home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Prvi čovek kompanije FIAT-Chrysler, Serđo Markione, potvrdio je da je naslednik Alfe 159, model Giulia, u fazi razvoja. Prema njegovim rečima, ovaj automobil će se proizvoditi u Italiji, a planirana je prodaja na tržištima širom sveta.

U razgovoru za Automotive News, koji se dobrim delom odnosio na planove Alfa Romea, Markione međutim nije otkrio kada će nova Giulia imati premijeru. Prema ranijim informacijama, koncept ovog automobila mogao bi da bude predstavljen tokom 2013. godine, dok bi se serijski model pojavio godinu dana kasnije.

Na pitanje novinara da li će se u Alfinoj gami ponovo naći velika limuzina sa pogonom na zadnjim točkovima, Markione nije odgovorio direktno, ali je rekao da će u slučaju da se to dogodi jedan takav model svakako biti baziran na arhitekturi koju će deliti sa Maseratijem, što znači da će se proizvoditi u pogonima Maseratija u Torinu.

Kompletan članak na sajtu B92.net

Renderi: arhiva Autoblog.rs / Carmagazine.co.uk / Autobild.de



čitanja : 2451



Komentari

Zaista dobar!

Autor Miki 18 Nov 2012, 18:13

Muka mi je vise od blendera, rendera, skica, najava, priprema i ostalih gluposti, hocu vise da vidim nesto konkretno.

Autor Bati 18 Nov 2012, 18:38

Citao sam da nema nista odvelike Alfe sve dok Maserati ne stane na noge.

Autor hh 18 Nov 2012, 19:24

Ništa im ne priznam dok ne revitaliziraju Lanciu i ne naprave jednog trovolumenskog FIAT-a a'la passat.

Autor Milan 18 Nov 2012, 20:44

Ostaricu cekajuci na te... :(

Autor carobnjak 18 Nov 2012, 21:08

Steta sto se alfa svela na nepouzdane planove, "pripreme", rendere, "mozda" i glasine...

Autor Damko 18 Nov 2012, 22:20

Ovaj auto bi trebalo da stoji u salonima, a ne da bude u "pripremi" i da se mozda nadje u prodaji za 2 godine.

Autor STrider 19 Nov 2012, 00:37

@STrider
Ako ih uzme VW ubrzo ce ljudi videti i ovo...Ocigledno Fiat ne moze da isprati sve sto treba,a Vw moze.

Autor dusan 19 Nov 2012, 00:47

@dusan
Mnogi su protiv toga, ali meni nije jasno zasto. Pa zar nije bolje da udje nemac sa parama, i da ih stavi na noge (kao sto su uradili sa Lamborginijem i Bugatijem), nego da ovako propada i da su im jedina dva modela koji prodaju prepakovani Punto i Bravo?

Autor STrider 19 Nov 2012, 00:53

@STrider
To je ono o cemu pricam.Pa mi kazu,Alfa bi izgubila dusu...
Kako bi izgubila?Ona je i danas ispod lima Fiat,dizajn je samo Alfa Romeo.Vw se sigurno ne bi mesao u dizajn Alfe,jos je sef dizajna u Vw-u covek koji je vec stvorio neke Alfe kao sto su 156,147,166,Walter da Silva.Znaci kada bi se neko i umesao u dizajnu to bi bio on,a svakako su predlozi nekog ko je stvorio recimo R8,A5 dobro dosli...

Autor dusan 19 Nov 2012, 02:33

Treba razlikovati Alfu kao brend i kao automobil. Brend garantovano više vredi od fabrike, zato ga švabe 'oće a 'talijani ne pomišljaju na prodaju. Odsustvo sa tržišta u nekim segmentima može štetiti brendu...
Nemci bi sigurno razvoj ukinuli odnosno utopili sa svojim, nešto od dizajna možda ostavili, a fabrike u italiji zatvorili pre ili kasnije.

Autor Dima 19 Nov 2012, 07:50

@STrider
Punto i Bravo nisu udarni modeli Fiata nego Panda i 500!

A sto se tice "prepakivanja" svetski rekorder je upravo tvoja VW grupacija! :)))

Autor carobnjak 19 Nov 2012, 17:42

Алфа са задњом вучом. То би било баш лепо, као некада.

Autor Цвеле 20 Nov 2012, 02:32

Ne da izgleda dobro, nego ... Kakva limuzina!

Autor Bojan 27 Avg 2013, 13:35