Novi BMW M modeli

Šef BMW M odeljenja, dr. Friedrich Nitschke, potvrdio je da možemo očekivati čitav niz novih modela koji nose poznatu M oznaku.
BMW-u M2, o kome je već bilo reči, pridružiće se snažni BMW M3, a možemo očekivati i naslednika M1 superautomobila, a možda i naslednika BMW-a Z4 M. Krenimo redom.
"Naš tempo razvoja mora da se ubrza", rekao je za Auto Express u ekskluzivnom intervjuu Friedrich Nitschke. "Možemo izgraditi više automobila, a možemo izgraditi i širi spektar automobila."
Novi M3 možemo očekivati 2014-te, a karakterisaće ga 3,3 litarski šestocilindarski motor. Motor će biti potpomognut sa tri turba, od kojih će jedan biti električni turbo, odnosno neće biti potpomognut izduvnim gasovima. Glasine govore da bi mogao da ponudi oko 450 KS. Mešavina čelika i ultra lagane plastike ojačane ugljeničnim vlaknima u telu automobila predstavljaće veliki korak napred u pogledu smanjenja težine automobila.
Nitschke je takođe otkrio da će automobil biti i efikasan. "Biće veći fokus na vrlo niskoj potrošnji goriva. Novi M3 će to dokazati. Međutim, taj eko-friendly pristup neće razvodniti M diviziju i uticati na visoke performanse." izjavio je Nitschke.
Što se tiče naslednika M1 automobila dr. Nitschke je izjavio: "Imamo fantastičnu istoriju M1 superautomobila. Odluka o razvoju ovog automobila je otvorena. Mi bi s velikom ljubavlju to učinili." Trenutno nema reči o motorima, ali to bi trebalo da bude V10 ili V12 kako bi mogao da se takmiči sa konkurentima iz Aston Martina, Lamborghinija i Ferrarija. Ako projekat dobije zeleno svetlo, malo je verovatno da će doći pre 2016-te.
Firma takođe razmatra naslednika BMW-a Z4 M. "Nema odluke o M verziji Z4, ali to je nešto što smo mogli učiniti lako", dodao je dr. Nitschke. Osim toga, on je precizirao oduševljenost M odeljenjem i ciljem da se poveća brzina s kojom bi se lansirali novi M modeli.
Izvor : Presretac.com
Render : Autoexpress.co.ukOvo na slici je 6-ca sa farovima 5GT.
"Novi M3 možemo očekivati 2014-te, a karakterisaće ga 3,3 litarski šestocilindarski motor. Motor će biti potpomognut sa tri turba, od kojih će jedan biti električni turbo, odnosno neće biti potpomognut izduvnim gasovima."
Daj bože da u AMG-u C klasi ostane V8. ;) Za sad je tako,a verujem kad ga i budu ,menjali da će samo ubaciti onaj V8 biturbo. :) Ovaj novi M3 po snazi se primakao prvoj C63AMG iz 2008-e :)
@PITBULL
Kad bi snaga bila bitna...
Uvek ce na stazi biti brzi,pa i da bude slabiji ;)
C63AMG je imao 6.200 ccm, ako se ne varam, a ovaj m3 upola...
inače, ovaj render sam video još pre godinu ili dve...
@Dusan da i? Staza nije bitna u stvarnosti... Rijetko ko ce izvlaciti maksimum iz tih auta po krivinama.
@Pitbull
A Mercedes se sa novom C Black serijom priblizio voznoj dinamici M3 CSLu iz 2003... :D
@hh
Ako jednog dana budem imao nesto tako,a nadam se da hocu,sto i svima zelim,brdski putevi mu ne ginu :))
@Dusan da, ali maksimum iz nejga ne mozes izvuci na brdskim putevima ili bilo kojim drugim, posto si ogranicen na jednu traku. E sad, mozes rizikovati pa ici po suprotnoj traci ako je vrijedno toga....
@hh
BMW M3 je hirurska spravica, mogao bi u cirkusu po sajli da ga vozis... :D
S druge strane, AMG i pored piste siroke 15m izlece u svakoj trecoj krivini na travu...
To sto je brz po stazi nesto govori. Govori o izbalansiranosti auta. Ako je nekom samo da ga nasvira od 0-100 onda moze da uzme bilo koji BMW sa TwinPower turbinom i da ga nasvira do mile volje. Za manje od 1000 evra. Mozes i u traktor da stavis neku biturbo V12 mrcinu od 7 litara i uz 800ks ubrzavace boga-oca. I, jel to znaci da je to dobar sportski auto?
Sto se tice ovog rumora za 3,3L motor, vrlo, vrlo mi je sumnjiv. Kod sadasnjeg M3 V8 je nastao tako sto su bukvalno "odsekli" dva cilindra od M5 V10 motora. E sad neko je bio "mastovit" i pomislio da ce opet isto da urade, da od sadasnjeg M5 V8 od 4.4L "odseku" dva cilindra od po 550 kubika i dobiju V6 od 3.3L. Cisto sumnjam....
@toma jbg. ti ga pretjera nije C63 dragster da ne moze skrenuti. I on je fin za voziti sigurno - ipak je to sportski model, a inzinjeri koji su ga napravili nisu budale.
Koliko bi sestica bila lepsa da su je napravili kao na ovoj slici! :(
Evo sta pevaju ovi pljuvaci
https://www.youtube.com/watch?v=8djMafdIffA
@hh
pa nije da ne moze skrenuti, ali ima tolko konja vise od M3 i dobija ga od 0-100, ali ni na jednoj stazi ne moze ni da mu prismrdi. Kao sto je RS3 daleko bolji od 1M na ubrzanju od 0-100, a na Nirburgringu ga 1M dobija za 5 sec. AMG modeli su cist tjuning i dorada serijskih modela, jaci motor, jace kocnice, sportsko vesanje, itd., ali je to ipak Merc koji je preradjen. Kao kad Alpina odradi neki BMW. Kod M modela je zapravo samo dizajn isti, 60% auta i komponenti je potpuno novorazvijeno u M odeljenju....i da sad ne citiram Gagibu:)
tomo...nema citiranja!!! ;))
Ako u novog M-a stave šestaka to može da bude samo redni, nikako u V rasporedu.
Detalj koji me je još više učvrstio u uverenju da BMW nema konkurenciju:
" Odluka o razvoju ovog automobila je otvorena. Mi bi s velikom ljubavlju to učinili."
Eto, nadam se da prepoznajete koji je to detalj koji autoindustriju izdvaja od radionica...
Po mom misljenju, ovo je najbolji M3 model ikada
http://faimg1.forum-auto.com/mesimages/171744/DSC_3.JPG
A tek CSL...