home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Bugatti Veyron je još uvek najbrži serijski automobil na svetu. Zameniti automobil sa takvim renomeom nije lako, pa će njegova zamena morati da bude zasita posebna. Poslednji Veyron prodat je prošle goidne je u ovo vreme. I dok se Bugatti još uvek zabavlja proizvodnjom njegove kabriolet varijante, jasno je da će uskoro morati da predstavi naslednika na kome se već uveliko radi.

Pre nego što predstavi Veyronovu zamenu Bugatti još mora da završii Galibier čiji je dolazak komplikovaniji od španske sapunice. I dok u rukovodstvu Bugattija ni sami ne znaju šta bi s njim, smernice za novi Veyron vrlo su jasne.

Britanski AutoExpress je tako saznao da će novi Veyron biti znatno lakši i brži. Kao i aktuelni, naslednik Veyrona imaće najnoviju tehnologiju i materijale i na sve načine će pokušati smanjiti svoju težinu. Jedan od njih je i uvođenje potpuno karbonskih točkova.

Ono o čemu društvo iz Bugattija ozbiljno razmišlja je hibridni pogon koji bi lako mogao da se nađe u novom Veyronu. Novi materijali i dijeta kompenzovali bi težinu baterija koje bi bile u njega ubačene, a kombinacija sadašnjeg agregata sa elektromotorima donela bi mu neverovatnu snagu i brzinu koja će premašiti 431 km/h koliko razvija Veyron Super Sport.

Izvor: Automotoportal.hr

Foto: arhiva Autoblog.rs / Bugatti 



čitanja : 1197



Komentari

Не хибрид.

Autor ПИТБУЛ™ 27 Jun 2012, 19:08

Biće mrcina. Mislim da su jos zesce krenuli u razvoj kad su videli sta Ferrari sprema sa Enzom.

Bez obzira sto ce Enzo biti vrhunski sportista iz ovog teksta se vidi da Bugatti zeli da predje 1500 KS sa novim modelom, jer sa hibridnim sistemom se dobija 250 KS uz motor. E to ce vec biti nedostizno za "stock" modele.

Autor nsx_bg 27 Jun 2012, 19:23