home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Aktuelna, druga generacija Škode Fabije kreće u sedmu, poslednju tržišnu godinu. Da se podsetimo, prvi model je predstavljen na jesen 1999., kao prethodnik Volkswagen Pola četvrte generacije, a druga, i još uvek aktuelna generacija aduta B-segmenta je predstavljena 2007. pa je došlo vreme za potpuno novu seriju.

Fabia treće generacije, koja se očekuje 2014. godine, ima važnu misiju za ceo koncern Volkswagen. To će biti prvi njihov model niže klase na skraćenoj MQB platformi, na kojoj je već napravljeno desetak modela kompaktnog formata. U martu 2015., na Salonu u Ženevi, očekuje se karavanski model Fabia Combi. Potpuno novi koncept na Fabiji će se potom testirati na tržištu, kako bi se pripremio teren za dolazak novog Volkswagen Pola, koji se očekuje na Salonu u Ženevi, u martu 2016.

Fabia će biti napravljena po tehnologiji 'downsizing', masa će biti smanjena sa sadašnjih 1015 na 945 kg (osnovni model), dužina će porasti sa 400 na 403 cm, a za komfor je mnogo značajnije što će se širina povećati sa 164 na 169, a međuosovinsko rastojanje sa 245 na 251 cm. Time će se obezbediti osetno veća prostranost, posebno na zadnjim sedištima. I prtljažnik će biti povećan, sa 315 na 325 litara, pa će Fabia postati pravi porodični automobil. Naravno, očekuje se najbolji rezultat i pet zvezdica za bezbednost na Euro-NCAP testu.

Umesto trocilindričnog benzinca zapremine 1198 ccm sa 60 i 70KS, osnovni modeli će se opremati trocilindrašem od 999 ccm, sa 60 i 75KS, poznatim iz Volkswagena up! i Škode Citigo. Taj motor troši najmanje litru manje na 100 km. Novi motori će biti štedljiviji za više od 15 posto. Najavljuje se i njegova TSI verzija, dakle sa turbo opunjačem i direktnim ubrizgavanjem, sa 90KS. U ponudi će biti i poznati benzinac 1.2 TSI kao i dizelaši 1.2 TDI i 1.6 TDI, od 75 do 105KS.

Tekst: Autoportal.hr

Render: Autozeitung.de



čitanja : 2821



Komentari

Po stranim sajtovima piše da će neodoljivo podsećati na Golf 6.
Znači biće šira, niža i duža.
6cm veći međuosovinski razmak.
Tanji C stub. Mada sam na sajtu Škoda kluba našao podatak o dužini 405cm. Naravno A stub neće više biti crn, već u boji karoserije, dok će krov i dalje moći opciono da bude u boji ili crno-beli. Ovaj render je sve samo ne buduća Fabija

Autor Dejan L 06 Avg 2013, 11:19

Sramotno! Krov je za Ginisa... :)))

Autor carobnjak 06 Avg 2013, 11:21

Da, render nije dobar.
Biće oko 4,05-4,06m dugačka, veći međuosovinski razmak, šira, niža, lakša nekih 80ak kila, gepek od nekih 330-350l...
Raspametiće konkurenciju ;)

Autor ivan_023 06 Avg 2013, 11:21

A troklipnjace HTP odose bestraga!
Al eto novih 3-cilindrasa, oni samo mogu da budu bolji...

Autor carobnjak 06 Avg 2013, 11:26

E, ovo već nije za komentar..

Autor Dikh tu kava 06 Avg 2013, 11:33

Recimo ovako nešto

http://www.dodaj.rs/?3c/6q/3dlTDWUA/fabia-am-3.jpg

Autor Dejan L 06 Avg 2013, 11:43

Zasto ovaj guba dizajn ne ne ne
ako pise da ce liceti na 6icu to je vec nesto evo ovaj render sa polo look obecava tako nesto
https://autoblog.rs/blog/auto/top-secret/2013/07/29/skoda-fabia-trece-generacije-stize-na-jesen-2014.
Osim izgleda fabiji nema sta da se prigovori,nadam se da ce 3ca generacija i to ispraviti..

Autor Mercedess 06 Avg 2013, 11:43

Moze ova da prodje, ali samo u kabriolet varijanti. Ovaj odvratni "kacket" krov pod hitno izbaciti!

Autor Optimus Prime 06 Avg 2013, 13:21

I treća će nuditi više i bolje u odnosu na konkurenciju.

Autor Predrag® 06 Avg 2013, 13:56

Dobra je.

Autor MV 06 Avg 2013, 14:00

It's hip to be square. :)

Autor Nitro 06 Avg 2013, 14:04

@ Predrag ®
A najveca promena ticace se enterijera.
Posto fabrika navodi da ce biti iznad unapredjene Rapidove po svim parametrima

Autor Dejan L 06 Avg 2013, 14:06

@Dejan L
Kod Škode je problem što nema dovoljne kapacitete da pokrije potražnju. Svoju sam čekao 4 meseca.
P.S. Voleo bih da ostave ovakav krov jer je čini drugačijom od drugih ;)

Autor Predrag® 06 Avg 2013, 14:12

Ima ovakva da se dobro prodaje koliko i rapid,preplaviće ulice

Autor Jovandeka Babić 06 Avg 2013, 15:06

Neeee, opet krov kao na staroj, opet krov kao poklopac od šporeta! Zašto toliki primitivizam, zašto opet greška!
Prednji kraj, opet zaobljen, sve u svemu, neki bi proizvođači ovo nazvali redizajn!
E sad, troklipni motor postaje još tromiji i gubi elastičnost jer 250cm3 a ista snaga znači da se beži od ovoga češkog proizvoda.
No, sve u svemu, jasno je da je ovo sirotinjski automobil, i jasno je konačno da gubi bitku sa Dacijom.

Autor Marqqqoni 06 Avg 2013, 15:45

Gubitak tžine na gvožđu od 70kg, znači sigurno manju bezbednost, manje zvezdica, slabiju zaštitu, pa eto po svemu će biti gora od novoga Sandera. Ovo će biti kao Clio Mio za južnu Ameriku koji je lakši za oko 100kg od originala.
Sve će biti Ok, ako cena padne za oko 1500-2000€ inače od posla nema ništa, čak i u Srbiji gde su ljudi masovno zavedeni.

Autor Marqqqoni 06 Avg 2013, 15:53

Koliko mrznje ka ikoni autoindustrije i uzdizanja necega sto je simbol ekstraprofita koji vodi poreklo iz prevara veka

Autor meteopata 06 Avg 2013, 17:47

Prikazan render je nalik Fabija 2, nikakva razlika, samo je u pitanju šminkeraj. Izgleda će naredni model biti jeftiniji i još gori od postojećeg, što će opravdati postojanje škode i najavu VW za Low coast model.

Autor bumbar 06 Avg 2013, 18:50

Za dobrim konjem prasina se dize, narod kaze ...

Autor meteopata 06 Avg 2013, 20:36

@Energy Saver
Pretera ga u pausalnim i pristrasnim kritikama. Dozvoli mogucnost da i fabija ima razumne poklonike i da svi ne padaju na sajber kiceraj u vozilu

Autor meteopata 06 Avg 2013, 20:56

Kako nesto stoje bezbednije,vece,modernije,snaznije,brze,stedljivije i opremljenije i jeftinije moze biti primer ekstraprofita, a nesto drugo sto je takodje low cost(ali skuplji i to znatno jer predstavlja low cost verziju najskupljeg ne remijum brenda),sto se prodaje u manjem broju, sto je prestalo da bude konkurentno odkad se pojavio primer ekstraprofita,itd.itd. predstavlja ikonu?

Autor Bobo 07 Avg 2013, 01:13