Novi Fiat 500 za 2016. godinu

Već je bilo reči o tome da Fiat Grupa planira da uloži 9 milijardi evra u nove modele, kao i to da će se u budućnosti pre svega fokusirati na širenje porodice svojih modela 500 i Panda.
Takođe, Punto biti izbačen iz ponude, a njega će zameniti model Fiat 500 sa 5 vrata koji bi po nekim ranijim informacijama od 2015. godine trebalo da se proizvodi u Poljskoj.
Što se tiče uspešnog Fiata 500, Italijani će 2016. godine predstaviti njegovo novo izdanje koje se izgledom neće mnogo razlikovati od aktuelnog modela. Dakle, evolucija sadašnjeg retro izgleda, uz modifikovanu unutrašnjost (između ostalog i sa TFT ekranom), pojačane motore i bolju ekonomičnost.

U paleti motora će se između ostalog naći 1.3 Multijet dizelaš čija će emisija CO2 iznositi manje od 90 grama po km, kao i 0.9L dvocilindrični TwinAir benzinac sa 105KS.

Podsećanja radi, aktuelni Fiat 500 se prvo pojavio kao hatchback sa 3 vrata 2007. godine, zatim je stigao i 500C Cabrio pa njihove Abarth verzije, da bi 2012. godine ponudu modela sa oznakom 500 dopunio i kragujevački 500L. Prošle godine je paleta proširena i verzijama 500L Trekking i 500L Living (ovaj potonji i varijanti sa sedam sedišta), dok će ove godine stići i crossover 500X.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Renderi: Autoexpress.co.uk
Sadasnji ima skoro savrsene proporcije. To je glavni razlog sto se prodaje.
U koliko urade istu stvar koju je BMW upravo uradio sa minijiem, a to je potpuno zanemarivanje estetike, nikako nece dobro proci.
Eto, sad bi ja mogao da kažem da novi 500 liči na novog Twinga.
A u stvari nema veze.
Sve u svemu ružan redizajn prethodnog modela, sa razvučenim farovima i ostalim kič detaljima.
Steta sto izbacuju Punta. I cudna odluka da ga zameni Fića.
ovaj bolje izgleda od prethodnog, makar napred, a ne znam sto pozadi rade ko Mini buljave shtopove.
Zadnji deo mu i nije za ponos...
slazem se, steta sto gase punta!
redizajn fice ni gore ni dole - po mom ukusu.
Ma nece ovo biti rjesenje..ovo je nesto nezvanicno ,neko se malo poigrao, a unutra je samo fotoshop od 500L..nema ovo veze sa buducim izgledom 500 -e
Izbacivanje punta nije dobra odluka, no ako ce ga zamijeniti 500 sa 4 vrata i pri tome bude dobro dizajniran ,mozda ima smisla jer se tako marketinski grupa automobila na duze staze svrstava u istu porodicu po imenu pa ce tako 500-a imati 5-6 podmodela ,itd itd..i nemojte ga zvati pogrdo fića,nema to veze ..
Ne gase Punta nego se gasi to ime, model B segmenta ostaje!
Sto rece Ilija ovo je obican fotosop, farovi su os americke verzije 500L...
Punto se gasi. Novi model B segmenta (najverovatnije) neće biti nalik njemu, odnosno neće biti moderan, tzv. "forward-looking" dizajn.
Njegov zamenik koristiće retro (nekome "kič") detalje, jer Markijone smatra da tako može da nabije cenu i da izbegne konfekciju.
Definicija kicha je preteranost u cilju privlachenja paznje needukovane publike, a sve korishcjenjem loshe definisanih referenci na slavni proizvod.
U tom smislu, sadasnji (najvnoiji mini) je apsolutni kich. Gomila nepotrebnih detalja, nikakav kvalitet, grozne proporcije i sve to samo lichi na nekada slavni mini.
Sadasnji 500 je na granici, ali ako krenu u ovu "hromiraj sve sto se hromirati moze" eto kicerice.
Punto je trebalo da se radi u FASu posle rekonstrukcije fabrike, ali se od toga odustalo. A 500L je prvobitno bio planiran da se radi u Italiji. Znaci, Fiat cesto menja planove, pa svaku najavu treba uzeti sa dozom rezerve.