Ponovo glasine o Abarthovom sportisti

Glasine o proizvodnji vlastitog sportskog automobila prate Abarth poslednjih godinu i po. Prvo je Lotus trebalo da pomogne Italijanima u ovom poslu, da bi se kasnije u priču upleo i KTM, odnosno njegov X-Bow.
Kasnije se ispostavilo da je KTM ipak bliži Alfinu taboru gde je nastajao konceptni 4C, a priča oko Abartha polako je otišla u drugi plan. Ipak, ne zadugo jer nove glasine govore da je ideja o Abarthovom sportisti i dalje aktuelna.
I dok neki razmišljaju o tome da će taj automobil biti samo konkurencija Alfi 4C, priča kaže da to neće biti baš tako. Dok će Alfa 4C po ceni biti konkurencija snažnijim igračima poput Porsche Boxstera ili Nissana 370Z, Abarthov sportski automobil sa pogonom na prednjim točkovima nameriće se na Toyotu GT 86, Subaru BRZ i Mazdu MX-5. Osim po ceni, novi Abarth bi pomenutima automobilima trebalo da bude konkurentan i po performansama jer će navodno raspolagati sa 200 do 250 konja.
Izvor: Automotoportal.hr
Render: arhiva Autoblog.rs
Uz duzno postovanje Abarth-u, mislim da je vreme ovakvih automobila proslo ili nije na nivou kao nekada. Po onome sto ja primecujem, mada je to ograniceno na ne bas komparativno trziste Srbije, ljudi se vise odlucuju za all-round sportiste. Nesto poput sportaka iz klase Golfa GTI, Megana RS, CIVIC Type R i sl...Automobile za svaki dan, koji mogu imati odlicne sportske karakteristike neuslovljene prostorom i komforom. Mislim da bi Abarth trebalo jos jace da se baci na obradu FIAT-ove nadolazece game a ovo mi deluje kao ekonomski promasaj. Alfa 4C, s druge strane, deluje kao legitimni konkurent npr. Kajmanu, TT-u, 370Z...tako da njenu pojavu podrzavam.
Svakako da nije preterano profitabilan, ali je ovo stvar prestiza za abarth.
Ako bi izbacili ovaj kupe na trziste, mnogo bi se drugacije gledalo i na fijatove kantice preradjene od strane abartha.
Mislim da bi ovo morali da izbace na trziste.
@ Uros Cuore Sportivo i Damko
O čemu Vi to.
Abart je postao virtualni brend u okviru Fijata. Modeli koje potpisuju Abartovim imenom nisu u odnosu na konkurenciju ni na nivou Tipa GT u svoje vreme, a o pravim Abartima da ne pričamo.
Trenutno najjači Fijat sa Abart amblemom ima slične performanse sa fićom Abart iz sedmdesetih godina prošlog veka.
Fijat bi morao da pokaže malo više poštovanja prema velikom Karlu Abartu, a svakako i prema još nekim automobilskim markama, kojima upravlja.