Mercedes A45 AMG na Salonu u Ženevi
Mercedes-Benz je potvrdio da će sportska, AMG verzija nove A klase premijeru imati na sledećem Salonu automobila u Ženevi (u martu 2013. godine).
Ovaj rival BMW-u M135i će nositi oznaku A45 AMG, a po pisanju britanskog Autocara koštaće oko 36.000 funti (44.760 evra), dok će opcioni performance package moći da se doplati za oko 3.000 funti (3.730 evra).
Autocar je objavio i ove slike prototipa A45 AMG-a, kao i tehničke podatke.
Dakle, A45 AMG će pokretati 2,0 litarski četvorocilindrični turbo benzinac sa direktnim ubrizgavanjem, koji će razvijati 349KS pri 6600 o/min. i 450 Nm obrtnog momenta.
Pogon je na sva četiri točka, a menjač je sedmostepeni sa dvostrukim kvačilom.
Ubrzanje od 0 d 100 km/h će po Autocaru iznositi 5,1 sekundu (britanski Auto Express u svom članku pominje 4,5 sekundi), najveća brzina je ograničena na 250 km/h (sa opcionim performance paketom 270 km/h).
A45 AMG će naravno dobiti i AMG body kit, modifikovano ogibljenje (auto će biti niži za oko 25 mm), jači kočoni sistem, nove točkove od 18 inča (sa gumama 235/40 Dunlop Sport Maxx), sportski izduvni sistem i sportsku unutrašnjost.
Ivan Mitić –
Autoblog.rs
Foto: Autocar.co.uk
@ PITBULL, nemački Auto Bild je u avgustu i objavio da će ubrzanje od 0-100 km/h trajati 4,6 sekunde, sada eto Autocar navodi 5,1 sec, a Auto Express pominje 4,5 sec.
Kakve performanse i sve to u kompaktnom vozilu... vrh... i cenim da su ispeglali taj obrtni moment...
@PITBULL
Ici ce sigurno ispod 5s... 4matic + 350KS i 450 Nm i masa oko 1.5 tone - definitivno...
Mozda nekom i znaci cinjenica da je ovo 349 u hp ili ti 260 kW ili po nasem proracunu 353/354KS... sta da se radi metricki i imperijalni sistem nisu isti... :)
performance mu i nisu neke za auto od 45,000 evra. realno, za te pare (a i daleko manje) mustang boss 302 ce ga osramotiti na svakom testu brzine. mercedesu jedino ide u korist sto ima dosta kvalitetniji enterijer
@mile antena
Mozda na ubrzanju, ali ti u EU nema sanse da kupis Boss 302 za te novce tako da...
@Orlo,
nemozes za 45,000 evra, ali mozes za 50,000 evra.
licno sam video slike iz fordovog nemackog salona gde traze 50,000 evra za novi boss 302. mada da sam uvozis i radis preradu sigurno bi te izaslo daleko manje, jer je boss 302 u americi $44,000
@mile antena
Da, postoji evo nadjoh i ja za tih 49k (ali ne moze manje ipak od pocetnih 45k ali s obzirom na cenovnu politiku MB lako se zaneses sa dodatnom opremom verovatno i do 55, 60k) ali znas ovde kod nas Evropljana, postoji kompleks od marke, a plus je ovo da kazem ekoloski osvesten agregat mislm bice... u Evropi za Fordov 5.0 V8 agregat koji prozdire gorivo i izbacuje, kako pise 349 g/CO2, taksa je verovatno paprena... a da ne pricamo o upotrebljivosti, manevrisanju u gradu i dimenzijama i RWD vs AWD.
@Orlo,
i zivotnom veku 2.0L turbo motora prema atmosferskog 5.0L :))))
salim se, potpuno je to razumljivo, i ja da sam u evropi radije bi imao motor kao sto je taj mercedesov 2.0L turbo nego veliki atmosferski v8
@mile antena
Ovde se svaki gram broji, barem u razvijenom delu EU... kod vas na metar i litar... :)
Mislim da je neposteno govoriti o tome sada na pocetku ekspanizje ovih turbo benzinskih motora sa malim i srednjim zapreminama i prilicno velikim snagama o tome da li su u eksploataciji dobri i da li su izdrzljivi - to ce vreme pokazati... mislim, a nadam se, da ni jedan proizvodjac nije lud da napravi nesto sada, u vreme krize, lose i da traje kratko.
Mik, ako nisi znao ovaj motor je razvijao F1 team AMG tako da ti ta hejterska prica ne prolazi.
@mile
retko ko u evropi zeli da vozi veliki, zastareli americki auto koji je brz samo na pravcu. iskreno se nadam da ce novi mustang biti moderniji kao sto najavljuju, onda ce imati sanse.
ako se ne varam rivl a45 bi trebao biti 1m, ili m2 a ne m135i koji je 8000 jeftiniji. mada bi neka verzija sa LSD i malo vise snage bila dovoljna da se takmici sa a45.
@vts,
imas video na youtube kako mustang boss 302 na laguna seca (sto znaci da nije samo pravac u pitanju vec prava staza) tuce bmw m3 i audi r8. toliko o tom "zastarelom velikom americkom autu koji je brz samo na pravcu" :)))
@mile
to je je jedna staza koja nista ne dokazuje. ima mnogo drugih staza gde je sporiji, jedan primer, prvi sa googl-a:
http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=585705
taj auto je brz i jeftin i to stoji al m3 je druga klasa.
znas li kako se mustang ponasa kad u krivini naletis ma neravan put? koliko je nerprecizan i tezak za kontrolisanje kad zadnji kraj popusti. vesanju sa kocije nije vise nije mesto na legendarnom autu kao sto je mustang.
sony,pusti te price sastavljalo ga f1 odeljenje tamo,vamo...ja garantujem zivotom da bi ga ovaj malac pomeo na bilo kojoj stazi u svakom momentu.
http://www.fastestlaps.com/cars/bmw_1er_m_coupe.html
sta ce da mu radi novi 1m mislim da uopste nece biti humano:-)
@vts,
secam se tog testa. 0-60 mph za 4.6 sekunde? motor trend, car & driver i slicni su izvlacili 4.3 sekunde iz obicnog mustanga gt-a, a iz boss 302 su bez problema izvlacili 0-60 mph za 4 sekunde.
ja ne kazem da je boss 302 bolji od m3 - nije sigurno, tu nema sta da se prica, dovoljno je da se porede enterijeri i m3 ce izaci kao pobednik (sto i treba da bude kad se pogleda koliko je skuplji). ali po performancama, boss 302 je gazda. uostalom, sam podatak da ovaj evo magazin mora da stavlja mercedes, bmw i audi protiv forda sve govori. i da imaju malo bolje vozace, brojevi bi bez problema isli u mustangovi korist. jer kao sto gore rekoh, americki novinari su izvlacili daleko bolje brojeve ubrzanja iz boss 302
http://www.vrelegume.rs/vesti/mercedes-a-klase-model-sa-najuspesnijim-startom-prodaje-u-istoriji-mercedesa-rekord/
@pitbull
nesto sam zaboravio, kad je imala premijeru prosla c klasa i gde?
A to sto A klasa ima najbolji start u "istoriji mercedesa", BMW-u i konkurenciji nista ne znaci. Tih 70 hiljada koji ce se isporucivati narednih nekoliko meseci su na nivou 25000 koliko je serija 1 prodata u septembru.
A ovaj AMG ako bude imao 350ks, morace da ide ispod 5 sec. M135ix sa 320ks nabija za 4,7sec.
Ne verujem da ce sa 2.0 motorom imati tonu i po.. Ubrzanje izmedju 4.5 i 4.7 sigurno
@NemanjaBB
Zasto ne verujes? Pa 250 sport sa prednjom vucom ima 1445kg. Dodaj na to dosta deze kocnice, pa onda 4matic...Bice dobro ako ga ne poteraju preko 1500kg.
M135 npr. sa zadnjom vucom i manuelnim menjacem ima 1500kg. sa xdrive-om i automatikom ima 1590kg.
70000 je prodano samo u Zapadnoj Evropi a Bmw je prodao 25000 u cijelom svijetu.A klasa tek treba da se ponudi u Americi,Kini i ostalim trzistima.
@messi
serija 1 se ne prodaje u americi (vec dosta stari kupe i kabrio koji se prodaju u americi su reda velicine 1000 komada mesecno). 25000 je =prodato= u septembru, dakle jednom mesecu, a ovih 70000 ima da se isporucuje narednih 3 meseca, ako ne i vise. Osim Mercedesovih PR-ova, ovom brojkom se niko nesto posebno ne odusevljava. Barem ne oni koji znaju sta ta brojka znaci. Neznalice misle da je 70000 pojedinaca sa imenom i prezimenom narucilo auto, uplatilo avans, i ceka da im se isporuci. Ako je to tako, onda niko npr. u BGD-u nece moci naredna 4 meseca da dodje do A klase. A ja se kladim da cete moci da odete u Omladinskih brigada i izaberete model, i odmah kljuc u ruke.
To je nista koliko ce tek da se prodaje nova A klasa,jer A klasa bar u dizajnu nema konkurenciju,
U ozbiljnim firmama i to multinacionalnim nema lazi. 70000 je naruceno i ako ti je lakse uplaceno ali samo u Zapadnoj Evropi i to od kupaca.Mislim da si dovojno pametan da be treba da ti se crta.
@toma
Nisam zagledao detalje o A klasi, tj karakteristike karoserije. Bas je teska.
A za 135 znam, sto za 3.0 motor nije neka tezina u autu..
Imas li info, da se nece zeznuti u novi 1M da stave x pogon ?
@NemanjaBB
vec sam Gagibi napisao, da mozda nece biti 1M modele, vec M2. Mada to nikad nije uklesano u kamen. Koliko ja znam, X se nece pojavljivati u M modelima. Mozda kad doguraju sa motorima od preko 1000Nm, pa budu morali da stave Xdrive da bi mogli sve to da prenesu na podlogu. Ili kad naprave novi X drive. Ovaj jednostavno nije konstruisan za sportske modele. Vozilo sa Xdrive-om ne moze da se spusti dovoljno za M model. Xdrive modeli (ne terenci) cini mi se da ne mogu da se proizvode sa volanom na desnoj strani.
U nekoj daljoj buducnosti verovatno ce se pojaviti XdriveM modeli.