home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Stiže i BMW 720i

26 Jan 2014 - 16:38 Top secret Link

Na BMW-ovom sajtu u Nemačkoj se privremeno pojavio BMW 720i, entry-level verzija serije 7, ali je veoma brzo i skinut sa sajta.

Pre neki dan je inače bilo reči o BMW-u 740Ld xDrive za američko tržište, a kako stvari sada stoje, Bavarci planiraju da kupcima ponude i pristupačniju varijantu svoje najveće limuzine.

Radi se o BMW-u 720i koji se dakle prvo privremeno pojavio na BMW sajtu u Nemačkoj pa je onda veoma brzo nestao sa istog, ali je ipak jedan od posetilaca sajta pre toga uspeo da napravi screenshot.

Kako bilo, BMW 720i će imati 2,0 litarski četvorocilindrični motor, koji inače u 320i modelu raspolaže sa 184KS, a 170KS u modelu 320i EfficientDynamics Edition.

Najjeftiniji BMW serije 7 u Nemačkoj je trenutno 730d koji košta 74.200 evra, dok bi budući BMW 720i trebalo da ima cenu od oko 70.000 evra.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Foto via Jalopnik.com



čitanja : 2876



Komentari

Rekose ljudi za A8 2.0, OK je ako vam ne smeta da toliki auto zvuči kao Golf. :-)

Mala razlika u ceni između 20 i 30...
Sećam se ranije, 725tds + manuelni... :-)
pozz

Autor Raziel 26 Jan 2014, 16:47

Opa Djurdjo. : )
Sta sad kazu oni bmw fanovi koji su napadali druge ?
Ako smeju da se pojave , posto su napadali 250cdi koji ima preko 200 ks a ovo 184 jos benzinac. Znamo koliko je dizelas elasticniji.
A8 je pratio a evo i "silne" Benge. : )))

Autor Pit 26 Jan 2014, 17:30

Ja bih ovako nesto vozio, mada ja uvek zelim da mogu da se obore sedista. Ne vozim brzo, a volim komforan auto. Prava stvar.

Autor Fordovac 26 Jan 2014, 17:51

И ако би убацили дволитраша логичније је да би потегли онај од 240 коњића, што је сасвим пристојан погон за толики аутомобил и што каже Фордовац заокружје аспирације велике већине опуштених возача.

Пит

Да се распродају залихе, јер стиже карбонски Бенга и ради фаталит!! (ко је играо игрице, знаће) ;))

Autor Гагиба 26 Jan 2014, 18:03

Gagiba
Hahaha, pre ce biti baby-aliti. : )))
Mada videcemo, posto je slon presao u klasu Rolsa i Bentlija, ostavio je prostror za A8 i 7-cu da se bore tu. : )))

Autor Pit 26 Jan 2014, 18:30

Пит

Цениш да ће се С класа продавати до 2000 годишње??
Хммм...прескромно чак и од тебе!
Добациће он вероватно и свих 3000 комада! Видећеш... ;)

Autor Гагиба 26 Jan 2014, 18:42

Audi A7 nema nista ispod 2.8, a ne A8 :)) A8 samo 3.0 pa na gore. Tako isto i prethodni A8...Iskreno nisam kod ovih automobila za ovako male motore. Nisu oni bas tako teski vise, ali ako kupujem visoku klasu, kupicu sa minimum 3.0 i kad se vec vozim da se vozim...Ako hoces manje i 2.0, izvoli Bmw 5 ili A6 i gotovo...

Autor dusan 26 Jan 2014, 19:23

Gagiba
Ne znam kolko ce se prodavati, znam samo sta su rekli na uporednim testovima sa Rolsem i Bentlijem. ; )
Duka
Slabo si obavesten, ima A8 2,0 hibrid.

Autor Pit 26 Jan 2014, 19:46

Podrzavam sve sto ima veze sa benzinom umesto sa prokletim dizelom (pogotovo kad je BMW u pitanju) :)

Autor Panco 26 Jan 2014, 19:49

Opa Djurdjo!!!
Navlakusa za one sa jeftinijim ulaznicama. Za one sa malo skupljim, dovoljno je 1.5 min. na netu da se provede i da se dokaze da se radi o modelu 740i, tj. da je u pitanju greska (slucajna ili namerna).
Da li da odmah ostavim dokaz, ili da pustim ove kojima su ovakve vesti jedini izvor srece da jos malo uzivaju:)))
Evo glasajte, da li da pokazem dokaz ili ne:)))

Autor toma 26 Jan 2014, 20:02

Koliko li je serija 7 tek bolja od RR i Bentlija. Ako je S klasa bolja, a ja takodje znam sta su rekli na autobildovom testu S i 7. E sad mozemo da se koljemo ciji je test merodavniji:)))
Mada, siguran sam da je S klasa na tom testu pobedila RR-a isto kao sto je Superb onomad na onom testu rasturio E klasu:)))

Autor toma 26 Jan 2014, 20:14

Panco
Odavno dizeli pruzaju bolje performanse od ekvivalentnih benzinaca uz daleko manju potrosnju. Kod jacih masina i do upola manje trose, a performanse odlicne. Pogledaj A8 4,2 B i D varijantu. ili recimo 535xd, 313 ks 5,1 do sto. Benzinac sa tim performansama tesko ce ispod 20 da ide. Jedan lik vozi 330xi kaze 22-23 lit trosi. Doduse, ne mazi ga, ali dizel bi tuko bar 10 manje. : )

Autor Pit 26 Jan 2014, 20:23

Prava mera, 728i..

Autor Nemanjabb 26 Jan 2014, 20:24

Ako ne ova, sledeca 7-ca ce sigurno biti ponudjena sa 2,0 motorom, zivi bili pa videli. Tako su se ovi sa jeftinim ulaznicama smejali, pa eto X5 sa 2,0 motorom.
E sad, 7-ca nijednom nije pobedila RR i Bentli u uporednom testu, a S klasa jeste. A test koji toma pominje je 7-ca izgubila, ali zbog prevelike razlike u ceni, proglasili su je za pobednika.
Kako to kaze narod, Pirova pobeda. Pobedio samo sto je preko 10 soma jeftiniji. Ne secam se tacno cifre, msm da rekose 16 000 skuplji Slon.

Autor Pit 26 Jan 2014, 20:36

@Pit
Pa to je hibrid!!! Hahaha...
Pricamo za nesto sto se ne zove 'hibrid' .
S klasa je imala ispod 3.0 i prosla, ova ne znam da li ima, ali imace. ML si imao prosli ispod 3.0, ima i ovaj sigurno. Q7 takodje nema nista ispod 3.0

Autor dusan 26 Jan 2014, 20:55

pit
a strina kad bi imala prsten na desnoj ruci?
Taj 2.0 u X5 niko nije pominjao, i on je kad su 2.0 i 2.2 sizeli jos uvek van domasaja za taksiste. Oni u S klasi ugradjuju dizel od 204ks...ccc...cc (i ne pominji novu S klasu u kojoj se tek ugradjuju 2-3 motora. Sacekaj godinu-dve).
Drugo gaj 2.0 dizel ako se bude ugradjivao u sledecu seriju 7 imace oko 240ks, sto ce uz 250kg manju masu (200kg karbon + 50kg manji motor) brisati patos sa S350cdi.
Znaci hoces da me mucis da ti opet linkujem tabele tog uporednog testa. U kategoriji cena/kvalitet samo je dokrajcio drogiranog protivnika.
I naravno ovde nije prica sta ce BMW izbaciti za 4 godine, vec moje (eto, priznajem) ismevanje onih koji se navuku na ovako nesto pa jos pocnu da hejtuju i likuju.

Autor toma 26 Jan 2014, 20:59

I taj 2.0 ako bude, bice iskljucivo dizel. Mada i dvolitarski benzinac ce do tada otici na 280ks.
Pit
ti bre nemas pojma sta trenutno ima u ponudi kod Mercedesa, a hoces da te neko ozbiljno shvati kad za BMW ponudu u 2016. kazes "zivi bili pa videli":)))))

Autor toma 26 Jan 2014, 21:04

тома

Ај обелодани спознаје и пробај да разумеш пријатеља нам Пита.

У данима (и годинама) када Мерц рапидно заостаје једини светли тренуци су када БМВ бар у нечему почне да личи на поменутог Мерца. Ово је тај тренутак, ал нажалост изгледа неистинит. :)

Autor Гагиба 26 Jan 2014, 21:10

Gagiba
Pa veoma je jednostavna stvar. Vest je objavljena previse senzacionalisticki. Kao stranica je prvo povucena, ali je neko bio tako brz i spretan da u delicu sekunde pritisne "prt scr" na tastaturi i kepceruje stranicu,...dakle uneta je doza drame:)
Medjutim, stranica tamo stoji i stojace verovatno do sutra, sto svako moze i da proveri:

http://www.bmw.de/de/neufahrzeuge/7er/limousine/2012/start.html

E sad, tu se vidi i cena. Od 971.36 evra mesecno na lizing. I ako kliknete na tu sliku, odlazite na konfigurator gde su lepo prikazane sve motorske varijante, i gde uz model 740i lepo stoji lizing cena: 971.36 evra. Evo i tog linka:

https://www.bmw.de/vc/ncc/xhtml/start/startWithConfigUrl.faces;jsessionid=feab7c5c57f61cc79f837ecc6455.1?country=DE&market=DE&productType=1&brand=BM&locale=de_DE&name=v9l5s0b7#MODEL_ENGINE

Nadam se da je sada sve razjasnjeno:)
ps. i samo mala greska (namerna ili nenamerna) na BMW sajtu, donese vise interesovanja javnosti nego kad konkurenti predstave totalno novi model:))

Autor toma 26 Jan 2014, 21:48

toma
I onda je mrmot zamotao čokoladu u foliju... :)))
Nisi odgovorio za vazdušno ogibljenje kod bmw-a...
Ne znaš ?
I evo ga, bio sam u pravu, 16 000e je jeftinija 7-ca, pa nabraja šta sve može da se kupi za tu razliku, Golf, Duster...
A zakljkučak : najbolja lux limuzina je S klasa.
Eto ja sam našao, pošto ti "ne možeš da nadješ". :)))
Kao Duka si, pričaš priče, a dokaza nigde.
Za razliku od tebe, okačio sam link gore.
I ne budite smešni, zar mislite da bi se iko usudio i da stavi 7-cu pored RR i Bentlija.
Pri razmatranju o sudbini Majbaha i S klase, odlučeno je da ugase Majbah, ali s tim da S klasa preuzme njegovu misiju. :)
Koliko vidimo, veoma uspešno.
Setite se samo zaključka od pre neki dan.
Bentli i RR su samo Folcike i BMW-i sa malo luksuznijim enterijerom i "svojim" eksterijerom.
Zato i ne treba da vas čudi što ih S bije na testovima, što ima bolju zvučnu izolaciju od Fantoma itd. :)
Dakle, kad bude makar jedan test gde 7-ca bude stavljena pored njih, ne da pobedi, onda možemo da nastavimo da pričamo.
Do tad, uživajte u najboljem autu na svetu. :)

Autor Pit 26 Jan 2014, 22:06

@Pit
S klasa je tako jos skupa zbog toga sto jos ne nudi motore koje ce da ima, samo polako. Takodje je i totalno nov model, to uvek tako i biva kada izadje skroz nov model.
Do sredine godine ce vec imati cene kao A8 i Bmw 7

Autor dusan 26 Jan 2014, 22:40

@pit 20:23
Da se ne naljutis ali kad bih imao auto kao sto je ovakva sedmica (ili S, A8 nije ni bitno) poslednje sto bi mi bilo na umu je usteda na gorivu. Ako imam za ovakav auto da vozim i odrzavam imacu i za gorivo pa nek trosi i 50 litara. A sto se tice samih performansi pokusacu to ovako:
1. atmo benzin vs. atmo dizel => atmo benzin
2. turbo benzin vs. turbo dizel => turbo benzin
i za kraj ono omiljeno srpsko poredjenje
3. atmo benzin vs turbo dizel => turbo dizel
A o samom zvuku i radu istih ne bih ni da komentarisem ili ne daj boze poredim :))

Autor Panco 26 Jan 2014, 22:42

U tu razliku od 16000 evra je:
5000 za polufunkcionalni MBC, jos 5000 da prednje suvozacko sediste mozes da pomeris jos 30-tak cm napred, i to je to. ostaje 6000. A ima tu i jos ponekih sitnica.
Sto bi BMW bilo ko uporedjivao sa samim sobom?
A priznajem, S klasa iz 2013. je konacno uspela da u nekoliko elemenata nadmasi Fantoma na platformi serije 7 iz 2001. godine. To i ja pricam sve vreme:)))

Autor toma 26 Jan 2014, 22:43

Panco
Nemam šta ja da se ljutim. Pogledaj sva bolja kola, dizeli sve.
Još ovo od kad je uvedeno, sve do 2,0.
Još kako ima veze, em za prvog kupca, em kad hoće da ga proda.
Niko ti ovde više neće jake kubikaže, pogotovo benzince.
Naravno da zvuk ne može da se poredi, al benzinci se teraju tamo gde je jeftino gorivo.
toma
750 je 95 000e u Nemačkoj, a S500 105 000e.

Autor Pit 26 Jan 2014, 23:11

Duka
Nema to veze, ekvivalentna S klasa je uvek skuplja od 7-ce i A8.
I to prilično.
Evo sad sam tomi napisao, 750 i S500, razlika oko 10 000.

Autor Pit 26 Jan 2014, 23:17

Ostadoh malopre nesto duzan. Pa da ispravim i to:

http://www.dodaj.rs/f/1a/Re/3T573mca/svs7.jpg

Autor toma 26 Jan 2014, 23:29

@Pit
Secam se pre godinu ipo smo uporedjivali cene kako ove klase, tako i E klasa vs A6 i Bmw5. Meni cene nisu bitne, zaista. Kada bih mogao da kesiram za nesto od toga odmah bih uzeo A6 i da je skuplji od E klase 5 hiljada i da nije. Znaci svejedno mi je. Ali sam cisto branio bio to da Mercedes vise nije u '70-tih, nego je bila 2013, sada 2014. Vise nije sam i skuplji od ostalih. Samo zato pominjem cene. Secam se tacno kada smo poredili osnovne cene S klase, A8 i Bmw7. S klasa je bila skuplja od A8 za nepunih 2000, a od Bmw 7 nekih 1000e...Ti nikako da kazes da je ok i da je normalno da je nova S klasa skroz svez model, nov i naravno da su mu naduvali cenu. Videces vec na leto koliko ce joj pasti cena... P.S
A8 4.0 je 97.000...S'tim sto je ovaj model vec duze na trzistu, jeste imao ristajling ali ristajling kod Audija nije kao kod Mercedesa da se menja ceo auto kao kada je rec kod E klase :)))) :))))

Autor dusan 27 Jan 2014, 00:03

pit
10000e je razlika. Ali kad uzmes u obzir sta se sve dobija u tih 105k kod S klase, a doplacuje kod serije 7.... Npr. samo su full LED svetla kod sedmice preko 2000evra dodano. A posto je S nov auto, sigurno ima u serijskoj obremi mnogo vise od sedmice. Pa kad se sve to sabere i oduzme, dolazimo do toga da se slicno opremljeni modeli ne razlikuju vise od nekoliko hiljada evra.
Pa jos ako uzmemo u obzir tvoj karakter, te si 104.600 zaokruzio na 105, a 95.600 na 95, to je jos 1000e manje razlike. Dakle u pravu sam. Sa slicnom opremom to je 2-3k evra razlike, max. Sto na auto od 100 hiljadarke predstavlja totalno zanemarljivu cinjenicu.

Autor toma 27 Jan 2014, 00:11

toma
Mozes da izrvces cinjenice do prekosutra. Doplacuje se i kod S klase inteligentna svetla. S350 cdi u full opremi staje oko 160 000e u Nemackoj, a S500 185 000.
Smesne su tvoje pricice za decu, cica mica i gotova prica. : )))
Voleo bi ti da izvedes i zamazes cinjenice.
Pogledah sad tacno, 9 soma je razlika, a sa 4x4 pogonom je 10. Eto 9 500 prosecno. : )
Uglavnom, konstatovali smo da ne znas nista o vazdusnom ogibljenju u bmw-u. Bravo strucnjace !
Duka
To sto ti pises ne postoji. Nema "naduvavanja" cena u pocetku. Jedino kad budu na popustu modeli je kad izadje novi model ili restajling. Pa one preostale modele daju na akciju jer ce svako pre da uzme restajling za iste pare.
Imas recimo Jeep GC Laredo nov za 39000 kod nas, a restajling je 47.

Autor Pit 27 Jan 2014, 00:29

Pit,

Mulsanne je 100% Bentley.
BMW naravno sarađuje sa RR, ali RR je ime staro koliko i prvi avioni, oduvek je bio sinonim luksuza. I pre no što su ga kupili Nemci je bio najluksuznije vozilo.
pozz

Autor Raziel 27 Jan 2014, 00:55

"Pogledah sad tacno, 9 soma je razlika, a sa 4x4 pogonom je 10. Eto 9 500 prosecno. : )"

O Boze, sa kim se ja raspravljam:(

Autor toma 27 Jan 2014, 02:31

" Dakle u pravu sam. Sa slicnom opremom to je 2-3k evra razlike, max."
Autor toma 27 Jan 2014, 00:11

Čovek koji je prevazišao Baron Minhauzena.

A evo činjenica :
BMW 750i xDrive - 98.900,00 €

S 500 4MATIC - 108.409,00 Euro

BMW 750i 95.600,00 €

S 500 - 104.601,00 Euro

Možda je bežao sa matematike. :)
Čovek koji ne vidi stablo u svom oku a vidi dlaku u tudjem.

Autor Pit 27 Jan 2014, 03:08

P.S: Moram još malo da se našalim na tominu izjavu.
"10000e je razlika. Ali kad uzmes u obzir sta se sve dobija u tih 105k kod S klase, a doplacuje kod serije 7..."
Autor toma 27 Jan 2014, 00:11
Dakle, kad se 7-ci doplati X-drive i kad se doplati za long verziju, opet je jeftinija 1 700e. :)))
I još jednom, za smejanje do suza :
" Dakle u pravu sam. Sa slicnom opremom to je 2-3k evra razlike, max."

Autor toma 27 Jan 2014, 00:11
( Matematičar )

Autor Pit 27 Jan 2014, 03:17

Što se tiče LED farova, čisto da ne bude i tu zabune :

LED Intelligent Light System
Kaufpreis ab Werk
1.773,10 Euro
Vergrößern
1 / 3
Kurzbeschreibung
Für bestmögliche Sicht auf Landstraße und Autobahn, beim Abbiegen und in Kurven passt sich das LED Intelligent Light System automatisch an Licht- und Fahrbedingungen an. Der Adaptive Fernlicht-Assistent Plus ermöglicht dauerhaft eine weite Ausleuchtung der Fahrbahn, ohne zu blenden.

A evo šta kaže toma :

"10000e je razlika. Ali kad uzmes u obzir sta se sve dobija u tih 105k kod S klase, a doplacuje kod serije 7.... Npr. samo su full LED svetla kod sedmice preko 2000evra dodano. A posto je S nov auto, sigurno ima u serijskoj obremi mnogo vise od sedmice."

Šah-mat.
Što se tiče S klase i opreme, ponoviću da se dizel sa full opremom penje na 160 000e a benzinac na 185 000 sa početnih 105 000.
Toliko.
Čuda čini ovaj HAARP. :)))
Ili chemtrails-i, nešto jeste. :)

Autor Pit 27 Jan 2014, 03:46

pit
nije mi jasno s kim ti igras sah. Koga pokusavas da matiras. Stvar je veoma jednostavna, za S klasu se hvale da dolazi sa svim LED svetlima. Dakle i prednja svetla su LED (batali ti sad da li moze da se doplati neka dodatna funkcijaa za ta svetla. I kod sedmice na cenu LED svetala mogu da se doplate dodatne funkcije, npr. spot light za night vision. Ovde se govori o standardnim adaptivnim LED svetlima, koja se serijski ugradjuju u S klasu). Kod BMW 750i/iL modela u Nemackoj ta doplata kosta 2500 evra (to ti je sada tacna cena), sto kad se oduzme od razlike u ceni, dolazi na 6500 evra. A ako bih pogledao konfigurator za S i 7 siguran sam da bi se tu naslo kod S klase mnogo sitnica, koje se za 7-icu moraju doplatiti.
A "Šah-mat" jedino moze da kaze brka Diter svakom ko kupi Mercedes.

Autor toma 27 Jan 2014, 10:03

toma
Sa piunom, da ne kažem neku drugu figuru ( pored topa ). ;)
S klasa nema nijednu klasičnu sijalicu, već sve LED, to je tačno.
Ali u tih 2500 kod BMW-a, ulaze inteligentna svetla, kao kod S klase kad se doplati ovih 1700, pošto LED svetla već ima.
Znam da kod drugih Mercedesa drugačije izgleda far kad se doplate inteligentna svetla, imaš osnovna i inteligentna.
Dakle nije 6500 nego 8 300 razlika. Tih 700 jura.
Opet ne znaš da računaš.
Matematičar. :)))

Autor Pit 27 Jan 2014, 12:06

@Pit
Pa eto ti npr A8 4.0 97.000, dodaj total LED lights ili Matrix LED i eto si vec blizu 105.000. Dodaj jos jednu najmanju sitnicu i eto ti cena kao S klasa...
Tako isto i kod Bmw 7...

Autor dusan 27 Jan 2014, 14:56

pit
700 evra nije doplata za LED svetla ni kod MINI-ja. A i rekao sam ti BMW na tu cenu LED svetala ima i jos neke dodatke koji mogu da se doplate.
Diter Cice:"Sah-Mat dragi moji kupci":))

Autor toma 27 Jan 2014, 15:41

Duka
toma
I kod S klase se doplacuje 1700 za pametna svetla.
Duka, koliko su ta Matrix LED 8 000e ? :)))
Ona su sigurno priblizno kao kod MB- a ili bmw-a, dakle oko dve hiljade.
Kao sto rekoh i kod S klase se doplacuje za pametna svetla, kao sto se doplacuje kod A8 i 7-ce.
Zaboravio si u racunici da se kod MB-a i bmw-a doplacuje 4x4 pogon. Pa je tako S500 4-matic 108 500e.
toma
Adaptivna svetla, znaci prate krivinu, korner svetlo, prilagodjavaju se. Kod Mercedesa se zovu inteligentna i za te funkcije se doplacuje oko 1700e. Dakle prosto ko pasulj. Za one sa jeftinijim ulaznicama : Razlika izmedju 2500 kod BMW-a koji ima xenone i S klase koja vec ima fabricki LED je ta sto se kod S klase manje doplacuje (1700), jer vec ima umesto xenona, LED. Kod bmw-a doplacujes i LED i adaptivna svetla u paketu koji kosta 2500. Dakle razlika sa istim nivoom opreme je 800 jura na LED svetlima.

Autor Pit 27 Jan 2014, 16:48

@Pit
Udji na sajt Audija.
Xenon plus ti je standard, LED ti je 2500, LED-Scheinwerfer (in Technologie-Paket better vision) 5.000e. To ti je vec 102.000e i dodaj mu jos ovo
MMI® Navigation plus mit MMI touch® inklusive Audi music interface und Bluetooth-Schnittstelle i eto ti cena S klase. A, ona to ima u toj ceni koju si ti naveo...Da dodas i B&O stereo vec lagano ides preko 110.000. Slucajno 18" felne, ou ou... Ja mislim da kad mu dodas sve sto mozes da to ide u neverovatne cifre. Ali da se razumemo, ja to ne hvalim!!! Das za auto 100.000, takvu limuzinu i moras da dodas za bolju muziku 7.000e ili za malko vece felne ili tako nesto, ja to ne podrzavam! parkassist oko 1500... Ne podrzavam jednostavno. Ali svaba da odere pa da odere...

Autor dusan 27 Jan 2014, 19:52

Duka
Udjoh na sajt i izabrah 4,0T FSI :
On takodje ima LED farove, kao i S klasa.
A imaš dve opcije da doplatiš :
LED-Scheinwerfer (in Audi Matrix LED-Scheinwerfer)
800,00 EUR

LED-Scheinwerfer (in Technologie-Paket better vision)
3.300,00 EUR
Dakle cene baznih ekvivalentnih modela su 97 980e A8 ( quattro )
A S500 4-matic - 108.409,00 Euro.
Znači skoro 10 500 e je skuplja S klasa već u samom startu.
E sad ovo što bilflaš opremu na A8 ne bi li stigao do bazne cene za S klasu, to nema veze s vezom.
Šta sad, treba da počnem da navodim opcije za S klasu koja u toj verziji ide do 185 000e. Znači skoro 80 000 opreme.
MBC 5 000e, Burmester high end 3D ozvučenje 7 500e, AMG paket 7 000, Exclusive paket 8 000 ili edition 1 paket 16 500e itd.
Pričamo o početnim cenama za ekvivalentne modele.
S klasa prilično skuplja od 7-ce i A8.
Tj, sad sam pogledao malo detaljnije.
Matrix LED se doplaćuju 2400e na slabijem modelu koji standardno ima xenon.
A taj "technologie paket" koji obuhvata matrix LED u sebi sadrži :
Das Paket umfasst:
• Audi Matrix LED-Scheinwerfer
• Nachtsichtassistent
• kameragestützte Tempolimitanzeige
• Head-up-Display
Zato toliko košta.
Kao što sam ti i rekao, tu je cena kao kod 7-ce doplata za LED, 100e niža.
Tačnije, kod 4,0 TFSI se za Matrix doplaćuje 800e, jer već standardno ima LED. Znači razlika je još 1 000e veća u odnosu na MB, tj S klasa sa ekvivalentnim sistemom je za još dodatnih 1000e skuplja.
B&O je 1 000e jeftiniji od Burmester-a, čiji se inače sistemi ugradjuju u Bugati i top Poršeove modele.
Bolje ne računaj, dodjosmo na 11 500 e razlike S500 4M i A8 4,0 TFSI.

Autor Pit 27 Jan 2014, 20:46

@Pit
Bolje i necu da razumem posto ionako me nervira sta sve naplacuju za A8, a jos vise me nervira Mercedes. Nije ni cudo sto su daleko po prodaji od Bmw-a i Audija. Bruka je da ti moras da doplacujes neke smesne stvari u autu koji vec kosta 100.000e. I uopste nije cilj da neko bude skuplji, sto ti mislis da je cilj. Vec treba da bude jeftiniji...Kad pogledas ona je 108.000, ovaj ko daje skoro 100.000 za A8, ako hoce S klasu lako ce se protegnuti do 108.000. Budi realan ;)
Nisu to automobili od 8 i 10.000, pa sad neko kupuje jedva skupio 9.000 pa se razmislja da pozajmi jos 1000 da kupi ovo skuplje i malo bolje...

Autor dusan 27 Jan 2014, 21:03

Duka
Jbg... Mečka je najskuplja, a najmanje se ugradjuju od velike trojke. S klasa se bolje prodaje od A8 i 7-ce, ova nova jeo još više skuplja od 7-ce i A8 nego prošla.
Audi proda više jeftinijih modela.
MB nema A1, tek sad je izašao GLA dok ovi imaju Q3 duže i bmw ima X1. X1 valjda se proda godišnje u oko 100 000 kom, ne znam tačno, nisam pratio.
A MB-tu nije imao predstavnika do sad, tek sad kreće GLA.
Ako gledaš prodaju, onda je jedino fer poredjenje po klasama, a ne djuture.
Recimo, Q5 je najprodavaniji u klasi, serija 5 u svojoj i S klasa u svojoj.
A ovo, imaju X1, A1, Q3 itd i onda kao više prodali...
Mercedesu veći deo game čine skupi modeli, S, SL, CL, GL, G klasa, SLS...
BMW i Audi imaju 7-cu, A8, R8 i i8 ( tek od skoro ), koji su skuplji, ali ovi Mečkini modeli su skuplji i veća gama skupih automobila, od oba konkurenta zajedno.

Autor Pit 27 Jan 2014, 22:05

@Pit
Opet price o prodaji modela...
Do kada ces to da forsiras? Pa Mercedes je imao do ove nove A klase, prethodnu koja je bila cene kao A1! Pa? Nikada to nisam pomenuo, ne znam za druge...I kad vec nabrajas te 'skupe modele' dodaj i to da pored toga imaju auto u svakoj klasi kao konkurenta Audiju i Bmw-u. Znaci konkurenti su svugde Audiju i Bmw-u i + imaju to sto si naveo. Znaci trebali bi da budu prvi? Imaju vise modela. Ali nije bitno, nisi uopste objektivan kada se prica o ovome, forsiras oduvek jednu te istu pricu. I nemoj o tome da stavljas S500 4matic zato sto je A8 Quattro, koliko kupaca gubi A8 sto je quattro? Koliko kupaca ustvari i zeli RWD? U Americi se npr mnogo vise trazi RWD. Takodje u toj Americi nemas A1.

Autor dusan 27 Jan 2014, 22:30

Ajoj ljudi pa zar je bitno koji je skuplji...
Ionako će za 10-ak godina vredeti manje od nekog Golfa sličnih godina...
I ja sam se "igrao" na tim konfiguratorima ali do tolikih cifra nisam došao.
Caka je da gomila opcij aisključuje neku drugu opciju, tako da "kompletna oprema" na neki način i ne postoji...
pozz

Autor Raziel 27 Jan 2014, 23:12

Raziel
Upravo. E sad, moras malo bolje od toga da se potrudis, ne bi li uspeo Pitu da to objasnis. On decko uzme izracuna sve moguce opcije + pakete u kojima su takodje te opcije i pocne da se samara cenama. E sad, mozes ti da se igras sa individual opcijama, gde npr. kod BMW sedmice imas individual metalic boju za doplatu od 7 ili 8 hiljada evra. Ali to ne bi trebalo da se racuna. Kao ni to sto neko moze da naruci da mu u unutrasnjosti bude rucno obradjeno neko egzoticno drvo, i da za to bude doplata od 15000 evra...
Pa ko je taj retard koji ce da uzme S350cdi za 160k evra. Ovamo hoce da uzme shtrektavi dizel da bi malo ustedeo, a onda da 80k evra za opcije:)

Da me neko ne shvati pogresno, ja bih najvise voleo da BMW bude jos jeftiniji nego sto jeste. Ja se ne palim kod auta na to koliko kosta. Ja kad sednem u auto necu da se razocaram ako saznam da nije 100k, vec je 90k evra:)

Autor toma 27 Jan 2014, 23:35

Duka
Ja pominjem ?!
Pa vidi ko je prvi pomenuo ( 21:03 ).

Autor Pit 27 Jan 2014, 23:54

Ja sam pricao o baznim verzijama, a ti i dusan ste poceli da filozofirate. Pa sam vas onda demantovao. Na nonsens da je S klasa maltene u ful opremi po vama, izneo sam cinjenice koliko ima prostora za narednu opremu. Kao sto im i ime samo kaze, bazne verzije, oprema krca cenu samo tako.

Autor Pit 28 Jan 2014, 00:14

Pit
zna se ko se najvise pali na cene i ko provodi vremena na konfiguratoru mercedesa. Ti si prvi poceo da pominjes cenu. Bese nesto 16000 i kao i uvek, u bilo kojoj raspravi samnom ispadnes smesan i u krivu. Ja ne ulazim u rasprave ako nesto zasigurno ne znam. . Ti si taj koji nesto sanja, a da ni sam nije siguran gde prestaje san, a gde pocinje java:)

Autor toma 28 Jan 2014, 01:01

@Pit
Prvi si poceo sa cenama i to je to. Kako je Mercedes skuplji bla, bla. Ja sam samo rekao da meni nije bitna cena, onaj ko da 97.000e, dace i 105 ako hoce Mercedes. Pa si ti opet o cenama i ja ti kazem, dodaj A8-ici Matrix LED i jos jednu sitnicu i eto ti cene S klase koja ima LED standardno i jos stvari koje A8 nema npr nego moras da mu doplatis...Ali ja to ne hvalim kod Audija, po meni to nije u redu ako dajes za auto 100.000, da moras da doplatis kao npr kod A8 onaj senzor za otvaranje gepeka kad postavis nogu ispod... To ta cena treba da ima u osnovi! Ali nije bitno...

Autor dusan 28 Jan 2014, 01:12

toma
Duka se najvise pali na cene. : )
Izvini, mozes li mi reci gde ti gledas cene za LED i ostalo ?!
U Mikijevom zabavniku ?
Naravno da gledam konfigurator, uvek kad se pojavi novi model, da imam sliku koliko kosta sa raznim nivoima opreme, da bi mogao da pretpostavim koliko ce da padnu za 2-3 god, posto planiram kroz neko vreme CLS-a, pa za 2-3 god S-a.
Ti nemas tih "problema", pa ti je svejedno koliko god da kosta.
Samo si aktivan u virtuelnom svetu. : )
Sto se tice teme, ja sam pricao o baznim verzijama a vi ste poceli da filozofirate.
Sto se tice 16 000e , to nisam rekao ja vec oni u videu.
A ko je ispao smesan, vidi se po tome sto si podvio rep i nemas sta da napises na moje argumente. Sve sam lepo potkrepio dokazima i sve sto ti je ostalo je da pises komentare bez ikakve veze, relevantnosti, argumenata, vec navijacke. Srecno !

Autor Pit 28 Jan 2014, 01:39

pit
imam katalog i cenovnik za svaki model. U konfigurator ulazim samo da vidim kako izgleda autu u razlicitim varijantama boja i tockova.

Znam ja da su oni u tom videu rekli 16000. E sad STA 16000 i u kom kontekstu tebe to ne zanima. Dakle rekli su da je razlika 16000 kod testiranih automobila (i opet je BMW pobedio i pre nego sto je doslo do ocenjivanja cene:)).
A osnovne cene su nesto potpuno drugo. Ali to sto je neki test magazin dobio dva auta, gde je jedan sa prosecnom opremom, a drugi nabudzen svim i svacim (mada, to je u poslednje vreme postalo normalno, da Merc moze neku sansu u uporednom testu da ima samo ako se opremi dodacima koji su maltene u vrednosti osnovnog auta), tebi je to totalno merodavno.
A sto se tice dokaza, ostavio sam ti ga @26 Jan 2014, 23:29.
Sta ces vise od toga.
Ja posto nisam oba auta isprobao nikada se ne obracam navijacki, vec samo iznosim argumente onih koji su ih testirali....linkovi, cinjenice, brojke,....Sto se navijanja tice, ima li ko jaci od tebe?:)

Autor toma 28 Jan 2014, 10:08

pit
i prestani da izmisljas, ti si se (kao i uvek) prvi uhvatio za cenu, i to ne osnovnu.
Pogledaj sam, @26 Jan 2014, 20:36

Autor toma 28 Jan 2014, 10:10

toma
"imam katalog i cenovnik za svaki model."
Svaka čast, verovatno radiš u Maxiju...
Lepo su rekli da je S klasa pobedila, ali zbog velike razlike u ceni, biraju bmw.
Zato su i najmerodavnije cene baznih modela, za poredjenje.
Nema šta, S klasa je pokazala i dokazala koji je auto trenutno najbolji na svetu.

Autor Pit 28 Jan 2014, 13:07