home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Treća generacija Porscheovog Boxstera bi javnosti trebalo da bude zvanično predstavljena za koji mesec na ženevskom auto salonu. Model pod kodnim imenom 981 bi trebalo da predstavlja veliki iskorak u odnosu na prethodnika, i to kada je reč o filozofiji razvoja tako i kada se radi o tehničkim rešenjima.

Novi Boxster će biti veći, odnosno duži i širi i neznatno niži, a baziraće se na aluminijumskoj konstrukciji što bi trebalo da ga učini "najlakšim modelom u svojoj klasi".

Za sada još uvek nema konkretnih informacija, ali međuosovinsko rastojanje je poraslo na oko 2540 mm, dok je trag točkova napred širi za oko 50 mm.

Veću promenu svakako čini zamena hidrauličkog serva elektromehaničkim. U Porscheu tvrde da će se ova zamena odraziti jedino na potrošnju, a nikako na vozne sposobnosti automobila ili osećaj za vreme vožnje.

Motorizaciju će karakterisati tzv. downsizing. Tako će 2.9 biti zamenjen verzijom zapremine 2.7 litara, dok će S verziju umesto 3.4 pokretati 3,2 litarska varijanta atmosferskog 6-cilindričnog motora. Uprkos manjoj zapremini ovi motori će razvijati veću snagu od svojih prethodnika, a ista bi trebalo da se kreće između 275 i 330KS.

Pogon će biti na zadnje točkove, a snaga će se na njih isporučivati putem standardnog 6-stepenog u Boxster i 7-stepenog manuelnog menjača u Boxster S verziji (ponovo novitet koji je nedavno predstavljen u novoj 911-ici). Tu je i dorađeni 7-stepeni PDK menjač sa duplim kvačilom. 

Manje kilograma i više snage će svakako značiti i bolje ubrzanje (0 do 100 km/h za 5.6 odnosno 5 sekundi).

Novi upravljač, bolje aerodinamičke karakteristike, stop-start sistem i sl. će doprineti i smanjenju potrošnje i to za oko 18%.

Izvor: Index.hr

Foto: Autocar.co.uk

Ranije objavljene slike iz britanskog Auto Expressa






čitanja : 1048



Komentari