Ovako bi trebalo da izgledaju Lexus NX i Lexus RC

Lexus je svoje novo koncept vozilo LF-NX premijerno prikazao na poslednjem Salonu automobila u Frankfurtu, a u međuvremenu se pojavio i render koji nam pokazuje kako bi trebalo da izgleda njegova serijska verzija.
Serijski Lexus NX se u prodaji očekuje na jesen 2014. godine, a konkurisaće modelima poput BMW-a X3 i Audija Q5.
Podsećanja radi, LF-NX concept je dugačak 4640 mm, širok 1870 mm, visok 1630 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2700 mm, a kombinuje 2,5 litarski četvorocilindrični benzinac i elektromotor. Serijski model bi mogao da bude dostupan u pomenutoj hibridnoj verziji, kao i sa šestocilindričnem benzincem.
Što se tiče budućeg Lexusa IS Coupe (mogao bi da nosi naziv Lexus RC), lovci na auto novitete su nedavno snimili i test primerak ovog novog Lexusovog Coupea (imaće međuosovinsko rastojanje kraće od modela IS, dizajn delom inspirisan konceptom LF-CC), a evo i novog rendera njegovog mogućeg izgleda koji objvaljuje nemački Auto Bild.
U ponudi će biti i sportska F verzija (pod nazivom RC F) koji se već najavljuje kao rival budućem BMW-u M4 Coupe.

RC F će po sadašnjim najavama biti dugačak oko 4700 mm, širok 1845 mm, a imaće i brojne delove od ugljeničnih vlakana (krov, hauba...), Lexus Dynamic Handling sistem, aero body kit, sportski izduvni sistem, Brembo kočnice i 19-inčne BBS točkove sa gumama Michelin Pilot Sport PS2. Takođe, biće i 15 mm niži od standardne verzije, a postizaće najveću brzinu od 300 km/h.
Što se motora za RC F tiče, to bi trebalo da bude 5,0 litarski V8 agregat sa 455 konja i 543 Nm obrtnog momenta, u paru sa automatizovanom manuelnom osmostepenom transmisijom (sa tri moda - Normal, Sport i Snow). RC-F bi premijeru trebalo da ima u januaru 2014. godine na Salonu automobila u Detroitu, a u SAD-u će koštati više od 100.000 dolara.
U ponudi će biti i slabije verzije Lexua RC, i to sa novim 2.0L turbo motorom, zatim sa 3,5 litarskim V6 agregatom, kao i sa hibridnim pogonom koji će imati 2,5 litarski motor i elektromotor.
Standardni Lexus RC će promociju najverovatnije imati još u novembru ove godine, na Salonu u Tokiju.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Renderi: Autobild.de
Zbog ovakvog dizajna (anti dizajna) nikad neće biti cenjeni klasici za 30 - 50 - 100 godina.
Ove Hi-tech linije popularne u video igrama, bogatu klijentelu u poslovnim odelima, teraju da beže glavom bez obzira (OČIJU)
Odlicno izgleda, skroz drugacije od konkurencije koje postala dosadna...
Mnogo se oni brinu koliko ce im biti cenjeni klasici za 50-100 godina.