Opelovi novi motori

Opel će u periodu između 2013. i 2016. u potpunosti obnoviti ponudu motora. Glavnu će reč imati novi 1,6 litarski turbo dizelaši i trocilindrični benzinci.
Prvi je pripadnik tzv. MDE (medium diesel engine) porodice koja će razvijati snagu između 100 i 140KS. Ovaj motor bi trebalo da se kao zamena za 1.3 i 1.7 CDTi motore na tržištu pojavi tokom 2013. Naravno, zadovoljavaće Euro 6 norme.
Zatim su tu su 3-cilindrični SGE (small gasoline engine) motori zapremine između 1,0 i 1,4 litra, slede 1,6 litarski MGE (medium gasoline engine) motori sa 4-cilindra.
Ovi prvi će na kraju pokretati novi mali model trenutno poznat pod nazivom Junior, ali se neće na tržištu pojaviti sa njim, već će stići godinu dana kasnije, dakle krajem 2013.
Sve tri nove linije motora će se proizvoditi u novoj fabrici u Mađarskoj, sa kapacitetom od pola miliona jedinica godišnje.
Do promena će doći i kod većih 2,0 litarskih benzinskih i dizel motora. Benzinci će biti unapređeni da bi se povećala snaga i efikasnost, a smanjila štetna emisija kako bi mogli da udovolje Euro 6 normama. Na tržište će stići krajem 2015. Dizelaši će s konstrukcijske strane biti dorađeni iz istih razloga, ali očekuje se i ugradnja drugog turbo punjača kako bi se snaga (u najsnažnijoj verziji) podigla na preko 200 KS.
Izvor : Index.hr
Foto : OpelTrocilindrase sam uvek mrzeo, traljavi su, bucniji su i uvek malo snage imaju a tu ustedu kod svih proizvodjaca nikada nisam razumeo. Mozda ce i biti dobri ako budu turbo.
Zato je moj favorit 2.0 Bi-Turbo Dizel sa 190KS/400Nm koji stize pocetkom naredne godine u Insigniji. :)
@milan
Znam da su svi dizelasi poreklom iz Fiata, ali su neke malo izmenili.