Trkački LaFerrari XX prešao Nirburgring za 6 minuta i 35 sekundi

Iz Ferrarija su nedavno za sledeću godinu najavili i LaFerrari za trkačke staze. Tačnije, potvrđeno je da Italijani rade na "novom hypercar-u za stazu - LaFerraiju XX."
Samo nekoliko dana nakon te najave, sa Nirburgringa stižu i prve špijuneske slike test primerka LaFerrarija XX tokom test vožnji. Zanimljiv je podatak koji se ovom prilikom pojavio, a koji kaže da je LaFerrariju XX (sa Pirelli gumama) bilo potrebno 6 minuta i 35 sekundi da pređe Nirbugring.
Kako stvari sada stoje, u Ferrariju se nadaju da će se LaFerrari XX na stazama naći u januaru ili februaru 2015. godine.
Trenutno nema mnogo informacija, ali se navodi da će snaga biti manje-više ista (6,3 litarski V12 i elektormotor sa 950KS), dok će se izmene odnositi na unapređenje aerodinamike, doteranu elektroniku, sportskije oslanjanje i trkačke gume.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Foto: Gmotors.co.uk
@Pit
Moze biti da bude dosta sporiji.
Ovaj trkacki ima posebne trkacke gume, bolju aerodinamiku i mnogo toga sto ide kod trkackih i samo staza automobila.
Kada 918 sa 1600kg i onoliko opreme moze bolje od 6:57, zamisli sta bi uradio da naprave trkacku verziju i da uklone sve gedzete iz njega sto ima i onaj luksuz i da ga olaksaju maximalno.
Sve bi pocistili :))
Sjajan rezultat, verujem da standardna verzija moze da obidje ovu stazu za 6:43, ili nesto malo vise ili manje, naravno sa Pirelli specijalnim gumama.
Ovo je obican LaFerrari, koliko ja vidim. E sad sta je ispod karoserije....Mozda sa tim promenama na istoj bude i ispod 6 mnuta ;)
dusan
Ne gaji nikakve iluzije, 918 Fenjer ce biti počišćen od P1 i LFR. : )
@dusan Pa definittivno je brzi Ferrari, a sto se opremljenosti i tezine tice GTR nismo je imao 11 sekundi slabiji rezultat od 918 koji ima tacno 50% jaci motor laksi je dvesta kila, nizi siri, a uz to Nissan moze da vozi 4 odrasle osobe i solidan prtljag, iskrteno sam ocekivao da ce se trka voditi izmedju Ferrarija,Porsea i P1 za 6.30 na ringu, 918 je kad posmatras Nissana debelo podbacio za cudo koje je skuplje tacno 5 puta, ima jaci benzinski motor od GTR i dotatnih skoro 300 elektricnih konja, a zna se koliki obrtni momenat ima struja, a sve to spakovano u automobil koji je laksi za 20% i ima bolju aerodinamiku.Meni to bas nije za hvalu.Ovaj rezultat xx je za respekt, ali ce to ici i bolje, a isto tako i P1 inace cemu razvoj automobila od milion necega, ako ne moze otkinuti jednog obicnog Nissana(nije cak ni infiniti).