj npr. 25mpg to l/100km
ili obrnuto 7l/100km to mpg i google ti izracuna

Autor Filip 04 Sep 2010, 23:44

Znam, tako sam i izracunao ovih 10.45l ;-)

Autor STrider 05 Sep 2010, 14:48

Bezveze, dizajnerski a i kvalitetom kaska 30 godina za bugatijem.
Ovo je goli lim i laksi je od bugatija, nek mu ubace svu onu kozu i luksuz ima da se vuce po putu

Autor Kawasaki 05 Sep 2010, 16:38

uvek sam se divio onima koji na osnovu jedne slike mogu zakljuciti kakvog je kvaliteta odredjeni auto. a posebno im se divim kad vidim da znaju sta enterijer pruza iako uopste nisu videli taj enterijer :))))

Autor mile antena 05 Sep 2010, 16:56

@mile antena
Da.
@Kawasaki
Otkud znas kakav je enterijer?!
A i meni je ovaj auto lepsi od Veyrona,sto,istini za volju i nije tesko...

Autor PITBULL 05 Sep 2010, 17:02

Super auto, ma nema problema. Sada će oni da u plastični kalup da "odliju" bar jos dva nova modela! Nije da bih to zeleo, ali imam utisak da bi njime samo jednom moglo postici preko 300, posle toga nov motor, a mozda i oplata karoserije (ukoliko ista ne ostane na njemu). Jedno je naviti motor uz pomoc velikih turbina, a drugo je premasiti 200 milja na putu i ostati u jednom komadu...

Autor Duka 07 Sep 2010, 13:53

@duka e zato ja svima govorim zasto je vejron bolji(i zbog togaskuplji) vejron.

Autor hh 07 Sep 2010, 18:21