Novi detalji o Volkswagen Golfu VII

Nova, sedma generacija legendarnog Volkswagenovog modela je pred vratima, a prema navodima izvora ovaj model će ponuditi naprednu opremu (posebno onu bezbednosnu), vrlo štedljivu motorizaciju i prostrani enterijer.
Što se spoljašnjeg izgleda tiče, tu ne bi trebalo da bude
previše iznenađenja pa bi novi Golf trebalo da sledi do sada uspešno potvrđenu
formulu, što možete videti i na priloženim renderima.

Novi Golf će biti predstavljen najverovatnije sledeće godine na Salonu automobila
u Paritzu, a na tržištu će se naći odmah nakon premijere. Ovaj put će se raditi
o zaista novom vozilu koje bi trebalo da predstavlja značajan tehnološki korak
u odnosu na prethodnika.
Takođe, novi Golf će ponuditi i neke nove karoserijske varijante. Prvenstveno
tu mislimo na limuzinsku verziju, kojoj će se pridružiti Plus i Variant, kao i
verzija sa 3 vratima i kabriolet. Dolazak ovih modela se očekuje u periodu od
2013. do 2015.
Ponuda motora će uključivati 1.2, 1.4 i 2.0 litarske turbo benzince i 1.6 i 2.0 litarske
diezelaše, a svi će motori standardno biti upareni sa stop-start sistemom i ostalim
rešenjima koja rezultiraju smanjenjem potrošnje goriva. Najsnažniji benzinac će
pokretati GTI, odnosno R verziju snage oko 220, odnosno oko 300KS.
Takođe, u planu su i hibridna i električna verzija pod oznakom e_BlueMotion. Treba
reći i da će se u ponudi pored 6-stepenih manuelnih nalaziti i 7-stepeni DSG menjači
sa duplim kvačilom, koji bi u pojedinim verzijama
trebalo da budu i standardni deo opreme.
Izvor : Autonet.hr
Pozadislican polu a od napred samo novi dizajn svetala ali to smo vec navikli, sta ce nam reci na ovo gospodin swrseni :-)
Izgleda OK. VW zna da i bez velikih promena dobra prodaja je zagarntovana.
na sta ovo lici? golf nazalost jos uvek otpozadi izleda kao trafika. ovaj automobil ce se kao i obicno najbolje prodavati u BiH :-))
Đuđaro, Đuđaro, crni Đuđaro, pozadi kao IBIZA iz 2001. tanko i dugo zadnje svetlo.
Po meni Golf ne treba da ima svetlo nastavljeno na prtljažnik, nego samo na ćošku.
Prednji deo Polo XL, sa LED-ovima na pogrešnom mestu.
Đuđaro, koga si slušao i zašto si dozvolio da ti se neko meša?
Sve u svemu Golf VI mi izgleda dinamičnije.
I za kraj, ovi objavili slike unapred dok svi drugi kriju do poslednjeg trena. Namerno ili naivno obelodanjen?
''I za kraj, ovi objavili slike unapred dok svi drugi kriju do poslednjeg trena. Namerno ili naivno obelodanjen?''
Aj da je neko drugi rekao, ali ti za kog sam mislio da se malo bolje razumije u auta...
Ovo je render nekog novinara, fana, fotosopera itd. Nije VW pravio render tako da ti to pada u vodu.
@Dejan L
Prvo pročitaj, pa onda osuđuj.
Gore lepo piše da su ovo renderi.
Ja mislim da će se golf VII malo više razlikovati od predhodnika. Ako pogledamo tradiciju, videćemo da su jedinica i dvojka slične. Onda dolazi trojka koja je dosta drugačija, ali zato je četvorka slična trojci. Onda izlazi petica koja je dosta drugačija od predhodnika, ali je šestica dosta slična.
Znači, svake dve generacije su slične pa onda dolazi do izražajnije evolucije.
Po nekoj tradijciji, sedmica bi trebala da bude malo različitija od predhodne dve generacije.
Ove fotografije nemaju nikakve veze sa izgledom buduceg Golfa 7.
Nece biti najpovoljniji, nece biti najbrzi, ni najluksuzniji, ni najmoderniji, ali ce biti najprodavaniji. Zbog cega? Zato sto ce prvenstveno biti funkcionalan i u svemu prosek ili (cesce) malo iznad proseka.
Licno, posto zivim u Srbiji, nikad ne bih kupio Golfa zbog cenovne politike ovlascenog uvoznika i servisera, cestih kradja i slicno, ali da je automobil vredan postovanja - jeste.
@ cvele i hh
Pre neki dan je AutoBild objavio more sličnih rendera iz pouzdanih izvora, tj. onih koji su ga već videli i pisalo je da će u suštini 99% biti isti kao na renderu. Pa ako je ovo 99% to, onda moj komentar stoji
@ carobnjak
Đuđaro će sigurno biti zadužen za izgled Golfa 7 i budućeg Polo-a, nekoliko puta je pisalo još kada je Ital Design prodat VW-u!
Njemački proizvođači su tradicionalno suzdržani kada je dizajn u pitanju i neće dati Italijanima da se razmašu olovkom kako oni najviše vole. Daće im malo da se igraju sa farovima i poneki detalj tipa izbočina u dnu zadnjih vrata ako takav bude na 7-mici.
Bio i ostao legenda. Po njemu se i zove najpopularnija klasa vozila na svetu.
Samo možete da ga mrzite i bude ljubomorni, vi Dizajneri i slične neznalice.
Neko je spomenuo da je pozadi slican Polo-u!?Gde je to video na ovom renderu?Ja pozadi vidim nesto skroz novo...Takodje i napred...Ovo bi bio stvarno dobar potez...Mada ovo je samo render.
@Dejan L
Da Silva je sef...Kakvog li Djidara spominjes.
*Djidjara
@carobnjak
Kao sto nije tesko zakljuciti da ce Golf uvek biti najprodavaniji ;)
Hahahaha,u selu ne znaju za Djudjara. :) "Djidjaro" ahahahahahaha. :) A dobro,ko da je Djordjeto Djudjaro neko ime. :)))
Dosadan.
Samo bi me nedostatak novca naterao da umesto ovog ne kupim BMW1 ili A3, mada, i u tom slucaju bih pre kupio i30. Naravno, 308 ili Megana ne bih ni razmatrao. Eventualno DS4 ili Alfu Giuliettu ... Mora se priznati da su ovi iz fauvea world class spin doktori... Vec godinama prodaju jedan te isti auto, samo mu menjaju broj modela, a fanovi histericno veruju da je vreme u automobilizmu stalo sa projektom VW Golf
Halo Bing. Šta je sa sinom?
- Izlazi iz zatvora, radosna vest.
Imam lošu vest za tebe. Sin će ti ponovo u zatvor.
- Zašto?
Pojavljuje se novi Golf, biće posla.
@dusan
To da li je najprodavaniji meni ne znaci bas mnogo, bolje receno - nista!
@Stole
Vrlo interesantan komentar, poslednja recenica! :)))
Samo na osnovu slike teško je dati neku ocenu. Izgledom nastavlja evoluciju uspešnog modela. Sada je trend turbo benzinaca male zapremine 1,4,pitanje je kako će se oni pokazati u eksploataciji, jer je
poznato da je kod turbo dizela primetna potrošnja ulja.Primer Toyota RAV-4 gde je prisutno neočekivano mnogo reklamacija. Svaki novi model ide sa povaćanjem dimenzija, šta će biti za l5 g. ako se nastavi taj trend?
Realno, Corolla je najprodavanija.Golf nikad nista radikalno nije doneo u dizajnu, osim prvi put, kada je i nastao.To je klasičan dizajn, bez suvišnih detalja a aduti su mu prostor, vozne osobine,kvalitet i savremena tehnologija.Kao klasično crno odelo.Zašto bi se menjao.Toyota je, po meni ista priča, osim sa Aurisom- što im nije bilo potrebno, oduvek je bila Corolla heč i sedan i ništa nisu dobili, osim što se sedan sad još izraženije prodavao u odnosu na heč zato što svi znaju šta je Corolla, a za Auris su prvi put čuli.