home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Sem Octavije Coupe sa 4 vrata o kojoj je bilo reči pre nekoliko dana (o tome više OVDE), Škoda u narednih nekoliko godina planira da svoju paletu osveži sa novim generacijama Fabije i Superba, kao i sa dva nova SUV modela.

Prva na tržište stiže nova, treća generacija Fabije koja će kupcima biti dostupna od 2014. godine.

Kako je još ranije izjavio šef razvojnog sektora češke kompanije, Frenk Velš, nova Fabia neće doneti drastičnu promenu dimenzija.

Velš je naime pre nekoliko meseci najavio potpuno novi dizajn, uz neznatno povećanje širine i manju visinu.

Nova Fabia po svemu sudeći ipak neće biti bazirana na skraćenoj verziji VW-ove MQB platforme kako se to ranije govorilo, a očekuje se najnovija generacija energetski efikasnih motora.

Takođe, u ponudi više neće biti sportske RS varijante, dok će karavanska Fabia Combi biti dostupna i u novoj generaciji.

Tokom 2015. godine stiže i novi Superb. Ovo će biti treća generacija najluksuznijeg modela češke marke koji će kupcima ponuditi još veću prostranost i komfor.

Napravljen na platformi VW Grupe MQB, novi Superb će imati oko 490 cm, a biće na raspolaganju kao sedan i karavan.

Kako najavljuje Auto Bild, Škoda će 2016. godine na tržište izbaciti novi SUV model Snowman.

Kako stvari sada stoje, Snowman će se nuditi u verzijama sa 5 i 7 sedišta.

Uz dizajnerski rečnik već viđen na novojim modelima ove marke (Rapid, Octavia III), Snowman će pažnju privlačiti i prostranim enterijerom, velikim prtljažnikom, paletom benzinskih TSI i dizelskih TDI motora, kao i mogućom Plug-in Hybrid varijantom.

Na kraju, 2017. godine stiže još jedan SUV, i to Škoda Sherpa.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Renderi: Autobild.de



čitanja : 13142



Komentari

sherpa? :))))))))))))))

Autor mile antena 17 Nov 2013, 03:14

hahahaha koji hit :)

Autor Panco 17 Nov 2013, 07:59

Haha, i bez tog imena je sherpa! :)))

Autor carobnjak 17 Nov 2013, 08:32

Posle kuge stize i sherpa...

Mada kuga vise i ne zvuci toliko cudno.

Autor Damko 17 Nov 2013, 09:09

@carobnjak,mile antena

Da li znate odakle potice taj naziv pa vam je smesan?!

Autor milan 17 Nov 2013, 09:43

U nasem jeziku, Šerpa je naziv za kuhinjsko posuđe,i da, stvarno je smešno da se tako zove. Ok što je to vojno vozilo, ali na srpskom je šerpa za kuvanje :D
Ne vidim šta se neki vređaju kao da imaju Škodine deonice.

Autor Nino 17 Nov 2013, 09:52

Jedva čekam novu Fabiju i Superb, a jedan moj drug bi sa Snowman-om konačno mogao da spoji 7 sedišta sa 4x4, iako ne znam šta će mu :)

Ako ovakvi budu napraviće haos na tržištu ;)

Autor Predrag® 17 Nov 2013, 10:01

Mora biti u PLAVOJ boji!!!

Autor cat 17 Nov 2013, 12:04

A koja je razlika izmedju Sneshka i Sherpe?

Autor carobnjak 17 Nov 2013, 12:10

@carobnjak:
Razlikuju se po tome što će Sneshka da proizvode deca u parku zimi, a Sherpu Metalac u Gornjem Milanovcu.

Osim smešnih imena kod Škode ništa novo, sterilan dizajn, budget VW.

Autor X 17 Nov 2013, 12:26

X
hvala puno! :)

Autor carobnjak 17 Nov 2013, 12:40

Gledajući render Fabia-e III, moram da iskoristim priliku da se javno izvinim Skoda-i za sve nepravedno izgovorene reci glede Rapid Spaceback-a, mahom negativne..

A Sherpa je verovatno nesto najlepse sto bi iz Skode do sada moglo da izadje. Ako bi novi Yeti bio takav, ne bi bio originalan, ali bi konacno postao prihvatljiv za oko..

Autor Dikh tu kava 17 Nov 2013, 13:07

Ahahahha, posle Kuge(a preko nje je Sharpa nacrtana koliko vidim), najsmesniji naziv ikada hahahahahha.

Macan je dobar naziv, s druge strane.

Autor Fordovac 17 Nov 2013, 14:33

Tu fali Skoda Lonac i Skoda Tiganj!

Autor Jtd 17 Nov 2013, 15:01

Od Skode samo SUperB :)

Autor Nemanjabb 17 Nov 2013, 15:43

Ovaj budici superb bi velicinom izgleda mogao "usiti" i bmw serije 5 i njemu slicna vozila.
A ako VW motorizacija valja za porschea, valjace i za skodu.
Mislim da skoda jos jednom dokazuje svoju superiornost.
Uostalom, prodaje se i na zahtevnom trzistu Kine, gde sve bas i ne moze da prodje

Autor monoblok 17 Nov 2013, 15:44

monoblok
superiornost?
U cemu???

Autor carobnjak 17 Nov 2013, 15:48

Nudi slicne stvari kao VW grupacija, a za nesto manje pare. Slicni motori i ostatak "hardvera".
VW ne "cupa" sa skode sklopove i/ili elemente opreme na nacin kako ih reno-nisan "cupa" sa dacije.
U tome je razumnost izbora skode. Bar za mene. Nije nuzno da to bilo ko prihvati kao ispravno misljenje.
Sto se dizajna tice, to je samo dizajn. subjektivna stvar, ne ocarava, ali meni to nije nuzno,niti bih to ikad stavio iznad funkcije, pa ni na stetu komfora

Autor monoblok 17 Nov 2013, 16:03

Na Fobiji su napaokon zakrivili krov, da ne liči ka poklopac od šporeta. A ačo sve jedno, ošet dolazi kuhinjsko posuđe - Serpa :)))
Priču na stranu, ali "nova" fabija je već generaciju demode. Ne sumnjam da će posedovati "pouzdani" TSI i "elastični" TDI.

monoblok
Kakvo je to "zahtevno" kinesko tržište??

Autor stranac 17 Nov 2013, 16:13

@Monoblok Dejane koji si car.Znaš li šta znači superiornost.To znači da je neko nadmoćno najbolji(najbolje se prodaje,najbrže je vozilo sa prednjim pogonom, opet je dobio nagradu za najbolji dizajn, opet je proglašen za auto godine, ili barem bilo šta...).A posebno je zahtevno Kinesko tržište.Superb će veličinom ušiti Seriju 5, posebno sa Meganovom polukruznom haubom...hahaha sta je, dopalo im se?Još samo da spuste haubu kroz sredinu maske i kome treba prava serija 5 pored ove veće?A Fabija izgleda neće biti MQB hiper-modularna beba, nije baš tako brzo-modularna, koristiće ultra modernu Polo platformu, koja se vuče iz vremena Audija 60, ali u svemuje dobro što konačno počinje ličiti na bolje prodavane konkurente, znaš na šta mislim.

Autor Bobo 17 Nov 2013, 16:31

A za dizajn si upravu, nekad smo se raspravljali , a sad smo se složili, Škodu nikad nije nešto baš krasio.Ali zato jeste bezbednost, uvek bila adut.

Autor Bobo 17 Nov 2013, 16:34

monoblok
a u cemu je to VW superioran?!?

Skoda ne nudi nista vise od svojih konkurenata osim vise prostora (Oktavija i Superb) shodno vecim spoljnim dimenzijama a ostalo je sve ispod...

Autor carobnjak 17 Nov 2013, 16:43

Kako vas Škoda sve razdrma :)
Svi modeli im imaju više prostora u odnosu na konkurenciju.

Autor Predrag® 17 Nov 2013, 18:01

Predrag
Šteta što na Skodu ne stave VW značku :)
Da je malo očešljaju, promene šminku na pristojnu, promene ono malo čeških delova, i komotno da je šalju sa VW značkom za Kinu (na "zahtevno" tržište kako reče monolitni blok).

Autor stranac 17 Nov 2013, 18:28

@stranac
Da je Kina "zahtevno tržište", posredno svedoči i okolnost da tamo Dačije nema.
Po mom najboljem razumevanju,Kinezi znaju da prepoznaju odnos cene i onoga što se za tu cenu nudi.

Velika razlika izmedju Tebe i mene je to što ti Dačiju u nebesa dižeš, a nikada je ne bi uzeo ( sam si to napisao par puta ). Ja Dačiju kritikujem, ali bih je uzeo u razmatranje na isti način kao što bih uzeo i najjeftiniji mobilni telefon, mada bez pola funkcija, nominalno posmatrano, imao bih na njoj najmanji pad vrednosti posle X godina. Doduše, nikome je tada ne bih uspeo prodati.

Dizajn škode mi zaista preterano ne leži ( ali nije ni odbojan kao enterijer dačije ), ali osnovna razlika izmedju nje i dačije je u tome što bih, ukupno posmatrano, iz auto salona sa škodom izašao sa osmehom na licu, a sa dačijom sa suzama u očima i sa magarećim ušima, svestan da su me ošišali do same kože glave.

Da ne bude zabune, dizajn eksterijera nekih dačija mi je ok ( logaan, sandero ), ali imam veliki problem "izbliza", detalji dosta kvare.

Autor monocoque 17 Nov 2013, 19:16

carobnjak
A sta ti skodi zameras, osim "povijesnog gubitka nacionalnog bića"?

Autor monocoque 17 Nov 2013, 19:20

mono...
Zamera joj to što je bolja od Fiata i ostalih proizvođača njemu dragih iz prošlosti ;)

Autor Predrag® 17 Nov 2013, 20:04

monocoque
Drugo ne bi komentarisao osim tvoj navod da je kinesko tržište zahtevno i to zato što tamo nema Dacije ???
Pa tamo se prodaju najveći šljamovi auto industrije, razne kineske kopije i čuda, japanski mini automobili tipa Marutija, koja ni u Srbiji ne bi dobila atest ni za seoske puteve.
Dačiju kao takvi nisu planirali za Kinu. Ona je za manje zahtevna Evropska trižta, polako se širi u Severnu Afriku i Latino Ameriku. Ima tržište za 2 skodina.

Autor stranac 17 Nov 2013, 20:08

@monocoque
pa ne zameram joj u sustini nista, smatram je onako kako treba - potpuno nebitnom!
Pozdrav!! :)

@stranac
gresis, Dacia nema potrebe da se siri u Africi i Latinskoj Americi, tamo je cesta koliko i u Evropi! S razlogom, naravno!
Pod znakom Renaulta, podrazumeva se... :)

Autor carobnjak 17 Nov 2013, 20:20

ako skoda superb bude ovako izgledala za 2 godine - uzimam je za 5 :)

Autor veljko 17 Nov 2013, 23:51