Maruti-Suzuki R3

Indijsko izdanje Auto Bilda objavljuje prve slike potpuno nemaskirane serijske verzije Maruti-Suzukija R3, čiji je koncept predstavljen početkom 2010. godine.
Zvanična premijera se očekuje početkom sledeće godine na Salonu automobila u Nju Delhiju, a po do sada dostupnim podacima, R3 će pokretati i 1,3 litarski Multi-jet motor.

R3 (imaće tri reda sedišta, postojaće verzije sa 6 i 7 mesta) je inače razvijen pod kodnom oznakom YL8, a više detalja tek sledi.

Ivan Mitić – Autoblog.rs
Ovo je gore od Svift sedana. Izgleda da njima ni VW ne može pomoći stoga neka se ugase!
Njima ni ne treba VWnova pomoc.
Ovo izgleda upotrebljivo i sigurno ce biti mali potrosac. Uz pouzdanos ovo ce biti odgovor Daciji na tlu Evrope.
Smešan je ko crtani film... Po malim točkovima vidi se da je pravljen u Indiji, prevashodno za lokalno tržište.
@ChedomirADELAIDE
"Uz pouzdanos ovo ce biti odgovor Daciji na tlu Evrope."
Sta si hteo ovim da kazes? Ovo se ne nudi u Evropi, niti ce!
Velika steta sto se ovaj praktican minivan nece prodavati u Srbiji. Muka mi je od ovih smaraca koji su prvi da TUPE O DIZAJNU. Suzuki je znacajno napredovao po pitanju dizajna, a ja se ni malo ne stidim mog starog swifta sedana u poredjenju sa npr. aveo sedanom ili 206 sedanom. Cak mislim da je swift sedan iako kvazilimuzina najlepsi mali sedan lepsi i od mazde 323 ili stare corolle. Baleno karavan je legantnih linija, a veliki promasaj je bila liana. SX4 je zacepio usta svima i jedina mu je mana mali gepek. O kvalitetu motora, menjaca i svega na struju dzaba vam pisem, ko nece da zna i ne mora iako je suzuki po kvalitetu iza toyote, honde, mazde daleko prednjaci u odnosu na mnoge evropske marke.
Sto se ovog R3 tice, setite se prvog yarisa vana, prve merive, malog wagona R nijedan nije lep ali njega ne kupuju za pokazivanje vec da im koristi.
@rasa
mislio je na novi Swift sedan:
http://indianautosblog.com/wp-content/uploads/2010/06/2011_Suzuki_Swift_Dzire.jpg
I da ne zaboravim kupio bih ovaj R3. Mo mojoj oceni ima nekih 425x170x155x255 sa velikim gepekom od 430lit sa 5 sedista. 1.3 benzinac u novom swiftu je dragulj, ima 94 ziva konja. Dakle super se vrti, i malo trosi. Ne zaostaje za toyotinim 1.3 motorom. Istina je da Suzuki nije avangarda ali ume da napravi kvalitetan, jeftin i sve lepsi auto.
Za novi swift sedan ali i SX4 sedan se slazem, ali nije lako od relativno lepog malog HBa napraviti limuzinu. Pogledajte smejuriju ko sto je 206 sedan.
@rasa
stari Swift sedan je u svoje vreme bio uspesan model, i danas je simpatican, nikako se ne moze reci da je neskladan kao ovaj novi!
A sx4 sedan je smejurija, uzasno je visok, inace bio bio ok. Pa ne moze se od poludzipa praviti limuzina! :)))
@rasa
Dimenzije Swift sedan-a su:
4160x1690x1530mm, a ovaj karavan bi bio slicnih jer je radjen na njegovoj bazi.
Sve o ovim modelima imas na:
http://www.marutisuzuki.com/
Pozdrav!
P.S. naravno, sudeci po slici i da bi imao 3 reda sedista, logicno je da bi i platforma bila produzena...
@carobnjak
upravo se slazem. Cinjenica je da sam sa jednim rodjakom polemisao kada je kupovao 407 karavana. kazem mu lep je ali ogroman, sa malim gepekom a cuo sam i tvrd. I lepo mu predlago xsaru picassa, a on posle 406 karavana ko mutav oce samo naslednika, jece mi bas rece da se prilicno kaje i da je sestica skoro po svemu bolja. Progres postoji na dugoj vremenskoj skali ali u jednoj dve generacije to ne mora da vazi.
Zato i mislim da je ovaj R3 pun pogodak. Uostalom bas mi se svidja sto ga nisu nasminkali sa alu felnama, led i maglenkama...