home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nova, treća generacija modernog Minija će navodno biti dostupna u čak deset različitih verzija i u potpunosti integrisana u BMW-ovu modelsku porodicu.

Pre svega, u ponudi će se nalaziti obični Mini, odnosno hatch sa 3 vrata, kodnog imena F56, koji će se na tržištu naći tokom 2013. i biće prvi dostupan model nove generacije. Ostale varijante će na kraju na tržište stići do polovine ove decenije, a među njima će se naći i nove verzije Clubmana, Countrymana, ali i noviteti poput MPV-a pod imenom Traveller.

U svakom slučaju, nova generacija će se bazirati na novoj BMW-ovoj platformi pod oznakom UKL1, a koristiće je i pojedini BMW-ovi modeli. Reč je o platformi sa pogonom na prednje točkove.

Većinu Minija treće generacije će pokretani nova linija BMW-ovih 3-cilindričnih motora. Glavna karakteristika nove motorizacije će prvenstveno biti veća ekonomičnost u odnosu na trenutnu ponudu motora. Što se snage tiče, očekuje se da će se kretati između 125 i 170KS. 

Takođe, u ponudi će biti i novi 2,0 litarski turbo snage oko 250KS, a radiće se o motoru koji će pokretati JCW verzije a koji će možda doći i sa pogonom na sva četiri točka. UKL1 će moći da posluži i kao osnova za ugradnju hibridnog pogonskog sklopa.

Izvor : Autonet.hr



čitanja : 1028



Komentari

The MINI/UKL Family

MINI III
MINI Cabrio III
MINI Clubman
MINI Traveller
MINI Countryman (current and future)
MINI Paceman Sport Activity Coupe
MINI Coupe (current)
MINI Roadster (current)
MINI Sports Car Project
MINI Rocketman

Autor toma 26 Jul 2011, 13:10

Mini One novi(bar render) izgleda odlicno!!!

Autor Uros Cuore Sportivo 26 Jul 2011, 13:19

Dve stvari me nerviraju kod ovog brenda: raspored instrumenata (znam da je to tradicija ali mi se ne dopada) i bezobrazna cena (ne vredi toliko), ostalo je ok i prepoznatljivo sto je za postovanje.

Autor ChedomirADELAIDE 26 Jul 2011, 13:59

Samo BMW je autoindustrija, sve su ostalo radionice!

Autor Gagiba 26 Jul 2011, 15:14

Mini je skupa igračka, za te pare kupiš Auto koji nosi 4 prstena, bar ne moraš da dobiješ uklještenje pršljena i ne moraš da stavljaš čepiće u uši, kao u slučaju sa Minijem.
Mini je isfuran do kraja, dosadio je svima. Kao i Smart, u početku svi trče da kupe, a posle... A i ta retro filozofija, ni to više nije IN

Autor Dejan L 26 Jul 2011, 15:20

Mini traveller Picasso? Haha

Autor Dejan L 26 Jul 2011, 15:21

Mini je originalan kao i uvek..
Jedino sto je kvalitet "upitan".. Nije bilo mnogo zadovoljnih(kvalitetom) kupaca..
Dobar izbor za drugi automobil u porodici..
Problem je sto ga kod nas ljudi kupuju kao prvi..

Autor Panchev9 26 Jul 2011, 15:31

@Dejan L,
Zasto mora svaki put kod tebe da asocijacija sa Minijem bude A1? Slozices se, njega ne bi bilo da nije Minija, kao ni MiTo-a, DS 3, Juke...
A da je dosadio, ne bi se prodavao...Legenda na tockovima.
P.S. Za brzinomer se slazem, stvarno je preveliki.

Autor Uros Cuore Sportivo 26 Jul 2011, 16:24

Ma on svaki put pominje ukljestenje prstenova, izvaljivanje bubrega, a ovamo svrsava na R8 koji je po tom pitanju mnogo i tvrdji i bucniji. Vozio sam i specijalno sportski podesen MINI, dakle jos tvrdji od standardnog, i (jeste tvrd) ali nisam imao problema koje D L pominje.
Sto se A1 tice, to je kao i svaki audi, neinventivan, isto samo skarabudzeno u manje pakovanje. Ove automobile ljudi ne kupuju da bi bili prakticni i zavrsavali sve poslove u kuci.
@Dejan L
koliko si mator?

Autor toma 26 Jul 2011, 17:19

btw. mislim da ce na novom MINI-ju da ovaj hromirani prsten oko prednjeg fara zapravo biti dnevno LED svetlo. To su uradili na nekom od koncepta, cini mi se Rocketman.

Autor toma 26 Jul 2011, 17:23

Da rocketman:
http://www.minispace.com/mediadata/article/201102/543x/qvak1vwb.jpg

Autor toma 26 Jul 2011, 17:23

Dejan L svojim komentarima zatruje bukvalno svaku vest na autoblogu. A znanje mu je veoma skromno.

Autor Miroslav 26 Jul 2011, 17:58

Ne mislim da je A1 los auto, ali staviti ga pored Minija i pricati kako je razlika nebo i zemlja je krajnje smesno. Ismevati Mini je jeres! Ako cemo tako, pre treba porediti DS3 koji je trenutno veci hit od A1.

Autor Uros Cuore Sportivo 26 Jul 2011, 18:20

Autor toma 26 Jul 2011, 17:23
Mislim i ja su led....

Autor NemanjaBB 26 Jul 2011, 20:54

prvi render izgleda odlicno, vizuelne promene treba svesti na minimum. restajling iz 2001. je sjajno oziveo classic mini i na njemu treba da se zasniva prepoznatljivost za naredne decenije.
sto se tice 'tvrdoce', po meni je to glupo raspravljati. mnogi ljudi nisu uopste bili srecni sto je 2nd gen mini primetno omeksao vesanje i volan kod osnovnih modela pa tako pomalo izgubio taj sirovi osecaj pri voznji.

Autor takashi 26 Jul 2011, 21:40

PS da je 'dosadio svima' je potpuna budalastina, a i prodaja pre 2 meseca je bila 42% veca nego u istom periodu prosle god. ok, donekle udeo igra i izlazak iz krize ali svejedno...

Autor takashi 26 Jul 2011, 21:43

Zasto neki koji se bune zasto je 911 'ista' uvek,ne kaze nesto za Mini...
P.S
Mini je ikona malih automobila.Svaka im cast...
Bmw samo nastavlja tradiciju.

Autor dusan 27 Jul 2011, 00:31

@dusan,
Ovo na slici ce biti druga generacija Minija, s obzirom na to da je prethodna bila restajlin prve. 911 je malo duze u igri... I ako uporedis nadolazecu i aktuelnu verziju,izmene su MINImalne. Ovo gore je render, mozda bude i nesto vise. Za sada je drugaciji gril, vise ove crne plastike itd.

Autor Uros Cuore Sportivo 27 Jul 2011, 10:17

druga generacija je krenula 2007. sa R56 modelom, psu-prince motori i potpuno nov auto. tako da 2013. treba da izadje treca...

Autor takashi 27 Jul 2011, 12:45

@takashi,
da....nisam ni mislio na originalnu verziju Ser Aleka Isigonisa, vec "nove" modele.

Autor Uros Cuore Sportivo 27 Jul 2011, 18:35