Škoda Fabia III, Superb III, Snowman SUV i Sherpa SUV

Sem Octavije Coupe sa 4 vrata o kojoj je bilo reči pre nekoliko dana (o tome više OVDE), Škoda u narednih nekoliko godina planira da svoju paletu osveži sa novim generacijama Fabije i Superba, kao i sa dva nova SUV modela.
Prva na tržište stiže nova, treća generacija Fabije koja će kupcima biti dostupna od 2014. godine.
Kako je još ranije izjavio šef razvojnog sektora češke kompanije, Frenk Velš, nova Fabia neće doneti drastičnu promenu dimenzija.
Velš je naime pre nekoliko meseci najavio potpuno novi dizajn, uz neznatno povećanje širine i manju visinu.
Nova Fabia po svemu sudeći ipak neće biti bazirana na skraćenoj verziji VW-ove MQB platforme kako se to ranije govorilo, a očekuje se najnovija generacija energetski efikasnih motora.
Takođe, u ponudi više neće biti sportske RS varijante, dok će karavanska Fabia Combi biti dostupna i u novoj generaciji.
Tokom 2015. godine stiže i novi Superb. Ovo će biti treća generacija najluksuznijeg modela češke marke koji će kupcima ponuditi još veću prostranost i komfor.

Napravljen na platformi VW Grupe MQB, novi Superb će imati oko 490 cm, a biće na raspolaganju kao sedan i karavan.
Kako najavljuje Auto Bild, Škoda će 2016. godine na tržište izbaciti novi SUV model Snowman.

Kako stvari sada stoje, Snowman će se nuditi u verzijama sa 5 i 7 sedišta.
Uz dizajnerski rečnik već viđen na novojim modelima ove marke (Rapid, Octavia III), Snowman će pažnju privlačiti i prostranim enterijerom, velikim prtljažnikom, paletom benzinskih TSI i dizelskih TDI motora, kao i mogućom Plug-in Hybrid varijantom.

Na kraju, 2017. godine stiže još jedan SUV, i to Škoda Sherpa.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Renderi: Autobild.de
@carobnjak,mile antena
Da li znate odakle potice taj naziv pa vam je smesan?!
U nasem jeziku, Šerpa je naziv za kuhinjsko posuđe,i da, stvarno je smešno da se tako zove. Ok što je to vojno vozilo, ali na srpskom je šerpa za kuvanje :D
Ne vidim šta se neki vređaju kao da imaju Škodine deonice.
Jedva čekam novu Fabiju i Superb, a jedan moj drug bi sa Snowman-om konačno mogao da spoji 7 sedišta sa 4x4, iako ne znam šta će mu :)
Ako ovakvi budu napraviće haos na tržištu ;)
@carobnjak:
Razlikuju se po tome što će Sneshka da proizvode deca u parku zimi, a Sherpu Metalac u Gornjem Milanovcu.
Osim smešnih imena kod Škode ništa novo, sterilan dizajn, budget VW.
Gledajući render Fabia-e III, moram da iskoristim priliku da se javno izvinim Skoda-i za sve nepravedno izgovorene reci glede Rapid Spaceback-a, mahom negativne..
A Sherpa je verovatno nesto najlepse sto bi iz Skode do sada moglo da izadje. Ako bi novi Yeti bio takav, ne bi bio originalan, ali bi konacno postao prihvatljiv za oko..
Ahahahha, posle Kuge(a preko nje je Sharpa nacrtana koliko vidim), najsmesniji naziv ikada hahahahahha.
Macan je dobar naziv, s druge strane.
Ovaj budici superb bi velicinom izgleda mogao "usiti" i bmw serije 5 i njemu slicna vozila.
A ako VW motorizacija valja za porschea, valjace i za skodu.
Mislim da skoda jos jednom dokazuje svoju superiornost.
Uostalom, prodaje se i na zahtevnom trzistu Kine, gde sve bas i ne moze da prodje
Nudi slicne stvari kao VW grupacija, a za nesto manje pare. Slicni motori i ostatak "hardvera".
VW ne "cupa" sa skode sklopove i/ili elemente opreme na nacin kako ih reno-nisan "cupa" sa dacije.
U tome je razumnost izbora skode. Bar za mene. Nije nuzno da to bilo ko prihvati kao ispravno misljenje.
Sto se dizajna tice, to je samo dizajn. subjektivna stvar, ne ocarava, ali meni to nije nuzno,niti bih to ikad stavio iznad funkcije, pa ni na stetu komfora
Na Fobiji su napaokon zakrivili krov, da ne liči ka poklopac od šporeta. A ačo sve jedno, ošet dolazi kuhinjsko posuđe - Serpa :)))
Priču na stranu, ali "nova" fabija je već generaciju demode. Ne sumnjam da će posedovati "pouzdani" TSI i "elastični" TDI.
monoblok
Kakvo je to "zahtevno" kinesko tržište??
@Monoblok Dejane koji si car.Znaš li šta znači superiornost.To znači da je neko nadmoćno najbolji(najbolje se prodaje,najbrže je vozilo sa prednjim pogonom, opet je dobio nagradu za najbolji dizajn, opet je proglašen za auto godine, ili barem bilo šta...).A posebno je zahtevno Kinesko tržište.Superb će veličinom ušiti Seriju 5, posebno sa Meganovom polukruznom haubom...hahaha sta je, dopalo im se?Još samo da spuste haubu kroz sredinu maske i kome treba prava serija 5 pored ove veće?A Fabija izgleda neće biti MQB hiper-modularna beba, nije baš tako brzo-modularna, koristiće ultra modernu Polo platformu, koja se vuče iz vremena Audija 60, ali u svemuje dobro što konačno počinje ličiti na bolje prodavane konkurente, znaš na šta mislim.
A za dizajn si upravu, nekad smo se raspravljali , a sad smo se složili, Škodu nikad nije nešto baš krasio.Ali zato jeste bezbednost, uvek bila adut.
monoblok
a u cemu je to VW superioran?!?
Skoda ne nudi nista vise od svojih konkurenata osim vise prostora (Oktavija i Superb) shodno vecim spoljnim dimenzijama a ostalo je sve ispod...
Kako vas Škoda sve razdrma :)
Svi modeli im imaju više prostora u odnosu na konkurenciju.
Predrag
Šteta što na Skodu ne stave VW značku :)
Da je malo očešljaju, promene šminku na pristojnu, promene ono malo čeških delova, i komotno da je šalju sa VW značkom za Kinu (na "zahtevno" tržište kako reče monolitni blok).
@stranac
Da je Kina "zahtevno tržište", posredno svedoči i okolnost da tamo Dačije nema.
Po mom najboljem razumevanju,Kinezi znaju da prepoznaju odnos cene i onoga što se za tu cenu nudi.
Velika razlika izmedju Tebe i mene je to što ti Dačiju u nebesa dižeš, a nikada je ne bi uzeo ( sam si to napisao par puta ). Ja Dačiju kritikujem, ali bih je uzeo u razmatranje na isti način kao što bih uzeo i najjeftiniji mobilni telefon, mada bez pola funkcija, nominalno posmatrano, imao bih na njoj najmanji pad vrednosti posle X godina. Doduše, nikome je tada ne bih uspeo prodati.
Dizajn škode mi zaista preterano ne leži ( ali nije ni odbojan kao enterijer dačije ), ali osnovna razlika izmedju nje i dačije je u tome što bih, ukupno posmatrano, iz auto salona sa škodom izašao sa osmehom na licu, a sa dačijom sa suzama u očima i sa magarećim ušima, svestan da su me ošišali do same kože glave.
Da ne bude zabune, dizajn eksterijera nekih dačija mi je ok ( logaan, sandero ), ali imam veliki problem "izbliza", detalji dosta kvare.
carobnjak
A sta ti skodi zameras, osim "povijesnog gubitka nacionalnog bića"?
mono...
Zamera joj to što je bolja od Fiata i ostalih proizvođača njemu dragih iz prošlosti ;)
monocoque
Drugo ne bi komentarisao osim tvoj navod da je kinesko tržište zahtevno i to zato što tamo nema Dacije ???
Pa tamo se prodaju najveći šljamovi auto industrije, razne kineske kopije i čuda, japanski mini automobili tipa Marutija, koja ni u Srbiji ne bi dobila atest ni za seoske puteve.
Dačiju kao takvi nisu planirali za Kinu. Ona je za manje zahtevna Evropska trižta, polako se širi u Severnu Afriku i Latino Ameriku. Ima tržište za 2 skodina.
@monocoque
pa ne zameram joj u sustini nista, smatram je onako kako treba - potpuno nebitnom!
Pozdrav!! :)
@stranac
gresis, Dacia nema potrebe da se siri u Africi i Latinskoj Americi, tamo je cesta koliko i u Evropi! S razlogom, naravno!
Pod znakom Renaulta, podrazumeva se... :)