home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Novi mali gradski Opelov model Adam je zvanično predstavljen krajem septembra na Salonu automobila u Parizu, a njegova ponuda će biti proširena i verzijom sa sklopivim platnenim krovom.

Rešenje sklapanja krova biće slična kao i kod Fiata 500C i novog Citroena DS3 Cabrio, dok se premijera Adama Cabrio očekuje na sledećem Salonu u Ženevi (mart 2013. godine). Do tada, nemački magazin Auto Bild je objavio render koji pokazuje kako bi ovaj mališan (dužine 370 cm) trebalo da izgleda.

Podsećanja radi, u ponudi standardnog Adama su benzinci 1.2L sa 51 kW/70KS, 1.4L sa 64 kW/87KS i 1.4L sa 74kW/100KS, a i kod Adama Cabrio će kupcima biti na raspolaganju brojne opcije za individualizaciju. 

Auto Bild takođe piše da će Adam Cabrio biti za oko 1.000 evra skuplji od standardne verzije.

Ivan Mitić - Autoblog.rs

Render: Autobild.de



čitanja : 1369



Komentari

Najinteresantniji u klasi, mogucnost personalizacije ogromna.

Autor Damko 17 Nov 2012, 00:26

@Damko,
Ne veca od FIAT-a 500C. Neogranicen broj nalepnica i boja. Ipak je ovo iskopirani FIAT 500, ma ko sta pricao. Bolji ili ne, u to ne ulazim.

Autor Uros Cuore Sportivo 17 Nov 2012, 00:29

@UCS
Pogledaj samo ponudu felgi na adam-u i videces da je kod opela mnogo vise opcija, a i u enterijeru.

Sad da je kopija fiata 500 ne bih se slozio, ali da je napravljen da bi mu konkurisao - to svakako.

Autor Damko 17 Nov 2012, 00:36

Kopija Fijata 500 do kraja, samo sa dužom haubom.
Pa i rubovi i polustranica i vrata, sve je kao na Fijatu 500

Autor Dejan L 17 Nov 2012, 03:45

@Damko
U pravu si za personalizaciju: 12 boja karoserije; 31 različit dizajn i boje za felne sa veličinama koje idu od 15 do 18'', a ove od 18'' mogu se posebno stilizovati dodacima u boji; 12 razlicitih plastičnih ukrasa na inst. tabli, 6 u mat boji, 2 različite boje pozadinskog osvetljenja; dve različite boje krova; nekoliko boja prednje maske; razlicite boje sedista i dizajna; nekoliko vrsta aplikacija na karoseriji sa razlicitim temama; tri nivoa opreme itd...
Najbolje je o njemu suditi kada se vidi uzivo ovako preko slike nije bas zahvalno...

Autor Orlo 17 Nov 2012, 11:11

@Orlo

Slazem se da je utisak uzivo nekad potpuno drugaciji (npr. subaru, nefotogenican automobil, uzivo mnogo lepsi), ali mislim da opel nece razocarati ni uzivo.
A i fino si nabrojao dosta opcija koje nude za personalizaciju, verovatno najvise u klasi (a i van klase). Svidja mi se kad na felgama ofarbaju jedan paok u boju karoserije. ;)

Autor Damko 17 Nov 2012, 14:38

@ Orlo
A jel ti misliš da će konkurencija mirovati? Kako stvari stoje, Mini uskoro dobija naslednika, Fiat 500 takođe, DS3 gura punom parom 200.000kom za 2 godine...
Boje, felne, hrom, itd... sve će to ponuditi i konkurencija, kako se ko pojavi, pretekne konkurenciju, a samim tim logično je, jel', da Adam kao najsvežiji model od svih bude i model sa najviše kombinacija. Personalizacija, meni je to bzvz, ima ko voli, što se više personalizuje, to je manja mogućnost da sutra nađeš deo sa baš takvim dezenom. Standard je uvek u modi

Autor Dejan L 17 Nov 2012, 14:53

@Damko
Ne sumnjam da je uzivo jos bolji, nego ovako sa slika i promo materijala ne mozes da primetis, siguran sam, neke detalje i da ga vidis iz svih uglova itd... barem ja nakon utiska uzivo sudim o nekom modelu... :)
P.S Da ne zaboravim da dodam da ima i 3 varijante "neba" u LED tehnologiji... ;)

Autor Orlo 17 Nov 2012, 15:01

@Dejan L
Fiat 500 nece skoro dobiti naslednika, moraju jos malo da potrose ideju zvanu 500, Mini je skuplje vozilo u startu a pogotovo sa dodacima ali realno to bi bili svi konkurenti...
Sto se tice DS3 to je 200k komada priozvedeno a ne prodato, jer uvek ali uvek proizvodjaci prave vise od broja narucenih, a i nisu u istoj klasi, on je "premijum" B-segment...
Sto se tice personalizacije i delova, bitan je onaj koji ih kupuje kao nov on ima obezbedjenu garanciju i servis, a to sto ce neki Balkanac da kupi kao polovnog pa mu se mozda nece svideti dezen stvarno nije briga niti jednog proizvodjaca... a osim toga ti segmenti A i B sa svojm premijium modelima i sa tim mogucnostima personalizacije imaju ogroman rast prodaje...

Autor Orlo 17 Nov 2012, 15:15

@ Orlo
Zamisli prođe ti garancija i neko te zakači, izlupa ti Adama, a još gore polomiš felnu. A ona izrađena u 100 komada samo. Menjaš sve 4 ili juriš po EU da nađeš. I na kraju ti ostane alternativa nabavci 4 nove, koja se zove krađa nečije, hehe
Adam je koja klasa? A koju platformu Adam ima?

Autor Dejan L 17 Nov 2012, 15:21

@Dejan L
Interesantno je da nisi toliko trucao i brinuo o nedostatku delova nakon prestanka garancije na Fiatu 500 i DS3... a pa da to su omiljene marke sa onog tvog spiska... posto nisi upoznat ni jedan proizvodjac ne proizvodi onoliko delova koliko za onoliko koliko proda & napravi automobila, nego dobavljaci koji su btw uglavnom izdvojene firme rade te delove i one plasiraju delove jos neko vreme nakon prestanka proizvodnje i oni se mogu nabaviti u servisima a i moguce je odraditi reparaciju u najgorem slucaju... osim toga ove felne je za ocekivati da se nadju i na Corsi E a i neke se mogu naci i na vecim modelima ipak treba isplatiti ulozeno...
Adam je A-segment, na Gamma II platformi je radjen ili ako hoces na skracenoj platformi buduce Corse E...

Autor Orlo 17 Nov 2012, 15:43