home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Po poslednjim informacijama, sledeća generacija BMW-ove serije 7 (interne oznake G11) će imati premijeru 2015. godine, a zahavljujući uporebi aluminijuma i ugljeničnih vlakana biće daleko lakša nego aktuelni model.

Tako će recimo BMW 740i biti daleko lakši od sadašnjih 1900 kg, a mogao bi da ima čak i manje od sadašnje bazne serije 5 (1670 kg).

Po sadašnjim informacijama nova serija 7 će biti dugačka 5010 mm, široka 1815 mm i visoka 1425 mm, a nudiće se sa izborom između dva međuosovinska rastojanja kao i sa zadnjim ili sa pogonom na sva četiri točka.

Uz ponudi motora će se naći agregati sa 6, 8 i 12 cilindara, kao i plug-in hybrid varijanta. 

Najavljuje se i novi devetostepeni ZF automatski menjač, kao i verzija 760 xDrive M Performance za koju se predviđa pojačani 4,4 litarski twin-turbo V8 motor.

Premijera nove "sedmice" će se održati u septembru 2015. godine, na Salonu automobila u Frankfurtu, dok će prodaja startovati krajem te godine.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Render: arhiva Autoblog.rs / Autobild.de



čitanja : 3086



Komentari

Sadasnji mi je jako lep, mozda i najlepsi od svih prethodnih generacija. Ipak, ona Banglova sedmica je donela nesto tako svemirsko, samouvereno i avangardno u dizajnu BMW-a. Redizajn je sve to unistio. Voleo bi da se naslednik malcice distancira od ostatka game, narocito u enterijeru.
Ipak je to admiralski brod, mora da ima koji dimnjak vise...

Autor Uroš Cuore Sportivo 16 Jun 2013, 13:27

@ Uros
To si mislio na onaj enterijer koji furaju 20 godina?
Teško, taj film nećeš gledati

Autor .,.,.,.,.,.,., 16 Jun 2013, 13:29

@Deki,
Pa dobro, kada se taj enterijer ne bi pojavio u petici (s kojim ujedno i deli previse slicnosti) mislim da bi bio sasvim OK. Ipak mi se vise svidja grafika LED ekrana u kombinaciji sa alu prstenovima oko brzinomera/obrtomera kod serije 7 nego ogromna nadstresnica kod S klase. Deluje mi malo humanije i blize vozacu...

Autor Uroš Cuore Sportivo 16 Jun 2013, 13:33

Uroš Cuore Sportivo 16 Jun 2013, 13:27

Kakav F01, E38 je zakon!

Autor hh 16 Jun 2013, 14:03

@hh,
Sta ja znam, uvek mi je izgledao kao neka cigara, previse tanak i izduzen...

Autor Uroš Cuore Sportivo 16 Jun 2013, 14:13

@Uros
Haha, i meni.Ali ipak mi je vrhunski.
Ali mi je trenutni najbolja Bmw 7 ikada, trenutno mi je uz Bmw 6 najlepsi Bmw.
Samo je lose sto im pravi drustvo onaj jako ruzni Bmw 1, kao pre 10 godina onaj odvratni Bmw 3 compact.Mora da uprskaju...

Autor dusan 16 Jun 2013, 15:56

БМВ 7 за интеркулирање, Ренџ за пецање и 911 за зују....пун откос!! ;)
Тешко ће бити као на овом рендеру горе. Можда треба тражити сличности са Пининфарининим концептом. Углавном права новост ће бити ако је оборе испод 1700 кг.
То би неким конкурентским камионским фирмама изгледало као својевремено Кјубрикова Одисеја у свемиру - земљама трећег света... :))

Autor Гагиба 16 Jun 2013, 18:28

@Gagiba
Trenutno je A8 najlaksi u tom segmentu premijuma.A, najsiri je,najduzi i plus najmanje trosi! :))
Tako barem pise, i tako kazu na netu.Da ne bude 'ne lazi, odakle ti to'.

Autor dusan 16 Jun 2013, 19:03

Дука
Јесте да Фолцика држи пола европске камионске производње ал овај пут је коментар био усмерен једној другој камионској радионици!!! ;))
П.С. Скоро су избацили "камионче" на тему из прилога горњег! :))

Autor Гагиба 16 Jun 2013, 19:08

dusan 16 Jun 2013, 19:03

Sve je to tu negdje, razlika je 20-30kg. Tek cemo vidjeti koji najmanje trosi.

Autor hh 16 Jun 2013, 19:47

Nikada me jedna top limuzina nije tako odusevila kao sto je to bio slucaj sa Banglovom sedmicom...
Ali ima jedna zanimljivost,seriji 6 i 7 je predhodio jedan fenomenalan koncept,a to je z9 iz koga su pomenuti modeli crpili inspiraciju,tako da je vrlo moguce da nam je BMW zapravo prikazao,nagovestio sa Pininfarininim konceptom buducu seriju 7 ili neki srodan model,a da toga nismo svesni...

Autor UROS 88 16 Jun 2013, 20:49

BMW na svakom konceptu prikaze neke elemente koji ce se naci na nekim buducim modelima. Grafika u prednjim i zadnjim svetlima kao na 4coupe konceptu ili x4 konceptu ce debitovati kao serijska upravo na novoj seriji 7. Ima nekih detalja na GranLuso konceptu koji ce se naci na novoj sedmici i osmici (velike su sanse da debituje i jedan veliki roadster, vrovatno Z8, i mozda ce on biti prikazan 2016., umesto supersportskog M modela) ali ce biti drugacije interpretirani. Na novoj sedmici ce biti i nekih smelih zahvata koji se nece dopasti svima. Kad stojite pored auta izgleda mega impresivno - bolje nego bilo sta u klasi. Tako kaze onaj koji ga je video:)
Sto se tice proporcija i siluete, bice evolucija f01 sedmice u pravcu f10 petice. Bice to do sada najnapredniji (u svom vremenu u odnosu na konkurenciju) BMW do sada. Revolucionarna upotreba, ne samo ugljenicnih vlakana, vec i legure magnezijum-titanijum, bice samo vrh ledenog brega sto se tice tehnoloskih noviteta u novoj sedmici.

Autor toma 16 Jun 2013, 22:00

Sto se tezine tice, kod mene je VELIKA neverica da ce masa biti kako pricaju ovi iz Autocar-a. Dakle tesko ispod 1700kg, mada bi za mene 1750kg za model sa sestocilindricnim motorom (740i) bilo veoma impresivno.

Autor toma 16 Jun 2013, 22:04

BMW je skroz potponuo.

Autor nsx 16 Jun 2013, 22:11

@nsx
ako je ovo sto si napisao, kao, pokusaj kontre onoga sto sam ja napisao, i ako te plasi ono sto sam ja napisao, onda imas tacno dve godine da se spremis za tvoj najgori kosmar nad kosmarima. Tkz. mega-kosmar.

Autor toma 16 Jun 2013, 22:29

@ Toma
Toma 007 ;)

Autor UROS 88 16 Jun 2013, 23:01

toma
" Bice to do sada najnapredniji (u svom vremenu u odnosu na konkurenciju) BMW do sada."
Zbog upotrebe karbonskog krova ? :)))
Polako, prvo treba da odrade domaći zvani Magic body control, pa onda da kažu "hop". :)

Autor Pitbull 16 Jun 2013, 23:05

Pit
kao sto rekoh, zbog "vrha ledenog brega" kojeg cine krov i jos na desetine delova od ugljenicnih vlakana i magnezijum-titanijuma.
A ti si sampion-sampiona u citiranju mojih postova, i najcesce vadjenju delova iz konteksta.
Htede da kazem - sedmica ce imati dva HUD-a. Ali mi malo glupo bese, posto taksisti jos nemaju ni jedan. Upravljanje na sva cetiri tocka (koje se vec spustilo i u seriju 5), o menjacima, motorima da ne govorimo.
O bezbednosti auto napravljenog od ugljenicnih vlakana da i ne govorimo.
I kakav ce uticaj da ima MBC na testiranju po normalnom putu?
Ili jos bolje, kakva ce biti uloga u uporednom testu 740i vs. S400, ili 740d vs. S350cdi?
Pa kad semica ukljuci laserska svetla, i svima ispred sebe kaze:"Sklanjaj se bre, ili Hasan seckati":))
Dakle sadasnja sedmica ima vise mehanickih naprednih sistema od nove S klase. Taj MBC dok novinari van Mercedesovog poligona nezavisno ne iztestiraju, nista. A i onda, koja mu je svrha, ako samo jedan od 5-6 modela moze da ga ima. A i da stavimo znak plus pored MBC-a, sta je jos novo i "wauuu" u novoj S klasi?

Autor toma 16 Jun 2013, 23:27

A sto se dizajna tice, razlika izmedju nove S klase i buduce sedmice bice tacno dve godine, pa ce relacija biti slicna kao sa C kupe i serijom 4:)

http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=853804

Autor toma 16 Jun 2013, 23:30

toma
Nekome su dva head up display-a tehnološko čudo.
A nekome "pre scan surface" ili snimanje puta i unapred spremanje vešanja.
Ili kako su ga još nazvali "magic carpet ride".
Svako kolko zna i kolko ume.
https://www.youtube.com/watch?v=pJZy9hzatXA
Nego vide li ti ovaj specijalno pripremljen Mercedesov poligon u vidu ležećeg policajca. :)))
Da ne pričam kod nas što Mercedes ima poligon, cela Srbija.
E ali MBC pravi od srpskih puteva pistu :)

Autor Pitbull 17 Jun 2013, 01:39

P.S.
https://www.youtube.com/watch?v=UBAQ1bPl_5g
Toliko. :)

Autor Pitbull 17 Jun 2013, 01:45

pit
kao sto rekoh, svaka cast MBC, ali dok ga ne vidim u nekom neutralnom testu necu da diskutujem uopste.
Nego ti kad ti nesto ne prija zeludcu preskaces odgovor ko da nije ni postavljeno pitanje. Sta cemo sa uporednim testom 740i vs. S400 ili 740d vs. s350cdi. HUD je od, barem 30 puta vece pomoci i vaznosti u voznji od MBC-a. A ti cak i da kupis novu S klasu, neces videti ni M od MBC. Toliko.

Autor toma 17 Jun 2013, 02:38

Како се дало предвидети систем препознавања рупа је мање више као два до четири џака цемента у гепеку. Дакле ако немаш "осмака" под хаубом, С неће моћи да повуче тај "комад" опреме.
А за српске путеве би тај систем био занимљив, нажалост већина С класа ће бити продата са основним Реноовим дци мотором....

Autor Гагиба 17 Jun 2013, 10:51

toma 16 Jun 2013, 22:04

Zasto da ne, ako je Audi A8 3.0 iz 2004. imao 1670kg, sto ne bi i ovaj ako ce vec koristiti karbon i magnezijum.

Autor hh 17 Jun 2013, 12:47

Gagiba, kakav dcu agregat i S klasa? Pa S klasa ima snaznije motore nego i A8 i Sedmica zajedno

Autor Sony 17 Jun 2013, 15:28

Сону
Није какав, него најбољи који Мерц може да понуди!!
Има да клопара у С-у на велико задовољство свих корисника!

Autor Гагиба 17 Jun 2013, 15:32

podaci o duzini i sirini nove sedmice su netacni , sumnjam da idu na smanjivanje velicine , ofulano je najmanje 10cm i u sirini i u duzini.

Autor heha 17 Jun 2013, 17:34