home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Na internetu su se pojavile bezbrojne glasine o novom Toyota Supra modelu, ali nedavni izveštaji ukazuju da ovaj model neće biti zajednički razvijen sa BMW-om. Prema izveštajima BMW nije uključen u razvoj novog Supra modela, ali je Toyota uključena u razvoj novog BMW Z4.

Ovaj model bi mogao da ima motor postavljen napred, pogon na zadnje točkove i da će koristiti istu tehniku lagane konstrukcije kao i kod modela i3 i i8.

Ovo znači da možemo da očekujemo veliki broj komponenti od ugljeničnih vlakana i aluminijuma koji će načiniti ovaj model relativno laganim.

Malo toga je poznato o ovom modelu ali se pretpostavlja da bi mogao da ima 2.0L motor koji bi posedovao plug-in hibridni sistem kompanije Toyota.

Izvor: Moto.rs

Render: arhiva Autoblog.rs / Automobilemag

Foto: Toyota



čitanja : 4545



Komentari

Dobro je samo bmw da nema dodirnih tacki sa suprom a bila bi greota da ima.

Autor neko 18 Jan 2014, 18:11

supra, a samo 2.0 turbo motor ...

Autor mile antena 18 Jan 2014, 18:27

Kad su im rekli ovi iz BMW-a da planiraju tamo negde 2025-e da počnu sa razvojem sportiste, ovima puko film i rekoše sami ćemo. :)))

Autor Pit 18 Jan 2014, 19:13

@mile
Sto samo? Da ima oko 300ks benzinac + elektromotor = dovoljno :)

Autor Nemanjabb 18 Jan 2014, 20:40

Пит

Враголане враголане....
Користиш сваку прилику да боцнеш ове симпатизере Бавараца! :)))

Супра није суперспортиста а сваки БМВ има префикс спортски, за разлику од неких којима у имену стоји префикс "пензионерски" те се потоњи на сваки начин труде да то некако неутралишу па чак и суперспортистима. Фењерашима али ипак суперспортистима. Суперспортистима за пензиће али ипак суперспортистима. Безуспешно али ипак се труде. :))

Autor Гагиба 18 Jan 2014, 21:13

@Gagiba
Mozes da pricas sta hoces, ali imas sportske japance koji ce uvek biti postovani. I ta supra i EVO, STI itd...
Opet, Bmw-u je Tojota pomogla oko elektricnih automobila, a Tojoti da napravi sportski ili ss automobil pomoc od Bmw-a ne treba. Opet imaju nesto iza sebe, LFA. Znaci ono sto pricas za Bmw da je on, a ostalo radionice, onda lagano mozes da stavis tu umesto Bmw, Tojota :))

Autor dusan 18 Jan 2014, 23:18

Glavna tema kada je u pitanju toyota/bmw dil je razvoj alternativnih vrsta pogona i najbitnije razvoj litijum-vazdusnih baterija. Ovo ostalo je tu pride. Dizeli za toyote, odredjeni hibridni sistemi za neke buduce BMW-ee....
Sto se tice Z4, ovo nije nista zvanicno potvrdjeno. Zvanicno je receno da se radi na novoj platformi za sportske automobile, a sve ostalo (konstrukcija, motori, hibridi, Z4, itd, itd) su novinari i spekulanti pretpostavili.
Najblize sto bi se moglo reci, a na osnovu jednog insajdera koji nije bas uvek 100% tacan glasi ovako:
zajednicka platforma ce se razviti za nekoliko sportskih automobila. Sto se BMW-a tice to bi trebalo da budu:
-Novi Z4, malo manji od sadasnjeg, sa platnenim krovom, ekstremno lagan, motori od 2 i 3 litara sa 4 odnosno 6 cilindra, +hibridni pogon. Poenta zajednickog razvoja je hibridni auto koji bi po ceni bio slican sadasnjem Z4.
-Z6, po dimenzijama u klasi SL-a, sa tvrdim sklopivim krovom, R6 i V8 motori, +hibridni pogon. Auto bi trebalo da bude laksi od sadasnjeg Z4.
-Z10, supersportski auto sa centralno smestenim motorom.

Generalno, Z4 je po prodaji najslabiji model u BMW gami, i ne isplati im se da sami razvijaju taj model, a da bude po sadasnjoj ceni.

Autor toma 18 Jan 2014, 23:36

dusan
Toyota nema udela ni u jednom jedinom srafu modela i3 i i8. Toyota ne radi carbonfiber, a u ovim automobilima je elektricni pogon koji se vec 5 godina testira u modelima MINI E, i Serie 1 E-Active.
Toyoti pre svega treba carbonfiber i dizeli za evropsko trziste. I kao sto sam vec napisao, zajednicki rad na razvoju litijum-vazdusnih baterija. Sa prvom generacijom takvih baterija, i3 bi imao domet od oko 800km, pri cemu bi masa ostala nepromenjena ili cak smanjena.

Autor toma 18 Jan 2014, 23:41

btw. ovo su svi novi modeli BMW grupe koji ce poceti sa prodajom u 2014. godini:

BMW 1er Life Cycle Impulse. All new BMW 2er Coupe and Cabrio. BMW 2er Active and Gran Tourer. BMW 4er Cabrio , BMW 4er Gran Coupe , BMW M3 , BMW M4 Coupe and Cabrio. BMW X3 Life Cycle Impulse. BMW X4 , BMW X5 M /X5xDrive40e , BMW X6 , BMW X6M.

All new MINI , Rolls-Royce Ghost V-Specification, Rolls-Royce Wraith and Rolls-Royce Ghost Series II.

Autor toma 18 Jan 2014, 23:46

Gagiba 21:13
Bogami, penzosi se izgleda orjentišu ka BMW-u, ss ni na vidiku. :)))
Ali zanimljivo mi je da gledam kako fanovi sportskog brenda grčevito brane tezu da BMW-u zapravo ni ne treba ss auto. :)))
Urnebesno.
Lažu sebe i druge.
A sve bi dali da ga naprave.
Još zamisli penzionerski Mercedes ih pravi sve u 16 a sportski bmw ni traga ni glasa od ss auta. :)))
Čak i omiljeni vam Audi ga ima, a industrija ne. :)))
Šteta baš.
Mora malo da se šalim, kad već ima materijala. :)
Ali baš vas briga, makar možete da uživate u ss automobilima sa trokrakom zvezdom. :)

Autor Pit 19 Jan 2014, 00:13

Дука

Ко је поменуо да Јапанци нису поштовани?

Ти онда баш не познајеш шта они конструишу! Братунга Пит би имао што шта да ти каже око тога!! :)

Да ли може самостално да се развија суперспортиста? Може свакако. Али јефтиније је кад се удружиш. Очигледно да БМВ и Тојота траже начине за трансфер технологија. Да ли ће бити успешан, видећемо релативно брзо.

Autor Гагиба 19 Jan 2014, 00:24

Gagiba 00:24
Da ne bi ja komentarisao, okačiću link a ti samo pročitaj naslov. :)
http://carbonoctane.com/2012/07/readerbeater-rob-nissan-gtr/

Autor Pit 19 Jan 2014, 01:11

pit
aj kad si tako pametan, navedi mi na osnovu kog modela, odnosno na osnovu kojih modela je BMW stekao imidz zbog kojeg sada uz svaki BMW nekako "provejava" ono -sportski-?

Autor toma 19 Jan 2014, 01:14

"Generalno, Z4 je po prodaji najslabiji model u BMW gami, i ne isplati im se da sami razvijaju taj model, a da bude po sadasnjoj ceni."

Autor toma 18 Jan 2014, 23:36

Čudi me, s obzirom da je Z4 možda jedan od najbolje odradjenih BMW-a, kako spolja tako i iznutra.
Takodje nije mi jasno kako im se ne bi isplatilo kad teraju već dugo, od Z3.
Nije valjda da rade sa minusom.
Što se tiče noviteta, bilo bi lepo da vidimo taj Z10.

Autor Pit 19 Jan 2014, 01:25

toma
Na osnovu Issete. :)))

Autor Pit 19 Jan 2014, 01:44

Gagiba
Ne hvalite se da BMW ima slabiji motor od "Dačojzle" ? :)))
http://www.polovniautomobili.com/oglas3912140/bmw_114d/

Autor Pit 19 Jan 2014, 01:49

01:49
mora malo da se privuku i oni koji su preferirali taksiste:)

Modeli kao sto je Z4 se generalno prodaju sve slabije i slabije, iz godine u godinu. I pri tom ne mislim samo na BMW, vec i na ostle.
pit
a sto mislis da mercedes gasi SLS? Zato sto im je bio u plusu?
BMW je izgradio imidz marke koja pravi sportske automobile. Sportske limuzine i kupee. I na tome su izgradili svoj imidz. Oni super sportiste nikada nisu ni pravili. Ali poceli su. I to ss buducnosti.
I uopste mi nije jasno zasto i8 nije supersportista. Jel ima slicnu cenu kao R8 V8? Ima. Jel, barem po specifikacijama ima slicne performanse kao R8 V8? Ima! Da li je R8 koji je samo zamaskiran Gallardo ss automobil? Jeste! Matematika je vrlo egzaktna i jednostavna nauka. Ona kaze: ako je a=b i b=c, onda mora da je i a=c.
Pri tom, 99% ljudi koji kupe ss automobile, ne vidi trkacku stazu, vec ih kupuje zbog imidza i pokazivanja. Ponekad mu na semaforu daju gas, i to je to. Oni koji to cesto rade, nasli su se u J.Clarckson-ovoj definiciji onih koji to cesto rade:)
A kad je pokazivanje u pitanju, 9 od 10 ss automobila nema sta da trazi pored i8. Osim ako neki penzos nije nostalgican i zeli da ima automobil koji ga asocira na daleku mladost (daleku proslost) pa izabere, na primer, na primer,...SLS!!!
Hibridni sportski automobili su buducnost. Pa za hibridi kao sto su LaFerrari, Porsche 918, to najbolje ne potvrdjuju.

Autor toma 19 Jan 2014, 02:06

toma 02:06
Pošteno si se izbrukao ovim komentarom.
Dakle i8 je supersportista ? :)))
114d ( 1,6 dizel 95 ks 235nm ) je dobar što je slabiji od konkurencije ?
1,5 dci ima 109 ks i 260nm. Dakle 14 ks više i jači obrtni moment iz 100ccm manje zapremine. I na kraju sekundu bolje ubrzanje do 100 od sportskog svemirskog motora u 114d. :)
11,3 spram 12,2.
Da ne bude da nije u svemu bolji, aj da navedemo i emisiju štetnih gasova :
114d - 109 CO2 g/km
1,5dci - CO2 emissions : 98 g/Km
I na kraju porediš i8 sa LaFerrarijem, urnebesno ! :)))

Autor Pit 19 Jan 2014, 03:43

@toma
Auto koji nosi 1.5 motor nikako ali nikako ne moze da ulazi u klasu super sportskih automobila. A, pogotovo nije za poredjenje sa hypercar poput 918 ili LaFerrari. Sada citam, i8 uprkos tim 'materijalima', tom 1.5 motoru samo je 100kg laksi od 918 koji ima V8 azdaju, dva elektro motora... Definitivno nemoj vise da poredis babe i zabe :))

Autor dusan 19 Jan 2014, 13:03

Пит

Ко каже да се грчевито брани теза о нетребању БМВ зујалице?! Ја први инсистирам да је брука за гиганта попут БМВ-а да нема пар таквих возила. Брука не зато што немају знања да га конструишу него брука зато што су таква возила углавном чиста штета односно губиташи а баварцима зинуло д**е за сваки цент и неки клинац отежу.
Ту би требало да се угледају на Мерца. Људи праве, губе, праве, губе и не одустају... :)))

А што се тиче 114, мислио сам да си мало упућенији у те ствари. Репрограмом чипа за пар стотина еура 114 можеш да насвираш до 200 коњића а Дачојзлин је фабрички дотеран до лимита. Разумећеш већ. Иначе мотор специјал развијен (оборене снаге до крајњих граница) да се ћапи неки таксиста или пензос... ;))

Autor Гагиба 19 Jan 2014, 15:20

nisam ekspert, da bi nova supra usla ss sgement sa 2.0 motorom, morala bi opak elektromotor da ugradi.

danas je saradnja u autoindustriji potpuno normalna stvar - sve ostalo kako se to prikaze je politika.

nadam se da novi z modeli nece izdati, sa ili bez toyotinog ucesca.

z6 bi trebalo da bude ono sto poslednji z4 nije postigao.

novi z4 ce treba da nastavi logiku z3: lagane zujalice.

bilo bi vrlo dobro da u z segmentu naprave pravog kupea kao e86.

Autor veljko 19 Jan 2014, 15:50

Gagiba
Pa zar ti ne znas da bmw ima ss auto ???
Pitaj tomu,,on kaze da se zove i8. : )))
Sto se motora tice, jadan ti je odgovor. Ne pricamo o cipovanju, tjuningu vec o fabrickom izdanju. I gle cuda,,veliki bmw, sa spejs tehnologijom pravi slabiji motor od RenoLa kog ste ismevali. Kakav li je tek onda ovaj bmw-ov zakrzljali shvrca ? : )))
Jedino sto vam preostaje je da se vadite da moze za male pare da se cipuje, KN filter itd. : )))
Da bi dostigao Dacojzlu. : )))
Pa lepo, nije lose za industriju.
predlazem tebe za inzenjera, posto znas da je na limitu 1,5 dci. A on se pokazao toliko pouzdanim, da ubija kilometrazu bez problema. Pri tom sasvim solidno ide i ekonomican je.
predlazem da ne branite neodbranjivo i da priznate ono sto je ocigledno.
pre ce ovaj slabashni bmw shvrca da ostane bez daha nego 1,5 dci. On se dokazao, nadam se da im ovaj 14d nije los ko oni benzinci u Pezou.
Nego ako mozes da mi odgovoris na jedno pitanje. Kako mogu motori navijeni do maximuma da prelaze 700-800 + hiljada km.
Hvala. : )))

Autor Pit 19 Jan 2014, 16:21

I nikako da se usaglasimo da li je R8 ss auto.

Autor toma 19 Jan 2014, 17:28

Пит

Много си бре радознао??
Све би да знаш... ;)))

Није И8 замишљен да буде СС аутомобил, мада у много параметара парира извиканим суперспортистима. Сигуран сам да га није тешко замислити са 3.0 из новог М-а или баш за маштовите 4.4. Ипак, таква комбинација би била превише брутална јер и овако И8 прави децу многима. Мислим на перформансе наравно, о изгледу је тек свака прича сувишна.

Што се тиче 1.5 дци, примећујем да си напрасно постао тешки заговорник Дачојзле и њених техничких решења!? Нико није никада оспоравао тај агрегат него смо се повремено пошалили да Мерц спас од констатног заостајања тражи у Дачијиних инжењера и то како ствари стоје за сада прилично успешно. Полако успева да заустави стопу заостајања на једноцифреном проценту, што признаћеш није лоше како је нагло једно време кретало низастарну!! :)

А иначе сам БМВ-ов дизел је оптимизиран као улазни. Приметићеш на почетку претходне реченице да је јасно прецизиран творац и власник агрегата па му је самим тим и дато на вољу инжењерима да процене колико је потребно оборити му снагу да би оптимално задовољио потребе купаца. (потрошња, убрзања, сервиси тј одржавање). Е то је привилегија када поседујеш инжењере који умеју да конструишу такав погон. Дакле, сам одређујеш шта тураш под хаубу. Препознаћеш да Мерцу те проблеме решавају мајстори из Дачије...поприлично успешно како нагласих на почетку. Изгледа да је Мерц коначно пронашао правог партнера и да је на правом путу из мрачне мркаче... ;)

Autor Гагиба 19 Jan 2014, 17:32

dusan he he, kad god vidim da si ostavio komentar ja se "spremim" za citanje vrlo zabavnog stiva. Nego, sta kazes? 1675 - 1490 = 100?

Autor toma 19 Jan 2014, 18:02

Gagiba
Haha, svaka cast za duhovitost, ali ujedno toliko je i ozbiljan komentar. ; )
Sto se motora tice, moram da te razocaram da si omasio proizvodjaca, u pitanju je Reno. ; )
Ali svaka cast na zameni teza, deluje prilicno smesno komentar. : )
Procitah da je u Mecki malo snazniji, tisi, tj doradjen taj 1,5 .
Elem, jadno ti je opravdanje, ali vazan je duh, da ne odustajes. : )))
I to je za postovanje. : )
Inace, dok se bavis tezama sta bi bilo kad bi bilo ( za i8 ) , moci ces da uzivas u novom Mercedesovom supersportisti. : )))
Ajde, mozes ti bolje nego da branis jadni 14d , nemoj da rusis sliku o sebi. ; )
Presaltaj se na neku drugu temu, recimo M3.
Ih bre, moram ja da vas ucim o vasem omiljenom brendu. : )))
Razumem da bmw fan ne moze da prihvati cinjenicu i da se pomiri daDacojzla ima jaci i bolji motor, ali sta ces, takva su vremena. : )))

Autor Pit 19 Jan 2014, 18:14

toma
Ti si kralj. Poredis i8 sa LaFerrarijem, 918 Spyderom. : )))
Da te nema, trebalo bi te izmisliti. : )
Pusti Porse, on je najlosiji u toj kategoriji. Najtezi, najslabiji.
Uzmimo Ferrari za primer, atmosferski V12 6,3 sa 800 ks + baterije i ukupna masa 1300kg.
Pa uporedi 1,5 drajcilindras sa baterijama od 1500kg. : )
Msm kad vec poredis nesto sto nije za poredjenje.
I8 prvo treba da se izbori sa Tesla Roadsterom, za pocetak...

Autor Pit 19 Jan 2014, 18:22

pit
serija 1 u prve dve godine nije imala motor slabiji od 116ks, tako da sacekaj jos godinu dana, pa ces videti koji ce se motori "by Renault/Dacia" ugradjivati u A klasu.
Poredjenje LaFerari/918/i8 je sasvim na mestu ako se uzme u obzir i cena doticnih 1.5/0.7/0.13 miliona evra (mada, ako se uzme u obzir dizajn delovalo bi kao da je malo drugaciji redosled). A kad je zamena teza u pitnju, tu si ti krunisani kralj. Sto si i u postu od 18:22 potvrdio.
BMW je 114d izbacio da bi se smanjio ukupan co2 na nivou celog brenda.

Dakle, da li je Audi R8 V8 supersportista?
Kako se definise supersportista?
Neko kaze da ss ne moze sa trocilindricnim motorom. Kad je definisano to pravilo? U koliko dalekoj proslosti? Hocemo li da pricamo o dalekoj proslosti ili bliskoj buducnosti?
Ja mogu npr. da definisem neke svoje norme za definisanje supersportista. Npr. ne moze da bude supersportista sa atmosferskim motorom koji se ne vrti preko 7500 obrtaja. Ili, ne moze da bude ss auto ako ne kosta preko 250.000e. Ili, ti ces definisati ss auto po precniku izduvnih cevi. Jelte, mora da budu pozadi 4 topa kalibra 200mm.
I jos jednom, kad bi i8 bio napravljen sa ciljnom cenom od 1.5 miliona evra, i pri tom spartanski opremljenim enterijerom, garantujem da bi em bio laksi, em jaci... Nemoj nikako da zaboravis da je LaFerrari 11 puta skuplji. Ja i ti i8 i LaFerrari uporedjujemo na razlicit nacin.
Ja npr. kazem da lcd tv od 40 incha sa cenom od 700evra, spada u istu kategoriju uredjaja kao i zakrivljeni lcd tv od 85 incha i cenom od 8000 evra. E onda sledi tvoja zamena teza, i izvrtanje svega, kako sam ja rekao da po performansama mogu da se uporede ta dva televizora. E to ti je recimo skolski primer zamene teza.
Sto se blamaze tice, ili kako si ti rekao "izbrukao", da li da ti linkujem temu od pre godinu dana....znas ono, Vejron ovo ono, masa (ne Filipe), i tako to....

Autor toma 19 Jan 2014, 20:03

toma 20:03
Ti veruj da je i8 supersportista, imaš na to pravo.
Imaš pravo da veruješ i da je i3 supersportista. :)))
Za R8 je suvišno odgovarati.
Ili ćeš reći da ni Lambo Gallardo nije supersportista ?!
Što se tiče ulaznog modela A klase, to je 1,5 dci.
Neće biti slabiji od toga.
To je najslabiji i zato su uzeli od Renoa, jer nemaju tako slabe motore, nije to BMW ! :)))
A tvoje poredjenje izgleda ovako : otišao neki momčić od 60 kg da se upiše na boks i on trenira isti isti sport ko Tajson. :)))
Dakle jeste i8 hibrid sportski.
Ali je veoma različito kilogram i tona, razumeš ?
Ovo su ne ss nego hiper-automobili.
A i8 ne može da stane na crtu ni ss automobilu, a kamoli hiper.
Dakle on je sportski, a ne supersportski.
Pogotovo je smešno stavljati drajcilindraša sa V12, mada me to ne čudi od tebe, jer ipak BMW je u pitanju. :)))
Što se Veyrona tiče, da su hteli, napravili bi ga lakšeg.
Ali njima je cilj bio dragster, a ne auto tipa LaFerrari, Mclaren F1.
U svakom slučaju, ne pominji i8 u istom kontekstu sa hiperautomobilima, smejaće ti se ljudi.
Kao što rekoh, jedno je amater od 60 kg i Tajson.
Mada ako gledaš kao laik, istim sportom se bave. :)))

Autor Pit 19 Jan 2014, 20:53

pit
opet zamena teza. Bas si profi:)
Bokser od 60kg i bokser od 100kg. Batali Tajsona. Upravo ti ne razumes ono sto ja tvrdim. Da li je bolje biti bokser od 60kg i biti najbolji u toj kategoriji, ili biti bokser od 100kg koga svi redom batinaju.
Ja ti uporno pricam da je R8 supersportista, malo je jeftiniji i ima slicne performanse na papiru kao i8. Dakle... po cemu ces onda R8 svrstati u ss, a ne i8?
Na stranu to poredjenje i8 i R8, ja iznad svega i8 definisem kao sportski auto buducnosti.
Sto se dizajna tice, da ne pravimo poredjenja...mislim i ne mozemo, bar jos nekoliko godina dok se ne pojavi neki sa kojim bi mogao da se poredi.

Autor toma 19 Jan 2014, 21:23

toma
i8 je sportski hibrid.
Od koga je bolji ?
Imaš Teslu Roadster recimo, kojoj i8 ne može ni da prismrdi.
Ne poredi sa R8, baterijaš jedino šta donekle može je da se drži do 100, a slabijim R8.
A v10 ?
Staza i to što se baterijaš isprazni za čas posla, kakav je on trkač ?
Ne brkaj babe i žabe.
A LaFerrari je još kako najbolji u klasi.
SLS E cell bi oduvao i8 , raspao bi se kad bi ono čudo sa preko 700ks prošlo pored drajcilindraša. :)
Dizajn i8 je potanak za mnoge, recimo za pomenuti R8.
http://www.google.rs/imgres?sa=X&biw=1680&bih=887&tbm=isch&tbnid=Mx32MvHsjBG50M%3A&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.hankyung.com%2Fboard%2Fview.php%3Fid%3Dgallery_foreign%26no%3D13208&docid=qUuR43zAHBZZfM&imgurl=http%3A%2F%2Fimg.encar.com%2Fcarsdata%2Fcars%2Fcc_community%2Fboard%2Fimage%2F2%2F206622_20110731_2.jpg&w=1978&h=708&ei=ujncUuuOH8eatQarq4GoCw&zoom=1&ved=0CF0QhBwwAw&iact=rc&dur=544&page=1&start=0&ndsp=25

Autor Pit 19 Jan 2014, 21:48

Neeeee 2.0+elektromotor+baterija+ruter+modem+ekran+antena+android...
Neeee!
Vozio sam davno Supru '89. godiste, 3.0 turbo. Bilo bi greota da u novoj Supri ne bude 3.0 turbo sa bar 400-450 konjica. Znam da Toyota to moze da odradi, samo kad hoce.

Autor Optimus Prime 19 Jan 2014, 22:09

pit
Znaci R8 V8 po tebi nije ss, a R8 V10 jeste? OK.
i8 nije elektricni auto, i domet u bilo kakvim uslovima voznje nije mu problematican. Sobzirom da nije potpuni baterijas, i da mu zadnju osovinu pokrece klasican motor, to o brzinama preko 100 ti ne pije vodu. Dakle ne znam koji se to na stazi isprazni za cas posla. Znam koji se na stazi isprazni posle 30km. Ali necemo o njemu posto je to uvek bio(i ostace zauvek) koncept.
Ko je rekao da LaFerrari nije najbolji u klasi. Mada, kojoj klasi? Klasi automobila od 1.5 miliona evra?
Nemoj da se brukas i poredis dizajn i8 sa bilo kojim drugim.
http://bmwi.bimmerpost.com/goodiesforyou/i/i8/officialrelease/black-wallpapers/Wallpaper-1920x1200-17.jpg
http://farm4.staticflickr.com/3722/11299498583_2999213f65_b.jpg
http://farm8.staticflickr.com/7457/11299478144_e06f2809a1_b.jpg
http://bmwi.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=957149&stc=1&d=1388220333
http://bmwi.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=957152&stc=1&d=1388220493
http://bmwi.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=935690&d=1383410270

A posto je i3 sto se dinamike voznje pobrao nevidjene hvalospeve, cekaj samo da vidis kad za mesec dva krenu testovi i novinarske voznje i8:)
Mada ako ne zelis da cekas toliko mozes koliko veceras da procitas prve testove M235i:)
http://www.autocar.co.uk/car-review/bmw/first-drives/bmw-m235i-first-drive-review
http://www.autoexpress.co.uk/bmw/2-series/85291/bmw-m235i-2014-review#ixzz2qprDHM4j

ps. ako te mrzi da citas, reci cu ti da su opet u pitanju hvalospevi, svih pet zvezdica pri ocenjivanju, i tako to...:)

Autor toma 19 Jan 2014, 22:29

toma
Jeste i V8, ali i8 nije. ;)
"Sobzirom da nije potpuni baterijas, i da mu zadnju osovinu pokrece klasican motor, to o brzinama preko 100 ti ne pije vodu."
Dakle misliš da 1,5 drajcilindraš može da parira 4,2 osmaku ???
"That's a spirit boy" što bi rekao Homer Simspon. :)

Autor Pit 19 Jan 2014, 22:41

@toma
Tebi kao ostrascenom fanu Bmw-a je i8 dizajnom ispred svih. R8 je po meni npr. I kako ces ti sada da ubedis mene da je to sto ti pricas realnije? Po meni je i8 dobrog izgleda, ail nije toliko dobar koliko ti pricas. I jeste R8 V8 ss automobil, ako ne nista drugo onda barem nema 1.5 motor, vec V8 4.2. I ok, tezi je 918 nekih 120-130 kg po onome gde ja gledam, ali zar taj i8 nije pravljen od tih silnih lakih materijala, pa taj mali motor od 1.5? U odnosu na ne neki 918 koji ima V8 i 2 elektro motora onda je taj i8 trebao da bude laksi barem 400kg. Takodje nije pust unutra vec imas full opremu ;) Hoces navigaciju, telefon, sta pozelis imas unutra, uz to mozes da skines krov. Pored toga imas najlaksi i verovatno najbolji V8 koji trenutno postoji, pa 2 elektro motora...Ma ipak je taj i8 nesto 'special' :))
Pre bih izabrao M3 nego taj i8.

Autor dusan 19 Jan 2014, 22:47

dusan
pa ja to i pricam, BMW sa 1.5L motorom ima performanse konkurenata sa V8:)

Autor toma 19 Jan 2014, 22:59

dusan
ja sam fan BMW-a, ali to ostrascen...hmmm....pre bih sebe nazvao ostrascenim borcem protiv hejterskih i u 99% slucajeva nestrucnih i netacnih komentara ostrascenih BMW-mrzaca;)

Autor toma 19 Jan 2014, 23:04

@toma
Sta je tu netacno da i8 uopste ne moze da se stavi pored 918, a ne da se poredi?
Sta je tu netacno da Tojota sama vec ima SS automobil i opet moze da ga napravi, a opet je Bmw-u pomogla oko elektricnih automobila. Tu ti je zakljucak, Tojota moze sve SAMA, Bmw ne. Tu nema nista netacno.
Daleko od toga da taj i8 ima samo 1.5 motor, ima i elektro motor ali perfomanse popout R8 V8 nema. Mozes ti da pricas da ima, ali dzabe. Da ne zaboravimo sto imas i R8 V10 Plus verziju, pa sto si imao R8 GT verziju. Daleko je Bmw od toga mnogo.

Autor dusan 19 Jan 2014, 23:33

dusan
tvoj zadnji post je pola netacan, a pola je non sense. Dokle ces da pokusavas da uporedis auto od 130000 koji ce se proizvoditi u 5000 komada godisnje, i auto koji kosta 700000 evra i koji ce se sve ukupno prodati u hiljadu ili malo vise komada.
Oko kojih elektricnih automobila je Toyota pomogla BMW-u?
Na tvoju zalost i3 i i8 su kompletno "made and developed by BMW".
Toyota jedino ima vise iskustva od BMW-a kad su hibridi u pitanju, i kao sto napisah juce, zajedno ulazu u razvoj litijum-air baterija.
I kako bre to da ta Toyota moze sve sama, a ne moze da napravi krsteni dizel agregat?

Autor toma 20 Jan 2014, 00:48