home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako se menjaju prodajni rezultati Phaetona, tako i Volkswagen menja planove za njegovu novu generaciju. Naime, prošle godine je bilo govora da će se novi Phaeton spustiti u klasu niže, među Audi A6, Seriju 5 i E klasu. Razlog je bio jednostavan: Phaeton, najviše zbog imidža, nije mogao da parira elitnim modelima kao što su A8, BMW Serija 7 i S klasa.

Kada je došao na tržište 2002. godine, imao je par inovacija u klasi, poput 4-zonskog klima uređaja, materijale na nivou Bentleya i besprekornu izradu, ali to jednostavno nije bilo dovoljno. Međutim, situacija se u poslenje vreme promenila, prodaja Phaetona u Kini je procvetala, pa je VW opet promenio plan i Phaeton ostaje u klasi u kojoj je i do sada bio.

Glavna novost je da će novi Phaeton biti baziran na Audiju A8 (nova generacija A8 dolazi sam par meseci nakon Phaetona), a biće pravljen od aluminijuma. To bi trebalo da mu znatno smanji težinu, da ga učini agilnijim i štedljivijim. U Wolfsburgu planiraju da postave neke nove standarde po pitanju unutrašnjosti (ne zna je još tačno šta je u pitanju), u ponudi će biti i verzije sa produženim međuosovinskim rastojanjem, a u planu je i hibridna verzija.

Najavljen je i znatno agresivniji i drugačiji dizajn u odnosu na aktuelni model, što se može videti na ovim renderima iz Auto Bilda.

Izvor: Novavozila.ba

Renderi: Autobild.de



čitanja : 6482



Komentari

Bas dobar ovde :)
Vozio sam se par puta u 3.0tdi, tromiji je od 3.0tdi A8 istog godista...

Autor NemanjaBB 12 Apr 2013, 17:59

Problem nije bio u imidzu, vec u ceni.

Ne moze da se ocekuej da se nesto prodaje po 3 puta vecoj ceni od Pasata, pritomda nepostoji model izmedju njih, a da za isti novac postoji Audi A8 koji je jednostavno lepse dizajniran.

Trudili su se da ne bude bolji od A8, a da bude jako blizu. To je i bio.

Medjutim, ko je hteo A8, kupio je A8, ostali su kupili S klasu.

Isto ce se desiti i sada sa skoro A6, a nije a6.

Autor Fordovac 12 Apr 2013, 18:12

Svidja mi se, ali ce zavrsiti kao prethodna generacija. Da li aktuelni model proizvode u Kini, Nemackoj ili nekoj trecoj zemlji?

Autor Quattrone 12 Apr 2013, 18:31

Kamo lepe srece da ovako izgleda.

Autor Bati 12 Apr 2013, 19:36

Auu brutalno

Autor Milosh 12 Apr 2013, 20:12

Auto koji je unapred osudjen na propast...
Ako bude kao A8 cenom, niko nece skapirati zasto je to tako i otkud VW znak umesto nekog od svete trojice.
S druge strane, ako bude nesto slicno kao Skoda Superb u srednjoj klasi, taj odnos cene i kvaliteta smetace bratskom Audiju A8.
Inace, na prvoj slici izgleda odlicno.
Sto neko rece, VW-u treba prvo model vise srednje klase.

Autor Uros Cuore Sportivo 12 Apr 2013, 20:19

ma ovo je novi vw cc i dolazi 2015.

nema dalje...pomest ce konkurenciju.

Autor pero 12 Apr 2013, 22:40

@Uros
Ne verujem da ce smetati A8-ici.
Ko hoce Audi,Bmw ili Mercedes on to i kupuje.Najvise zbog znacke na haubi,msm prestiza,pojave...A,Vw nema to kao trojka...
mada je i meni aktuelni Feton vrh...

Autor dusan 12 Apr 2013, 23:30

Jos pokusavaju sa tim Phaeton-om?
Pa ni prethodni se nije prodavao.

Autor Eki 13 Apr 2013, 08:57

Pheaton-u je falio iskljucivo imidz i nista drugo. Nije on zaostajao za drugim luksuznim limuzinama ni po cemu, tu je bila i moderna tehnologija i moderni motori, komfor, prostranost itd., nego neko kada zeli veliku sumu novca da da za auto, on zeli i ime i znak na haubi pozeljan da ima jer je auto statusni simbol... nazalost je to tako...

Autor Orlo 13 Apr 2013, 14:45

Proivoditi automovil sa "narodnim imenom" u prmijum segmentu ne može biti ništa drugo nego potpuni promašaj.

Autor Vojvoda 15 Apr 2013, 00:10

vecina komentatora izgleda nije procitala recenicu u kojoj se kaze da se u KINI Feton prodaje k'o ćeten alva, te da iz tog razloga VW nema potrebu, a ni nameru da ga "deklasira" nize!

A sto se tice premiuma i brenda, VW grupaciji je cilj da kao je mogu'e svi njihovi brendovi postanu premijum i sigurno je da oni neće unižavati matični brend zarad neke arhaićne logike gde je kome mesto!
Ako Golf 7 u napucanoj opremi može da se prodaje po ceni A3-ke (a to je ČINJENICA), zašto onda Pheaton ne bi mogao da se prodaje po ceni A8-ce! Kinesko tržište je dokaz da je to moguće... a obzirom na veličinu tog tržišta Pheaton bi mogao postati novi kralj klase!

Autor Nedjo 23 Apr 2013, 10:37